نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
سوال مهم از سرمربی استقلال؛ دقایقی که استقلال به صدر برگشت نکونام به چه فکر می‌کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاش روزی جواد نکونام برای ثبت در تاریخ بگوید که در لحظاتی که شمس آذر گل مساوی را به پرسپولیس زد، به چه فکر می‌کرد؟

جواد نکونام این فصل زیر فشار بسیاری قرار داشت. بازیکنان که می‌خواست را نگرفتند و سپس مدیرعاملی آمد که با او نمی‌توانست کار کند. باشگاه بزرگی مثل استقلال همیشه زیر فشار توقع هواداران است و حاشیه هم از سر و کولش بالا می‌رود. اما همه این‌ها دلیل نمی‌شود که اشتباهات نکونام را نبینیم. او با آن کوه تجربه بین‌المللی باید تکیه‌گاه تیمش می‌شد و راه درست را از بی‌راهه به بازیکنانش نشان می‌داد. دادن آدرس غلط به هواداران و بازیکنان بزرگترین اشتباه نکونام بود که آخرین بار بعد از بازی مقابل نساجی رخ داد.

نکونام بعد از آن مسابقه و از دست دادن صدر جدول حرف‌هایی زد که تا همیشه در کارنامه‌اش می‌ماند. او با تاکید روی شایعه کودکانه فضای مجازی که برخی برای سلب مسئولیت و رفع تکلیف به آن متوسل می‌شوند، جایگاه خودش را هم تا حد غیرفوتبالی‌ها تنزل داد.

نکونام گفت که در این سال‌ها یک جام برای آن تیم کنار می‌گذارند و بقیه برای یک جام دیگر می‌جنگند! حرفی که در تمام این سال‌ها دست‌اندرکاران استقلال بهانه کم کاری خود کرده بودند و روح ورزش و رقابت را هم زیر سوال می‌بردند. در لحظاتی که استقلال با یک گل از گل گهر پیش بود، شمس آذر گل مساوی را به پرسپولیس زد. تمام رسانه‌ها در همه جای دنیا در چنین شرایطی جدول آنلاین دارند و در آن لحظه استقلال با ۶۴ امتیاز دوباره صدرنشین بود و پرسپولیس با ۶۳ امتیاز دوباره به رتبه دوم برگشته بود.

اگر نتایج به همین صورت می‌ماند، حالا دوباره استقلال صدرنشین بود و سرنوشت قهرمانی را در دست داشت. اما برای همان دقایق و تا زمانی که مسعود ریگی گل دوم را زد، خیلی مهم است که بدانیم نکونام به چه فکر می‌کرد؟! چه چیزی می‌خواست به افکار عمومی بگوید؟ اینکه تکلیف جام آن تیم چه شد؟ تکلیف آنها که می‌خواستند آن تیم جام بگیرد چه شد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶۲
  • شمسعلی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    فکر کردن نداره همه می دانند که فدراسیون می خواهد لنگ را قهرمان کند
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      مشکل دقیقا همینه که شما کیسه کشا اصلا فکر نمی‌کنین...رو باد معده طرفدار کیسه شدین رو باد معده طرفداری میکنین رو باد معده هم هر سال نایب قهرمان و کمک نایب قهرمان میشین😂😂😂😂
    • کیسه حقیر IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      شما شخصیت قهرمانی ندارید نکو مال به همین فکر میکنه
    • بی نزاکت IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      چقدر وقیح و بی ادبه این طرفداره لنگ حکومتی
    • علی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      شما اگه رو بازی خودت تمرکز میکردی کسی نمیتونست جلوی قهرمانیتو بگیره مشکل اینجاست که حسادت نزاشت کار خودت به درستی انجام بدی! وگرنه نیازی به اما اگر نبود یه تیم کاملا غیر حرفه یی جاش اصلا تولیگ برتر نیست چه برسه به قهرمانی نکونام جان
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      حرف تمامی تیم های فوتبال لیگ برتر که برای قهرمانی از اولین بازی تا آخرین بازی تلاش می کنند این است که عدالت را در زمین مسابقه برقرار کنید تا هر تیمی که حقش است قهرمان شود نه اینکه تیمی مثل پرسپولیس هر سال با مهندسی نتایج در زمین مسابقه و انواع مهندسی ها در خارج از زمین مسابقه قهرمان شود و جام قهرمانی را بگیرد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      اینکه جواد نکونام می گوید ما برای جام شرافت می جنگیم منظورش این است که اگر قرار است با مهندسی نتایج پرسپولیس را قهرمان کنند و 30 هفته 70 میلیون نفر را سرکار بگذارند بهتر است از همان اول فصل دو جام قهرمانی برای لیگ برتر مشخص کنند یکی برای پرسپولیس حکومتی که آخر فصل آن را به پرسپولیس بدهند و دیگر نیازی نیست که پرسپولیس 30 هفته بازی کند و از همان اول بدانند که یک جام قهرمانی در لیگ برتر برای آن هاست. یک جام دیگر که آن را جام شرافت و پاکی بنامند برای 15 تیم دیگر لیگ برتر در نظر بگیرند تا بعد از پایان هفته 30‌ام به تیم قهرمان بدهند. به این صورت مهندسین لیگ برتر دیگر نیازی ندارند هر سال بازی های خاص را برای تیم پرسپولیس مهندسی کنند و با این روش هر سال می توانند قهرمان لیگ برتر شوند. حتی می توانند برای جام حذفی و سوپرجام هم، دو جام از همان اول فصل طراحی کنند تا در پایان هر فصل، 3 جام به پرسپولیس بدهند: 1- جام قهرمانی در لیگ برتر 2- جام قهرمانی در بازی های حذفی 3- جام قهرمانی سوپرجام. به این ترتیب ویترین افتخارات پرسپولیس حکومتی که سال ها با آب معدنی و گلدان پر می شد بعد از چند سال می تواند با کلکسیونی از انواع جام های مهندسی شده پر شود و به این ترتیب این عقده ها و حقارت هایی که در وجود پرسپولیسی هاست را با این روش بتوان از میزان آن کاست. عقده هایی که منشا اصلی آن 2 بار قهرمانی استقلال در آسیاست.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      سوالی که مدام مطرح می شود این است که اگر پرسپولسی ها هر سال بازی ها را مهندسی می کنند پس چرا هر سال قهرمان نمی شوند؟ پاسخ این سوال واضح و روشن است. آن ها نمی توانند 30 بازی را برای پرسپولیس حکومتی مهندسی کنند چون اگر 30 بازی را مهندسی کنند پرسپولیس با 30 بازی و 30 برد و کسب 90 امتیاز هر سال قهرمان می شود که خیلی تابلو است و باعث باز شدن پای فیفا به لیگ برتر می شود و فساد سازمان یافته ای را که در بدنه فوتبال ایران وجود دارد را شناسایی می کند و فوتبال ایران با محرومیت های بسیار سنگینی مواجه می شود و تمامی جام های قهرمانی مهندسی پرسپولیس حکومتی از این تیم پس گرفته می شود و نه اینکه این تیم را به لیگ دسته 3 بفرستند آن هم با منفی 16 امتیاز مثل یوونتوس بلکه احتمالا تا 5 یا 10 سال از تمامی رقابت های محروم می شود. اما برای اینکه چنین اتفاقاتی نیفتد اولا اجازه نمی دهند که این دو تیم به طور کامل خصوصی شوند تا نکند مدیران باشگاه استقلال به فیفا شکایت کنند تا پای فیفا به فوتبال مهندسی شده ایران باز نشود. دوما در طول فصل سعی می کنند با انواع مهندسی ها مخصوصا در زمین مسابقه، پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه دارند که این خیلی مهم است و در بازی های آخر فصل هم در دیدارهای خاصی که نتیجه قهرمانی را مشخص می کنند به پرسپولیس کمک می کنند که از این گردنه های سخت به سلامت عبور کند. اما یک فصل هم می شود که تیمی آنقدر خوب بازی می کند و نتیجه می گیرد که این مهندسی ها نمی تواند جلوی قهرمانی آن تیم را بگیرد و البته برای این باند مافیایی بد نیست که هر از گاهی یک تیم دیگری قهرمان شود تا مهندسی های این ها تابلو نشود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      سوال دیگر این است که اگر در روز شنبه و در هفته 30‌ام ، پرسپولیس نتوانست مس رفسنجان را شکست بدهد و استقلال توانست پیکان را شکست بدهد پس جواد نکونام چگونه می خواهد جواب ناپاکی در فوتبال ایران را بدهد و اساسا چگونه می شود این پارادوکس را توضیح داد؟ باز هم پاسخ واضح و روشن است: همه 30 بازی را نمی شود برای پرسپولیس حکومتی مهندسی کرد چون در این صورت پرسپولیس با 90 امتیاز هر فصل قهرمان می شود که در کامنت قبلی مشکل این نوع مهندسی را توضیح دادم. نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که پرسپولیس اساسا نیازی ندارد همه بازی ها را برایش مهندسی کنند چون با توجه به بودجه بالای این تیم و در اختیار داشتن بهترین بازیکنان و از آن طرف تیم های ضعیف و با بودجه بسیار پایینی که در فوتبال ایران وجود دارد خیلی از بازی ها را خود پرسپولیس با توجه به نابرابری بودجه و بازیکن می تواند ببرد و نیازی به مهندسی نیست. مهندسی ها فقط در بازی هایی که نیاز است اتفاق می افتد و یا در بازی هایی که پرسپولیس از پیش برنده است ولی اتفاقات بازی شرایطی را ایجاب می کند که داوران به داد این تیم برسند. آن ها کار مهندسی خود را در طول فصل می کنند ولی به طور نامحسوس. حالا اگر تیمی مثل تیم امسال جواد نکونام پیدا شد که با وجود مهندسی ها، نتایج خوبی گرفت و تا هفته های پایانی در کورس قهرمانی و یا در صدر بود کارشان کمی سخت می شود و باید بسیار حساب شده چنین تیمی را از صدر جدول پایین بکشند و بعضی وقت ها هم نمی توانند چون شانس با آن ها یار نیست. مثلا در این فصل گل های آفسایدی که برای پرسپولیس گرفتند را در نظر بگیرید و 17 امتیاز مهندسی شده ای را که تا اینجای فصل به پرسپولیس اهدا کردند را هم به حساب بیاورید. اگر این 17 امتیاز را از پرسپولیس کم کنید می بینید که پرسپولیس باید در حال حاضر با 48 امتیاز در رده پنجم جدول و زیر تراکتور بود و در نتیجه نه در صد جدول بود و نه قهرمان لیگ برتر می شد و از آن مهمتر به لیگ نخبگان آسیا هم راه نمی یافت. جدا از خوردن حق استقلال برای قهرمانی، حق سپاهان و تراکتور را هم این وسط ضایع کردند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      سوال بعدی این است مهمترین مهندسی ها در کدام بازی ها اتفاق می افتد؟ در بازی های لیگ برتر، گردنه های سختی وجود دارد که تیم ها به راحتی نمی توانند از آن عبور کنند و برای عبور از آن نیاز به کمک دارند. برای مثال یکی از این بازی ها، بازی پرسپولیس و ملوان بود که با توجه به نتایج ملوان و قدرت تیمی این تیم، پرسپولیس حکومتی نیاز به کمک داشت. دیدیم که پیام حیدری که سابقه اش در مهندسی بازی ها به نفع پرسپولیس ثابت شده است با نگرفتن دو پنالتی ملوان و همچنین قبول گل آفساید پرسپولیس، 3 امتیاز مهندسی تقدیم پرسپولیس کرد در حالی که پرسپولیس بازی را بدون مهندسی باخته بود. یا در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان و در جایی که پرسپولیس توسط تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان غافلگیر شد و 3 بر صفر عقب افتاد و بدون هیچگونه شک و تردیدی قهرمانی این فصل را از دست می داد، مهندسین لیگ سریعا به صورت اوژانسی وارد عمل شدند و با دستور به داور مسابقه، یک بازیکن استقلال خوزستان را اخراج کردند و یک پنالتی هم برای پرسپولیس گرفتند که به هیچ عنوان پنالتی نبود تا هم استرس و فشار زدن گل اول را از بین ببرند و هم اختلاف را به 2 گل برسانند چون پرسپولیس به 3 گل احتیاج نداشت چون با نتیجه تساوی هم به احتمال زیاد قهرمانی را از دست می داد و پرسپولیس نیاز به 4 گل داشت و زدن 4 گل به این استقلال 11 نفره با انگیزه کار نشدنی بود که فقط با 10 نفره کردن این تیم ممکن بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      اگر حکومت ایران می گوید در فوتبال ایران مهندسی وجود ندارد اجازه بدهد فیفا و بازرسان آن به فوتبال ایران ورود کنند و قهرمانی های پرسپولیس حکومتی را از زمان مسعود سلطانی فر تا پایان این فصل بررسی کنند. به قول معروف آن را که حساب پاک است ، از محاسبه چه باک است. اگر مهندسی وجود نداشته باشد این اجازه را می دهند و همین که اجازه این کار را نمی دهند به خاطر فساد ریشه دار و سازمان یافته در حکومت و در بدنه فوتبال ایران و حتی رسانه ای مثل صدا و سیماست که وحشت محرومیت سنگین فوتبال ایران و همچنین محرومیت سنگین پرسپولیس حکومتی و افراد بسیاری که مجرم هستند مانع چنین اجازه ای می شود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      تا هفته 29‌ام ، جدول رده بندی بدون مهندسی بازی ها به این صورت است: 1- استقلال تهران 65 امتیاز ...... 2- سپاهان اصفهان 54 امتیاز ..... 3- تراکتورسازی تبریز 51 امتیاز .... 4- پرسپولیس تهران 48 امتیاز ............... پس استقلال تهران چند هفته به پایان لیگ قهرمان شده بود ولی با مهندسی بازی ها مانع این کار شدند.
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      فقط در جواب این دوست متوهم مافیایی اگه یه وقت روز آخر کیسه قهرمان شد خدای نکرده چجوری روتون میشه چه شمای طرفداربی منطق که تازه ادعا هم داری چه سرمربی چکشتون فصل بعد دوباره توهمین لیگ با همین داورا با همین فدراسیون شرکت کنین هرچند شما کیسه کشا اصلا عقل و فکرتون در این حد نیست که به این چیزا فکر کنین فقط مثل یه بچه سرراهی افتادین به هذیون گفتن و توهم...در آخر اینکه هممون میدونیم تا خدا نخواد حتی یه برگ از درخت نمیوفته
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      به محمد حسین میثاقی ، مجری طالقانی و پرسپولیسی برنامه فوتبال برتر عرض می کنم که با انواع مغالطه‌ها و سفسطه‌ها و با خنده های فریب‌کارانه و با صحبت ها و ساخت ویدئوی های فریبکارانه و با عوام فریبی در برنامه‌هایت نمی توانی بر عقیده مردم عدالت‌خواه ایران درباره مهندسی بازی ها به نفع پرسپولیس حکومتی خللی ایجاد کنی و دست باند مافیای لنگ در صدا و سیما که خودت یکی از آن ها هستی و مهندسین حکومتی فوتبال ایران پیش همه رو شده و دوره خر کردن مردم هم گذشته. بیشتر از این قیامتت رو سخت نکن چون به دلیل داشتن تریبون با میلیون ها مخاطب، باید روی پل صراط پاسخگوی 30 میلیون هوادار استقلال و همچنین هواداران تراکتور و سپاهان باشی. مشخصا با این رویه پیش بروی عذاب آخرت را نصیب خودت می کنی.
    • افشار IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      قافیه چو به تنگ آید شاعر به جفنگ آید
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      پاسخ به "بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد" : خداوند پاک و منزه است از اینکه گناهان و عمل های زشت و فریبکارانه عده ای را به خداوند نسبت بدهید. اینکه هیچ برگی به اذن خداوند نمی افتد دلیلی بر این نمی شود که عده ای نتوانند نتایج بازی ها را مهندسی کنند. خداوند به انسان عقو و شعور و توان داده و هر عمل و کاری که انسان می کند چه کار خوب و چه کار بد، جز به توان و نیرویی که خداوند به او داده نیست اما آن عمل به حساب انسان نوشته می شود چه خوب و چه بد. پس اگر پرسپولیس حکومتی با مهندسی نتایج قهرمان می شود دلیل این نیست که خداوند خواسته. برای این نسبت هایی که به خداوند تبارک و تعالی می دهید روز قیامت باید پاسخگو باشید و بهتر اسن بیشتر از این عذاب قیامت را برای خودتان نخرید و با این مغالطه ها و سفسطه ها بار گناهان خودتان را سنگین تر نکنید
    • ساوالان IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      دیدار با تاج... اول فصل و بعد بازی نساجی.. دیدار حول کدام محور بود.. چرا محروم نشد.. کمیته انظباتی بعد اتمام فصل ارای معلق را نشر خواهد کرد. این فوتبال هر روز لجنزار می شود...تا کمیته ها مستقل نباشد چیزی درست نمی شود. شاه حسینی یادت بخیر..
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      فصل گذشته در حالی که پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر در کورس بودند مسئولان پیکان قوبل کردند که به ورزشگاه آزادی بروند تا ببازند و 3 امتیاز را به پرسپولیس بدهند ولی پول بلیط فروشی را بگیرند و این را در نظر نگرفتند که حق سپاهان و هوادارانش را پایمال کردند. اما امسال که در خطر سقوط قرار گرفتند مدعی هستند که بازی استقلال و پیکان باید در ورزشگاه دستگردی و با 60 نفر تماشاگر بررگزار شود در حالی که استقلال در کورس قهرمانی است. بنابراین چنین ادعایی را نمی توانند مطرح کنند و باید بازی استقلال و پیکان در زمینی برگزار شود که چند ده هزار تماشاگر بتوانند به استادیوم بیایند هرچند در نهایت از نظر جدول مهندسی شده لیگ، استقلال قهرمان نشود چون برای ما هواداران، استقلال تهران هفته های پیش قهرمان شده و این جامی که پرسپولیس اگر بالای سر ببرد مهندسی شده و جعلی است که باید روز قیامت پاسخگوی آن باشند و فقط عذاب خداوند را نصیب خودشان می کنند.
    • فرامرز IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      .راستی همین حرفها را جواد نکونام زد جام شرافت و پاکی نیازی هست که همین حرفها با تفصیل تکرار بشه ؟ راستی در یک لیگ هر لیگی که مد نظر شما باشه چند تیم پتانسیل قهرمانی دارند که حرف از پانزده تیم دیگه می کنه؟ ایشون کی به وکالت پونزده تیم دیگه منصوب شده ؟ در چه انتخاباتی‌؟ کلمات تکراری مهندسی راستی بار فنی بسیاری از مربیان استقلال در طی سال های اخیر را با برانکو یحیی و اوسمار می شود مقایسه کرد؟ به خصوص داخلی ها .اگر معتقدید تاکتیک و تفکر تیمی کشک نیست.همه فوتبال ایران دولتی ست پس استفاده از لفظ حکومتی برای فقط پرسپولیس طرز فکری ست کودکانه چون برای هر حکومتی اولویت های مهمتری وجود دارد ایشان کی داور فوتبال شده که در مورد همه صحنه ها اظهار نظر می‌کند؟ بله هر کسی با توهم و بیماریهای ذهنیش می تواند حرف بزند .عقده حقارت زمانی مطرح است که شخصی تیمی از موفقیت دور بماند پس پرسپولیس نمی تواند چنین عقده حقارتی داشته باشدهفت قهرمانی در هشت سال اگر عقلی به مسأله بنگرید. اگر این نوشتار افرادی از درون خود شما باشه یا نباشه در مغز مخاطب چه چیزی رو خبر ورزشی می خوای تزریق بکنی ؟
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      پاسخ به "بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد": بذار راحت بهت بگم اگر تمامی بازی ها چه در لیگ و چه در جام حذفی و سوپرجام کاملا در آن عدالت رعایت بشه اگه پرسپولیس 50 سال پشت سر هم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام بشه و 150 جام قهرمانی پاک به ویترین افتخاراتش اضافه کنه من هم به این پرسپولیس و بازیکنانش افتخار می کنم و حتی آرزو می کنم 50 سال و 50 بار قهرمان آسیا بشه و 50 سال هم قهرمان جام باشگاه های جهان بشه. همه هواداران در فوتبال ایران و حتی جهان همه دنبال عدالت هستند و حتی در زمینه های دیگر زندگی 99 درصد آدما دنبال عدالت هستن. اصلا در چنین شرایطی خود من با اینکه تا ابد هوادار استقلال هستم ، میرم در استادیوم و پرسپولیس رو مقابل تیم های آسیایی تشویق می کنم. هر تیمی اگه بدون عدالت قهرمان بشه مورد قبول همه جامعه خواهد بود
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      بعد از نتیجه مهندسی شده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان مشخص بود که استقلال حتی 10 درصد هم شانس قهرمانی ندارد ولی مافیای رسانه‌ای لنگ به هواداران استقلال این را القا می کنند که شما هنوز شانس قهرمانی دارید و ناامید نشوید. این ها فریب هایی است برای اینکه توجهات را از نتیجه مهندسی شده آن بازی که با اخراج و پنالتی به دست آمد دور کنند و امید واهی به هواداران استقلال بدهند تا بعدا بگویند شما شانس قهرمانی داشتید ولی خودتان از دست دادید و پرسپولیس با تلاش خودش قهرمان لیگ برتر شد. بعدا می گویند اگر شما نساجی را می بردید قهرمان می شدید در حالی که واقعیت این است که استقلال با کسب تساوی مقابل نساجی و با باخت پرسپولیس استقلال تهران به راحتی قهرمان لیگ برت می شد ولی این ها می خواهند مردم از راویه دید نادرست قضیه را ببینند تا مهندسی بازی های پرسپولیس، مشخص نشود. دوره خر کردن مردم به پایان رسیده
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      از مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تقاضا می کنم که دستور ساخت یک جام قهرمانی را سریعا بدهند که روی آن نوشته شده باشد "جام قهرمانی پاک" تا اگر روز شنبه بالای 90 درصد پرسپولیس حکومتی؛ به صورت مهندسی شده قهرمان شد این جام را به بازیکنان استقلال بدهند تا با آن عکس یادگاری بگیرند و یک سکو هم برای اینکار آماده کنید و برای همه بازیکنان و کادر فنی استقلال هم یکی یک مدال طلا بسازند تا تقدیمشان کنند و در آخر این جام قهرمانی پاک را در ویترین افتخارات استقلال قرار بدهند. این بهترین حرکتی است که می توانید برای بازیکنان و هواداران استقلال انجام دهید. گذاشتن استوری و این چیز ها به درد هواداران استقلال نمی خورد باید به صورت عملی وارد صحنه بشوید.
    • ادمين IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      باز بيكار ها و الاف ها ايران ريختن تو خبر ها خيلى اوسكلين،بزنيد تو سرو كله هم 😂😂
    • احسان IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      به کاربر مافیا : خوب اگر دو جام درست شد و استقلال بازهم قهرمان نشد چی؟! جام سوم درست میکنید؟ جام چهارم درست میکنید؟ اینقدر جام شرافت و جام فوتبال مجزا درست میکنید تا خودتون بلاخره یه جام ببرید؟!
    • احسان IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      به کاربر مافیا: اولین گام پیروزی پذیرش شکست هست.دلیل اینکه شما جام نمیذارید مهندسی نتایج برای پرسپولیس نیست.دلیلش اینه که شما نمی‌خواهید از کسی که بهتره برای پیشرفت درس بگیرید.اگر همه جام ها برای پرسپولیس مهندسی شده چرا در دورانی که ۵ بار پشت سر هم در ایران قهرمان شد سه بار در آسیا به نیمه نهایی و دو بار به فینال رفت؟؟ چرا نمی‌خواهید قبول کنید یک تیمی خوب بود .تاکتیکی بود .مدیریت با ثبات داشت .مربی بدور از حاشیه .مربی توجیه نکن داشت .چرا نمی‌خواهید یاد بگیرید؟ هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      پاسخ به احسان: ما جام های بعدی درست نمی کنیم بلکه 15 تیم لیگ برتر شرافتمندانه بازی می کنند و قهرمان پاک مشخص می شود می تواند استقلال باشد یا سپاهان یا تراکتور یا ملوان و چون عدالت برقرار می شود همه می پذیرند. پرسپولیس هم که از قبل جام قهرمانی خودش را گرفته و خیالش راحت است
    • محمد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      عقل خوب چیزیه قشنگ تونستن هوادار رو منحرف کنن و بی سوادی خودشون رو پشت این موضوع پنهان کنن و چقدر ساده لوحید شما
    • بارسا- اینتر- چلسی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      این "مافیای فوتبال" گرچه سطحِ تفکر و بینششون بچه گانه باشه، ولی نوع نوشتارشون بزرگسال و باسواد هستن وشاید از اعضای رسانه ای خودِ آقای نکونام برای شستشوی هواداران محترم استقلال! حتی با فرضِ فقط یه هوادارِ متعصب و بی مواجب بودنِ ایشون، باز جالبه که چقدر تعصب میتونه انسان رو کور وکر کنه واقعا؟!! جسارتاً در حدِ روانپاکِ متوهم!! و البته ایشون مشتِ نمونه ی خروارِ تمامِ مسؤلین این مملکت هستن..‌. متعصب، بی منطق، توجیه ساز، سواد کافی فقط برای بازی با کلمات، وارونه سازی حقیقت و ...
    • .h IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      همین دیگه فکر نمی‌کنید که وضعتون شده این شما صدد بودید خودتون از دستش دادین تیمی که نتونست به نساجی ۱ گل بزنه معلومه جاش صدد جدول نیست و تیمی که با ۴ تا گل بر میگرده به بازی و صدر لیاقتش قهرمانی عه اگه به جای حاشيه یه ذره فقط یه ذره به بازی تون فکر میکردین الان وضعشون این نبود
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      با عرض سلام و صبح بخیر. ادمین محترم تقاضا می کنم تمامی کامنت هایی که در این مطلب با نام لنگیا مافیای فوتبال ایران گذاشتم را حذف کن. لطفا به قسمت نظرات غیر قابل انتشار نبر بلکه همه را delete کن. با تشکر از زحمات شما دوست گرامی
  • محمد IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    تیر خلاص. اگه قبول نداره پس چرا براش خوشحالی می کنه؟ پس کیسه ببنده فعلا. بهونه ها رو بذارید بعد از اینکه سرورتون قهرمان شد.
  • مملی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    جواد نکونام نه بازیکن بزرگی بوده و نه مربی بزرگی خواهد شد بازیکن بزرگ نباید تو دقیقه ۹۰ تو جام جهانی توپ رو بخواد از لای پای مسی عبور بده که با اون سوتی وحشتناکش بازی را باهمون لو دادن توپ از دست دادیم حالا چند سال تو لالیگا و تیم درجه ۳ اوساسونا بازی کرده بنا نیست که مربی بزرگی بشه،مربی خوب و بزرگ هیچوقت نمیاد اندازه زمین رو تغیر بده یا دهنشو بازکنه هرچی که لیاقت خودش و تیمش هست رو به مربیای دیگه و تیمهای دیگه نسبت بده،از روز اول گفتم که این آقا فقط با شلوغکاری میخواد قهرمان بشه و هیجی از مربیگری نمیدونه،کیروش اگر اتوبوسی تیمش رو میچید حداقل یه پرستیژی داشت این آقا چی داره که انقد ادعاش میشه تو مربیگری
    • ابراهیم بت شکن IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      شما با گلهای آفساید و اخراج بازیکن و پنالتیهایی که نبوده اینجایید و نکو که واقعا نیکو است بایک باخت که به کمک داور شکل گرفت و ندیدن گلهای نیم متر از خط عبور کرده و کارتهای الکی اینجاست.اگر داورهای خارجی قضاوت بازی‌های شما و ما را می کرد چه بسا که شما الان برای بقا در لیگ بازی می کردید
  • ناشناس IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    یا خوابید یا خودتون رو به خواب زدید وقتی توپ با بیرانوند به تور دروازه چسپید اما داور گل رو تائید نکرد وقتی در یکی از بازی ها گل آفساید رو برای همون تیم تائید کرد وقتی در یکی از بازیها خطای وسط زمین رو پنالتی اعلام کرد وووووووو مردم کور نیستن می بینن شماها چرا افتادید این وسط و دفاع می کنید الان یه هفته ست به نفع پرسپولیس و کوبیدن استقلال مطلب می نویسید دو خط ننوشتی وقتی استقلال خوزستان پیش بود چطور از کادر مدیریتی و بازیکنلن ریختن رو سر داور و..‌.‌‌‌ مگر یحیی فصل قبل گفت می خوان یه تیم خاص رو قهرمان کنن چیزی نوشتید وقتی خودشون تیم خاص بودن خجالت بکشید
    • Shahab IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      حتما‌سن و سالت قد نمیده که نمیفهمی پشت پرده چه خبره؟ فرهاد مجیدی با هزینه هایی که کرد باید هم قهرمان میشد. کافیه فلش بک بزنید به عقب و حق و ناحق ها رو بشمارید ببینید که چه خبره. پشت مجیدی به کسایی گرم بود که نمیشد قهرمان نشه. فقط برای پرسپولیس با اون صلابت و بزرگی که برانکو ساخته بود، بهانه های واهی و حرف های صد من یه غاز و زیر سوال بردن های اون بازی های درخشان و بازیکن ساز. استقلال که میگه جام شرافت رو بردن لطفا این یکبار بی شرفی نکنید که متناقض میشه، مثل همیشه.
  • ,,امانی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    متاسفانه همینطور هم هست تیم پرهوادار استقلال بیش از آنکه در زمین مسابقات کم بیاره از جانب کل کادر اعم از مدیران وسرمربیان و مربیان وبازیکنان وحتی اکثریت پیشکسوتان عمدتا گمنام که اصلا درحد واندازه های مثلا آقای روشن نبودند ضربه خورده وکل تیم بجای پرداختن به رفع مشکلات دچار توهمات ذهنی شده است وگرنه تیم دارای بازیکنان بسیار خوبی هم هست همین الان ۴بازیکن آن تیم به تیم ملی دعوت شده است اما بقول خودشان از تیم رقیب ۳بازیکن پس وهمچنین دو بازیکن خارجی بسیار خوب وتوانمند وجنگنده وگلزن دارند که هیچ تیمی درایران آنها را ندارند بنابراین جوادنکونام بیشتر در پی حاشیه سازی وهوچیگری هست تا رتق وفتق امور تیم برای همین موضوع هم بوده که آقای هاشمی نسب را جهت کمک به خودش در هوچی گری به تیم اضافه کرده است
  • فرامرز IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    جمله جالبی خود نکونام دارد که می گوید چیزهایی را هر روز در فوتبال ایران می بیند که تا امروز ندیده است با این حرف صددرصد موافقم مثلاً در مصاحبه رسمی هیچ مربی ای در جهان هرگز ندیده ام که سرمربی تیم مدعی قهرمانی این قدر بازیکنان خودش را کوچک کند و بگوید سال بعد چند بازیکن بگیرم تا یک تیم خوب بسازم این زیر پرسش بردن کیفیت فنی بازیکنان تیم خودی را از سوی سرمربی همان تیم را شما در کجای جهان می بینید؟ زدن این حرف حرفه ای ست؟ اما این که نکونام چه فکری در آن هنگام می کرد خیلی مهم نیست او فردی همواره طلب کار و متکبر است که برخلاف دوره بازیگری اش در اسپانیا بویی از فرهنگ حرفه ای اروپا نبرده است وگرنه در پاسخ خبرنگار نمی گفت من اشتباهی نداشته ام مگر می شود انسانی را بیابید که اشتباهی نداشته باشد اما اعتراف به اشتباه بزرگواری ای می طلبد که فرسنگ‌ها از شخصیت او بدور است به مصاحبه پپ گواردیولا پس از باخت منچستر سیتی در جام حذفی انگلستان هم یک بار دیگر دقت کنید مربی ای با آن پیشینه درخشان ابایی از گفتن من اشتباه کردم نداشت
    • ماه صنم IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      از کوزه همان برون تراود که در اوست.این همونه که وقتی تو فولاد خوزستان بود از ترس بازیکن حریف که پرتاب اوت بلندی داشت،ابعاد زمین رو تغییر داد وحاشیه زمین خیس ولغزنده بود،تمام فهم و تاکتیک فوتبالی این آ دم همینقدر ه،مطمئن باشید حتی اگر استقلال قهرمان هم بشه این آ دم هیچ جایی تو این تیم در سال آینده نداره،چون هواداران استقلال هم از این وضع راضی نیستند. 675
  • علی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    مشکل استقلال اینه سقف بودجه رو رعایت کرد،ودوم اینکه مثل لنگ حمایت داور نداشت
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      آره خب تیم در پیتی که سقف بازیکنش صدو شصت میلیون تومان هست بهتر ازین نمیشه😂😂😂😂
  • ایمون زاید NL ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    حتما به جام اصلی ،نه به جام مردانگی و شرافت🤣😂🤣😂🤣😂🤣
  • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    ایشون انقدر ماشاالله ترفند دارند که برای این سوال هم جوابی دارد هرگز نمیگوید من اشتباه کردم
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      آره کلا کیسه کشا مثل جبار سینک هستن گلوله هم بهشون بخوره نمیوفتن 😂😂😂😂
  • مرتضی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    پرسپولیس مخفف به لنگی تمام قهرمانی‌اش رو با کمک داور گرفت یعنی چطوری بگم جام دزدی برده توی باشگاه.
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      حداقلش اینه که عرضه دزدی رو هم داشتیم ...مثل شما بچه سرراهی ها نیستیم که فقط بلدین ناله کنین و ضجه بزنین و با التماس بخواین که یه جام هم به کیسه بدن😂😂😂😂
    • من حکومتی ام IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      از تیم نامرد پولیس و تبانی پولیس انتظاری نداریم
  • اولادعلی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    به این فکر میکرد که اگر شمس آذر سه گل دیگه بزند باز هم داوران نم گذارند استقلال قهرمان شود
    • منطق IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      اصلا اون نباید به نتیجه دیگر تیم‌ها فکر بکنه در فوتبال حرفه ای باید مربی حواسش به تیم خودش باشه مثل اوتمار
  • کرام الکاتبین QA ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    تمرین دیدن پشت گوش را نکونام بلده ؟! بنظر من از حالا برای سال بعد تمرین کنند امسال که اگه پشت گوششون را ببینند هم دیگه صدر را نمی بینند البته می تونن اون داور محبوبشان قهرمانی را دعوت کنند و ببینند اونا میتونن و لیاقت اون قهرمانی را دارند
  • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    احتمالا اون موقع داشته به این فکر می‌کرده خب همه چی گل و بلبل هست و دوباره الان دوتا پشتک یه نیم وارو میزنم و میپرم جلو دوربین و میگم اگه من نباشم کیسه رو میخورن و هوادارای نخود مغز کیسه هم واسش سوت بلبلی میزدن
  • هوادار IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    چکش ضعف خود را با توهین به دیگران می خواهی بپوشانی مکتب تو غیراز هوچیگری و غرزدن چیز دیگری هست تو این فوتبالوکثیف کردی
  • ایمون زاید IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    ببخشید کدوم کوله بار بین المللی اتوبوسی بازی کردن و هوچی گری به نظرتون بین المللی میشه
  • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    هوچی بازی اگه دست و پا داشت یه چیزی تو مایه های جوات چکش بود🤣🤣🤣🤣❤️❤️❤️
    • لنگ پاره IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      جواد داشت فکر میکرد که نامردی اگه شکل داشت شبیه کیسه پولیس بود
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      از حالا به فکر فصل بعد باشین که بدبختیاتون رو گردن کی بندازین...ولی خب عوضش دوتا ستاره دارین😂😂😂😂
    • رضا US ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      صد در صد داره فکر میکنه که تو بازی آخر تماشاگران پرسپولیس هم تو ردیف مقصران باخت استقلال قرار بده
  • هیس ۶تایی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    اصلا هرچی که شما بگید ولی اگه یک گل فقط یک گل به نساجی می زدید الان این همه حرف مفت نمی زدید.
    • ساکت 8 تایی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      جواد رو نمیدونم ولی من داشتم به الغرافه ی 5 تایی فکر میکردم
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      آره اتفاقا روز بازی با گل‌گهر دقیقا سالگرد شیش تایی بود که از العین خوردین...راستی گفتم شیش یاد شیش شیش شیش تایی ها افتادم😂😂😂😂
    • ابوالفضل IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      فکر کنم داشت به قشقایی شیراز فکر می‌کرد که چطوری لنگ دروازه اش پاره پوره شد خخخخ
  • علی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    نکونام و حتا کسی که ورزشی نیست میدونستیم که مافیا بازی در میارن مثل دفاع و دربازبان شمس اذر
  • ولی جلالیان IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    لنگ تیم سوگلیه مگه میشه بازی لنگ وپیمان توقزوین باشه برای استقلال تودستگردی بد دم از عدالت میزنن بیشرف ها۴
  • وطنی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    نکونام: اگه من نبودم استقلال را میخوردند! عامو من پرسپولیسیم ولی وقتی تو توی پوست موز بودی استقلال بود و وقتی بری تو پوستتم بازم خواهد بود. اینقد منم منم کردی که ما پرسپولیسیام دلمون برای طرفدارای استقلال سوخت. تو نه پیشکسوتی نه پس کسوت.تو یه مربی بی دانش و هوچی گری. که تنها افتخارت داشتن عکس با مسی تو جام جهانی.
    • سوزش لنگی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      جواد به قشقایی 🔥 فکر میکرد
    • کیسه آویزون IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      یعنی عادت کردین از مال همه بالا برین... قشقایی... آلمینیوم..شمس آذر...مس رفسنجان... ولی مهم اینه که شیش تارو کی خورده و کی زده...ده دقیقه ده نفره....الآنم که هفت سال شد رنگ برد رو ندیدین....پس همچنان واسه کاهش فشار و سوزش آویزون این و اون باشین😂😂😂
  • ح ب IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    نکونام آخر هم جام را می بازد وهم اخلاق و مردانگی را چرا تا زمانی صدر بود زبان به دهان گرفته بود ولی قبل از بازی با حرافی و هوچی‌گری تمرکز داور را بهم می زد نمونااش همین دوتا بازی بااستقلال با ذوب آهن و گل گوهر را نگاه کنید وقتی ذوب آهن از استقلال جلو بود سه بار روزبه چشمی باید اخراج میشد ولی داور گول شلوغبازیهای نکونام وکادر بیسواد و خورد وخدا نگرفت تا ناعادلانه بازی را ببرد در بازی با گل گوهر مهاجم حریف داشت با دروازه بان تک به تک میشد و روزبه چشمی مجبور شد او را بزند با کمال تعجب داور فقط یک خطای عادی گرفت حتی کارت هم نداد در حالیکه روزبه باید اخراج میشد ودر نتیجه بازی تاثیر گذار بود اینا کور هستند این موارد را نمی بینند ولی مربی با شخصیت گل گوهر اصلآ نه تهمت زد نه هوچی‌گری این عادت بد نکونام ودستیاراش باعً بدبختی استقلال شد وضعف خود وبد بازی کردن تیمش را گردن داور و فدراسیون و زمین و زمان انداخت وحتی به بازیکنای ضعیفی مثل رضاوند و حردانی هم سرایت کرد وکمیته انضباطی با این بدعت بد این تیم و تهمهتهای ناروا برعلیه رئیس فدراسیون و داوران باید به جد برخورد کند چون روح جوانمردی و شهامت
  • آبی تر از همیشه US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    سلام دیدین که همین بازی با شمس آذر چی شد و چه پاس خوبی دفاع شمس آذر داد به پیروزی و گلی که دروازه بون خودش توپ رو فرستاد تو دروازه شمس آذر! شکی نیست پیروزی حقش نیست جایگاه فعلی رو تو جدول داشته باشه! اگه وار بود جایگاهش حداکثر چهارمی بود پیروزی!
  • Shahab IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    بزرگای استقلال روحتون شاد همون بهتر که نیستید و این سیرک رو نمی بینید و پشت پرده بهتون بی احترامی نمیشه که ساکت باشید.
  • پرسپولیس عشق اول و آخر IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    مکتب شیشتقلالی چه چیزی غیر از غر زدن و ناله کردن و توهین باید باشه؟ کلا در مکتب شیشتقلالی ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا شیشتقلال قهرمان نشود
    • 8 پولیس IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      سرمربی استقلال داشته به شیث و نصرتی فکر میکرده
    • هیچی نیستید IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      مگه تیم حوزه پولیس در زمین حرفی هم داره؟ تیم حوزه ی حکومتی همه جوره حمایت میشه
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      خب سطح فکرش در همین حده که به کار شیث و نصرتی فکر کنه مثل خودت که هنوز توفکرشونی😂😂😂🤫
  • 4444 IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    داشت فکر میکرد ، دویست هزار دلار که از قطر بابت عرق ریختن پرزحمت مسئول فرش های لنگ رسیده ، به مستحق دادن یا دنبال فرش کیروش هزینه شده.
  • Hosain IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    این چرتوپرتا رو کی نوشت. من خودم اول متنو قبول دارم تا انجا که مثل کوهی بایستد نه مثل قبلیا.... اما اما اما.. اما باید بدونی که یک جام با همون توپی که دروازبان ولکرد توگل میتونه بره یا برگرده یا گلی که گلگهر زده. ولی من بجای نکونام به تو پاسخ میدم زرد! بعداز بازی میگفتم اگر ۸۰درصد نمیخوان ماقهرمان بشیم وای ۲۰درصدی هست که شرافت داشته باشن وبرای خودشون بازی کنن تادرتاریخ ماندگار بشن وبدون توجه به پولی که پیشنهادمیشه متن میزنن وفوتبال بازی میکنن
  • من از هر چی کیسه ای منتفرم IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    لحظاتی صدر بودن
  • قاسم IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    مشکل نکونام۱_نداشتن دانش فنی۲_به بلوغ نرسیدن فکری۳-بی دانش وبی کیاست۳-قبول نکردن اشتباهات خود۴،_انداختن تقصیر برگردن دیگران۵،هوچی گر وجنجال برانگیز۶_نداشتن تمرکز روی تیم وبازیها۷_حاشیه ساز۸_عدم سازگاری رفتاری بادیگران(خطیب)۹تلاش وتقلا برای پول بیشتر (ارزش پول بیشتر ازاهمیت به تیم زیر دستش درمربی بودنش بافولاد)۱۰خود بزرگ بین وعدم اعتماد بنفس ۱ا نقش مربیان دیگر در عدم موفقیت نکونام بدون شک مربیان از عدم تمرکز نکونا م سود بردند چون بیشتر نیروی خود رادر حاشیه سازیها وجاروجنجال سازیهای بی محتوی هزینه میکرد ومنم منم شیطانی ازخود درخت بارش هرچه بیشر باشد شاخه هایش اویزان تر وسر به زیر تر است واخرینش عدم گذشت وعدم سازگاری رفتاری بادیگران
  • علی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    اگر این تبانی ها و داوری به سود لنگ نبود الان تیم لنگ باید چهارم می بود، این فوتبال کثیف ایران
  • صادق US ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    به شعبان بی مخ فکر می کرد که چقدر شبیه او شده
  • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    کیسه کشا بعد دبل سرورتون یه قرار دسته جمعی بذارین با هم راه بیوفتین سمت غار توراه حوصلتون سر نره وقتی هم میخواین وارد غار بشین یه سنگی چوبی چیزی بندازین توغار یه وقت ماری شغالی چیزی توغار نباشه 😂😂😂😂
    • پیروزی کویر IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      ممنون از اینکه تجربیات خودتون رو در اختیار ما قرار میدید یادمون نرفته قبل بابا مسعود همیشه تو غار بود هر دهه یکبار میومدید بیرون یک قارقار می‌کردید 😂😂😂😂😂😂😂
  • ارادتمنداستقلالیای عزیز IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    خود خدا می فرمایند: دشمنان شما را از ابلهان آفریدیم. اجازه بدین استقلالی‌ها عزیز و محترم با این اراجیف خوشحال باشن ما هم به برکت و همت بزرگ د تعصب و برنامه ریزی مدون بازیکنان و کادر و... قهرمان می‌شویم. دوستان استقلالی تا هفته گذشته صدر بودین تیم خاص و حکومتی وحود نداشت الان صدر رو از دست دادین همه چیز عوض شد بجای این بحث ها تمرکز و تلاش میکردین یه گل به نساجی میزدین الان دوم نبودین تا پرسپولیس کبیر دوباره در آستانه قهرمانی نباشه. ما پرسپولیسی ها چه قهرمان بشیم چه نشیم تیممون قهرمان هستش چرا که این شخصیت و بزرگ بینی از زمان جناب برانکو در این تیم نهادینه شد. انشاالله استقلال های عزیز سال آینده تلاش مضاعف کنند و قهرمان بشن ما هم دعا میکنیم یه کم تفکر کنید و درگیر اراجیف مربیان و بازیکنان کم کار نشویم عزیزان استقلالی. ارتش سرخ محبوب قلبها
  • سید IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    استقلالی های محترم هواداران آگاه زمان بازی حسن روشن ، مظلومی ، جباری و بزرگان پرسپولیس مربیان این دو تیم هیچگاه فرافکنی نمیکردند و عدم نتیجه گیری را به گردن زمین و زمان نمی انداختند و مسئولیت را تقبل میکردندو با فرافکنی با روح روان هوادار بازی نمیکردند . آقای مربی یادته برا جلوگیری از بازیکن اوت انداز پیکان تو فولاد چکار کردی . یادته فولاد را در چه شرایطی رها کردی . حالا نوبت استقلال و هواداراش هست . مربی محترم نگاه نتایج بدست آمده بکن تا اینجا ناپلئونی بالا اومدی همش یک هیچ . اگه یک گل را نزنی میشه مساوی و دو امتیاز از دست میدی . لطفا با روح و روان هواداراتون بازی نکنید همین هواداران هستند فوتبال را بولد میکنند شما به تنهایی هیچ هم نیستی . این نیمکت هست داری . بخدا چاله میدون را با فوتبال اشتباه گرفتند سرمربی مربی بازیکن عوامل دیگر را تحریک میکنی با هم علیه داوران مصاحبه کنند فکر کردی مردم نمیدونند از کجا آب میخوره . نتیجه نمیگیری مثل یک مربی با شهامت برخورد کن . شما هیچگاه با این روش مربی بزرگی نخواهی شد.
  • زنده باد تاج IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    از سال 93 - 94 ادبیات تیم حکومتی به جمله " اینا نمی خوان ما قهرمان بشیم" تغییر کرد از مدیرعاملش تا آبدارچی! و دم به دقیقه از اول فصل تا آخر فصل این جمله رو تکرار می کردن چرا اون موقع از این تیترها نمی زدی روزهایی که سیدجلال و برانکو و یحیی دلالان اعظم از این جمله استفاده می کردن چرا ننوشتی تکلیف این جمله چی شد؟ چرا وقتی خطای بیرون محوطه رو براشون پنالتی گرفتن از این سوالات استفاده نکردی؟ چرا وقتی گل گل گهر تو آزادی به ثمر رسید و داور قبولش نکرد و یا گل های آفسایدشون به شمس آذر آلومینیوم ذوب آهن ملوان و ... زده شد برای قرمزها تیم سوم پایتخت از این جمله و این تیتر استفاده نکردی اف بر شما که حقیقت را وارونه جلوه می دهید
    • عدالت IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      اف بر هوچی گر و هوچی گراها. معنی شرافت : تیم خوزستانی رو وسط مسابقات آسیایی ول کن و برو و آبروی ایران و ایرانی رو ببر
  • محمد قُلی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    با سلام عزیزم بنده ۶۶سال هوادار استقلال هستم شما میفرمایی بازیکنان مد نظر نکونام نگرفت. بهترین بازیکنارو داره این آقا نتونست تیمو جمع کُنه با آرنج دادناش ومربیگریش مربی خونه بخونه هم بود ملاحظه فرمودید خیلی زود اومد مربیگری اونم تیمی که دوتا قهرمانی آسیایی داره
  • لنگی پیسپولیس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است،پیروزی از داوران نهایت سواستفاده رو برد متاسفم برای تاج و دارو دسته فاسد فدراسیون
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      متاسف باش فعلا تا ببینیم چی میشه😂😂😂😂
  • اشنا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    از مهندسان استقلالی خیلی خوشم اومد .بهتره وزارت علوم اینها را بکار گیرد. تا هم باعث نشر تفکرات اینها سود و هم فرزندان این کشور توهم مهندسی را در زندگی داشته باشند . یعنی همیشه همه را دشمن و خاک بر سر مهندسان بکنند
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      آره مخصوصا مهندس مافیا.....این بنده خدا رو اگه کسی می‌شناسه یا آدرسی ازش داره بگه بریم پیداش کنیم بستریش کنیم حالش خیلی بده یعنی اینقدر توهمش بالاست فکر کنم از خودش آزمایش دی ان ای هم گرفته که مطمئن بشه یه وقت 😂😂😂😂😂
  • جهان CA ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    فقط در نیم فصل اول داوران نه امتیاز به لنگ هدیه دادند،خبر ورزشی به جای هوچیگری چرا به پیشنهاد من پاسخ مثبت نمی دهد بیش از ده بار پیشنهاد دادم یا هزینه شخصی من سه کارشناس داوری غیر ایرانی که مورد تایید فیفا هستند را خود خبر ورزشی انتخاب کرده و فیلم مسابقات ده سال اخیر تاج، لنگ و سپاهان را جهت بررسی به این کارشناسان ارائه دهید که این کارشناسان می توانند از مدرسان برتر داوری البته غیر ایرانی باشند این کارشناسان بیطرف فیلم داوری مسابقات را بررسی و مشخص کنند که کدام تیم بیشتر از اشتباهات داوری در این چند سال سود برده است.اگر خبرورزشی در مسئله اشتباهات داوری ذینفع نبوده و بخاطر حمایت از یک تیم خاص اشتباهات داوران به نفع آن تیم را ماست‌مالی نمی کند این پیشنهاد بهترین گزینه برای روشن شدن حقایق است من مطمئن هستم هواداران و مدیران تیم سپاهان نیز با این پیشنهاد موافق خواهند بود.البته از موافقت هواداران تیم لنگ مطمئن نیستم زیرا تیمی که مدیر و مربیانش علنی با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت می کنند مشخص است از روشنگری و نور انداختن بر گوشه های تاریک داوری فوتبال در ایران خرسند نخواهند شد
    • MMD IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      کارشناسان خارجی کارت دوم به بازیکن استقلال خوزستان رو اشتباه دونستن. فقط داخلیا گفتن درسته. حالا جالبش اینه که توی یکی از بازیا باید بازیکن پرسپولیس کارت دوم رو میگرفت و اخراج میشد ولی داور کارت نداد و کارشناسای ما گفتن چون قبلا کارت داشت داور بهتر بود که سختگیری نمیکرد. داوری ما افتضاحه ، بخاطر همین هم بیرون از کشور تیمهای ما باید منتظر اتفاق غیرفوتبالی باشن تا شاید بتونن به فینال برسن وگرنه یه تیمی بود که از الهلال سه تا عقب بود و وقت کشی میکرد تا زودتر بازی تموم بشه.
  • مسعود IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    بنابه اظهارات خوده نکونام ازهمان زمان بچگی ایشون به تیم استقلال ظلم شده وبرایش هم گریه کرده وحالا درنقش رابین هود میخواد بجنگه با کی وکلا معلوم نیست اگربعدازپایان قراردادشکایت از استقلال نکردی مردی!
  • ناشناس IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    پرسپولیس از قشقایی خورد کیسه از کی خورد بسیج فارس تولی پرس قزوین تولی پرس با ۱۲ نفر کیسه را اوت کرد یک یار تعویضی داشت.نکشیمون لعنتی‌های دوستاره
  • رئال پرسپولیسی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    چقد این لنگ مافیا فک زده و حرع یامفت زده حقا که امثال همین جواد نکو و هاشمی نسب بی سواد مربی تون باشه. هیچ وقت تو این سالها، یه آدم حسابی رو نیمکت نداشتید عقده هاتون فقط مال همینه
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      داداش گل گفتی آدم حسابی که داخل تیم کیسه نمیره مگه مخش تاب داره اوج توهم و حسادت
  • تاج IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    میبنی خود استقلالی ها خودشون زیر سوال میبرن اونا فکر میکنن که با حرف حدیث میشه قهرمان شدوالا تا بازی نکنی نتیجه نگیری جام نمیدن
  • سورمق. IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    استقلال صدرجدول را بخاطر نکونام و هاشمینسب از دست داد واقعبین باشیم
  • azezzzznam@gmail.com IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    استقلال اگه هم قهرمان نشه ذلت نمیپذیره. مثل لنگ به پای داورا نمیفته مثل مدیر لنگ رو سرداو ر نمیره چیزی بهش بگه که 3گل خورده رو باهوادارای لنگ میخوای چکار کنی جوابشان چی میخوای بدی نمیگه. خلاصه پاچه خواری نمیکنه استقلال. فهمیدی انتر لنگی.
  • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    خبرهای خوبی که از اردوی فولاد در شمال رسیده کار رو برای پیکان سخت میکنه پیکان تنها با 1 امتیاز تو لیگ برتر میمونه بنظرم خیلی خیلی دقیق باید مهاجم خارجی استقلال رو مهار کنن پنالتی هم ندن
  • سعید IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    به همه چیز فکر می‌کرد جزء دروازه بان شمس آذر
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    البته این ابله داشت فکر می‌کرد که بازی را به وقت اضافه بکشاند که از نتیجه بازی پرسپولیس باخبر باشد غافل از اینکه هیچ تیمی دیگه جلودار این پرسپولیس نیست و نکونام و هاشمی نسب اخر فصل با حقارت و شرمندگي از استقلال اخراج خواهند شد چه شد ان شعارهای نکونام که من حق هواداران استقلال را خواهم گرفت اگر مربیان پرسپولیس علیه فدراسیون فوتبال و تاج مصاحبه کرده بودند الان حداقل شش جلسه محروم شده بودند عین دوسال پیش که گلمحمدی را محروم کردند و قهرمانی از دست رفت ولی حالاچه تاج و کمیته انضباطی ترسیدند و هیچ اقدامی نکردند تا مورد هجمه هواداران استقلال قرار نگیرند این یعنی عدالت به سبک کمیته انضباطی که علیشاه را همان شب محروم کرد
  • Hojat shah IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    همینقدر متوهم و هوچی راست میگن پرسپولیس حکومتیه ، واقعا درسته ، چون داره حکومت نظانی راه انداخته تو لیگ ، و داره حکومت میکنه ، اصلا چه معنی داره یه تی هر سال دو تا سه تا جام ببره و باقی تیما فقط نیگا کنن؟
  • zahed US ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    در جواب کاربر مافیا فوتبال: شما که میگین یک جام برای سرورت یک جام هم برای ۱۵ تیم لیگ بسازن حالا اگه اون جام رو سپاهان برد پس اون جام مهندسی شده برای سپاهان تکلیف چی میشه اخرش بعدش برای ۱۴ تا تیم دیگه انقد جامای مهندسی شده برسه به بقیه تیما تا جام شرافت اماده بشه بدن به کیسه😂😂😂
  • مجتبی حرفه ای IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    به فکر بهانه جدید بود
  • عدالت IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    سلام. یه سرمربی که وسط مسابقات آسیایی تیم محبوب خوزستانی رو ول میکنه و آبروی ایران و ایرانی رو میبره درک و فهمی که از فوتبال داره رو نشون میده و قطعا جوابی که به سوال شما بخواد بده جز هوچی گری چیزی نیست.
  • قرمز IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    کسی که شرافت ندارد احساس میکنه باید جام شرافت بگیره این حرفای نکو نشان دهنده از شرافت خالیست
  • علیرضا پرشین IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    خدا کند سال آینده هم جواد بی منطق در استقلال بماند تا رسوا شود استقلال امسال از همه تیم‌ها بیشتر هزینه کرده نکونام تاکتیک ندارد و کارش را با چرندیات توجیه می‌کند
  • javid US ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    Esteghlal aslan liyaghate sadre jadvaley ra nadasht, be nazare man sadre jadval bayad dar ekhtiare Sepahan miboud dar nim fasle aval perspolis dar nim fasle dovom baed az gereftane 5 bazykon behtar shoed va liyaghatash sadre jadval alean hast, Esteghlal az aval shancy emtiaz migereft dorost mesleh dorane Majidi , perspolis dar nim fasle va dar in fasle emtiazhaye moftey ra az dast dad, bayad Esteghlal va Sepahan va Aleminium ra be rahatey mibord na inke bebazad ya mosavy konad
  • بی طرف IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    مباحث فوتبالی بین طرفداران این دوتیم مصداق بارز این جمله است که عشق کور است قطعا سخنان این هموطنان عزیز از روی عشق به تیم محبوبشان است که واقعا ستودنی است و این عشق تا جایی پیش رفته که به هیچ وجه نمیخواهند معایب معشوق خود را ببینند و صرفا بر این نکته اصرار می ورزند که معشوق ما یا تیم ما هیچ ایراد و اشکالی ندارد بلکه علت ناکامی فقط عوامل بیرونی دخیل در این مسأله است که البته تا زمانیکه این تفکر بر اتمسفر اون تیم حاکم باشه راه به جایی نخواهند برد و این دور کما فی السابق ساری و جاری است
  • روزبه IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    کوچولو های کیسه کش فقط کافی بود نساجی را ميبرديد. همین و تمام
  • روزبه IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    داستان بابا مسعود و تیم خاص و تیم حکومتی تمام شد حالا رسید به مهندسی لیگ آخه چرا ب جای غر زدن ی کم فکر نميکنيد
  • 6 IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    داشت به دروغ و دونگ ای بعدیش فکر می کرد. زهی خیال باطل
  • کیسه نشان IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    قانون کارما .باشگاه کیسه مدیران عصبی دارد سرمربی عصبی انتخاب می کنند بازیکن عصبی می گیرند هوادار عصبی جذب می کنند .بزرگترین مشکل کیسه همینه .این موضوع مهم در کامنت ها هم به وضوح مشخصه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی