سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
۷ |
۵
کلوب| استقلال؛ تیمی که جام می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام همان راهی را طی کند که پیش از او، فرهاد مجیدی آن را در استقلال تجربه کرده بود.

عبور سخت از ذوب آهن و فولاد و تساوی برابر تراکتور در سه هفته گذشته توانست آبی پوشان را همچنان در صدر نگه دارد. همچنان که پرسپولیس پا به پای رقیب خود در حال حرکت است و مترصد یک لغزش از آبی پوشان تا بتواند صدر را از آن خود کند.

هر چند آبی پوشان در نیمه اول برابر فولاد در بیشتر دقایق با خلق موقعیت می توانستند با زدن حداقل یک گل با خیالی آسوده تر به رختکن بروند، اما پیچیدگی بازی و از سویی دیگر استرس و هیجان و فشاری که از روی سکوها به داخل زمین و ساق های بازیکنان وارد می شد، این خواسته را حداقل در نیمه اول محقق نکرد.

استقلالی ها که از بازی برابر ذوب آهن درس گرفته بودند در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان و از میزبانی خود بهترین استفاده را برده و به گل رسیدند و بیش از ۳۰ دقیقه از تک گل برتری خود محافظت کردند. پس می شود در زیر فشار و استرس و هیجان هم با برنامه بود و مسیر مشخص شده را طی کرد. این مهمترین نکته بازی این هفته بود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عامیرزا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    تیم دائم العربده وزوزه کش وابسته حکومتی همیشه دچار بحرانه!اگه بازیاش قبل پرسپولیس باشه فریادشون بهواس که ومصیبتااونا نتیجه مارو میدونن بازیشون رو مدیریت میکنن حالا که برعکس شده عاچمز شدن! وحالا بشدت استرس دارن که با دونستن نتیجه بازی پرسپولیس چقدر باید بیرون زمین زحمت بکشن وعرق بریزن تا بتونن تمام عوامل رو از راس جکومت تا فدراسیون وکمیته ها وپرچم بدستان مزدور و توافق شبانه با بازیکنان وسرمربیان سابق عستقلالی تیم حریف!! وحتی توپ جم کن ها و...رو بسیج کنن وهرجورشدن سهمیه امتیازدزدی و معیشتی رو به خورجین این هیولای جعل ودوپینگ وتبانی و اژدهای هزارسر ومافیای همیشه وابسته، بریزن.واقعن باید یه عستقلالی گوش مخملی باشی تا درک کنی چرا یه کیسه تن سسمغز همیشه تحت هر شرایطی چه تو خوشی چه تو ناخوشی،دچار خودپاره گی وخودعازاری وتحت فشار واسترس روانی یه.واقعن عستقلالی بودن بزرگترین چالش در برابر فرهنگ و شخصیت و آزادگی انسان خردمند قرن حاضره.الخ
    • عقده پولیس IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      ادبیات لنگ حکومتی و حق خور رو ببینید که سراسر کینه و عقده است و البته نشان از میزان مغزش داره
  • ع ق QA ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    واقعا با زحمت های باند آبی فدراسیون و کوششهای فشار بر سوت و کمیته انزباتی اگه نشن باید برن لیگ سه
    • علی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      داشتن لژیونرهایی که بازی را در میارن مثل سلطانی فر، آدری جهرمی و قربانزاده از خصوصیات مدیریت لنگی هاست. اون وقت در توهم خود باند آبی را فریاد میزنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی