نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
فصل فوتبالی ایران تمام نشده است!/ ۳ تیم در صف ورود به باشگاه جامداران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با پایان لیگ بیست و سوم حالا تنها سه بازی از جام حذفی در تقویم فوتبال ایران باقی مانده است.

پرونده لیگ بیست و سوم با انجام ۸ مسابقه همزمان روز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ بسته شد. حالا برای پایان فصل فوتبالی تنها ۳ مسابقه باقی مانده است، دو دیدار نیمه نهایی جام حذفی که قرار است ۲۶ خرداد ماه برگزار شود و مسابقه فینال که طبق برنامه ۳۱ خرداد انجام خواهد شد.

چهار تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسیدند، دو تیم از استان کرمان، یک تیم از اصفهان و یک تیم از استان مرکزی. این یعنی فصل فوتبالی برای تهران سایر استان‌ها و شهرهای ایران به پایان رسیده است. تنها رفسنجان، سیرجان، اصفهان و اراک هنوز می‌توانند از تب و تاب فوتبال لذت ببرند.

و البته که یکی از این چهار شهر در پایان جشن قهرمانی برپا خواهد کرد. تیمی که سهمیه ایران در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا خواهد بود و اگر این جام به سپاهان نرسد، یک تیم دیگر وارد باشگاه جامداران فوتبال ایران خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اس اس IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    مس رفسنجان با محرم خیلی خوبه ولی برای آسیا سپاهان جایگاه و شاٌن بالاتری داره و حضور استقلال ، پرسپولیس و سپاهان در آسیا هم برای فوتبال ایران هم برای لیگ آسیا جذابیت دوچندان داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی