نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
۱۲ |
۳
پرسپولیس با این داور به سپاهان نمی‌بازد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس تا حالا با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است.

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال،حساس ترین بازی‌های این هفته فوتبال ایران به برادران حیدری رسید. پیام در تبریز بازی استقلال و تراکتور را سوت می‌زند و دکتر بیژن هم در تهران دیدار فوق العاده حساس پرسپولیس و سپاهان را قضاوت می‌کند. دکتر بیژن تا به حال ۶ بار این بازی بسیار مهم را سوت زده و نکته جالب توجه اینجاست که پرسپولیس هیچ وقت با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است.

در لیگ پانزدهم، بازی پرسپولیس و سپاهان با داوری حیدری با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در لیگ شانزدهم پرسپولیس با قضاوت دکتر بیژن موفق شد ۳ بریک از سد سپاهان عبور کند. در لیگ هجدهم بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و در لیگ بیستم هم دو تیم با داوری بیژن حیدری به تساوی یک بر یک رسیدند.

در لیگ بیست و یکم پرسپولیس موفق شد دو بر یک سپاهان را شکست دهد و آخرین دیدار دو تیم با قضاوت دکتر حیدری هم سال قبل در جریان بازی‌های جام حذفی بود. جایی که دو تیم در نقش جهان به مصاف هم رفتند و شاهد یکی از زیباترین تقابل‌های دو تیم در چند سال اخیر بودیم. این بازی در نهایت بعد از تساوی دو بر دو در جریان ۹۰ دقیقه، به وقت‌های اضافه رفت و این پرسپولیس بود که موفق شد با زدن دو گل دیگر در وقت‌های اضافه، سپاهان را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

بیشتر بخوانید: حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال/ او یک بار هم عصای دست پرسپولیس و یحیی شده بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مجتبی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    حالا فهمیدید چرا برادران حیدری را برای دیدارهای استقلال لنگ انخاب کردند . دقیقا مثل بازی مس رفسنجان و ملوان برانامه که این دو برادر بازیهای استقلا و پرسپولیس جوری سوت زدند که اختلاف 6 امتازی لنگ بااستقلال به 1 امتیاز رسید .ننگ برشما فدارسیون فوتبال و داورهای فاسد . تا کی میخواهید به تیم فاسد لنگ کمک کنید .
    • کیسه‌کشا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      بسوز هیمه نیمه نیمه. به شهادت تاریخ شما بیشتر از داوری سود بردین تو این سالها ولی چون کم حافظه‌اید و دروغگو و هوچیگر یادتون نیست. خدا زیاد کنه مربیای نفوذی کیسه‌کش رو که حکم آسانسور رو برای شما پیدا کردن و مافیای آبی فدراسیون فقط به اونا تیم میده تا شیش امتیاز رفت و برگشت مفت و مسلم بره تو کیسه سولاختون. کجای دنیا دیدین هفت هشت مربی بدون کارنامه و رفوزه زرت و زرت تیم بگیرن و زرت و زرت برکنار بشن. کجای دیدین یه تیم سالی ۱۵ تا خروجی و ورودی داشته باشه. اونایی که عقل دارن میدونن که فلسفه وجودی این کارا چیه و چطور میشه که کیسه‌کشا تخصصشون صدور مربی و بازیکن نفوذی و نامرد و اهل زد و بنده. فدراسیون آبی و کمیته انضباطیش اینجور جاها کور میشن و کر. خدا لعنت کنه هر چی آدم جاسوس و ستون پنجمی رو. الانم که کیسه رو دادن به پتروشیمی تا همون دوزار پولی که میرفت تو جیب دولت بره تو شکم مفتخورای کیسه‌کش به دردنخور اتوبوسی.
    • ممدل قالیچه IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      من هم یک لنگی ام😟😟😟😟😟😟😟😟
  • عدالت خواه IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    ننگ جامعه داوری ایران، حسن‌ ظهیری و براداران حیدری + .....
    • چهارجانبه امجدکلا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      داورهای معصوم فقط وحید کاظمی و موعود بنیادی فر.🤣 اینها اگه حتی ناداوری هم کنند، از نظر شما حلال است بقیه حرام. بابا دکتر بیژن و پیام از خودتون اند
  • اسنپ کاپ IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    حیدری همون داور لنگی ای هست که بازی لنگ با صنعت نفت یه پنالتی کاملا خنده دار رو واسه لنگیا گرفت که خود مهدی ترابی تعجب کرد از تصمیم داور که بعد از اون بازی فیروزی سرپرست صنعت حسابی از خجالت این داور لنگی در اومد، انشااله هر چه زود تر وار بیاد که دیگه از این نامردی ها خلاص بشیم اون موقع جایگاه اصلیشون مشخص میشه
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      مخصوصا وار مصلحتی فرمایشی دو دربی موعود و وحید کاظمی و افشاریان !!!!!!
  • حسن IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    قهرمانی این فصل راهم زور چوپون به پرسپولیس می دهند دراین فوتبال بی رحم هیچ عدالتی رعایت نمی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی