نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
حریف بعدی استقلال؛ تراکتور + پورحمیدی!/ کار سخت آبی‌پوشان در مواجهه با دروازه‌بان سابق
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزی که قرار است استقلال بدون سید حسین حسینی در ورزشگاه یادگار امام به میدان برود در طرف دیگر زمین مسابقه دروازه‌بان سابقش در اوج آمادگی به میدان می‌آید.

درخشش فوق العاده حسین پورحمیدی دروازه‌بان خوزستانی تیم تراکتور در مصاف با ذوب آهن در ضربات پنالتی کمک کرد تا این تیم تبریزی پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش بتواند نماینده اصفهان را حذف کرده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

حسین پورحمیدی که در ابتدایی لیگ برتر نوزدهم از تیم استقلال خوزستان به جمع آبی‌پوشان تهرانی پیوست پس از دو فصل نیمکت نشینی در این تیم پشت سر سید حسین حسینی و بدون حتی یک بازی در لیگ برتر برای استقلال تهران از جمع آبی پوشان جدا شد و به آلومینیوم اراک پیوست.

پورحمیدی ۳ فصل در این تیم اراکی بازی کرد تا علاوه بر افزودن بر تجربیاتش به جمع ملی‌پوشان کشورمان نیز راه پیدا کند. او در ابتدای فصل جاری به تیم تراکتور پیوست و به رغم گل‌های بدی که در اوایل فصل جاری دریافت می‌کرد حالا به یکی از ارکان اصلی این تیم در اوج‌گیری دوباره نماینده شهر پرشورها تبدیل شده است.

در روزهای اخیر اغلب پیشکسوتان استقلال با اشاره به سختی بازی در ورزشگاه یادگار امام کمتر توجهی به حضور دروازه‌بان سابق تیم خودشان در جمع سرخ پوشان تراکتور، حریف بعدی استقلال داشتند اما قطعاً حالا و با درخشش این بازیکن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن می‌دانند که برای باز کردن دروازه پورحمیدی آماده و با روحیه که از انگیزه‌های بسیار بالایی نیز در مواجهه با استقلال برخوردار است قطعاً کار آسانی پیش رو نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند/ پیچ سرنوشت در زندگی ورزشی سنگربان جوان پرسپولیس؛ تجربه کن اما استفاده کن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    بازیکنان دوست داشتنی استقلال فقط و فقط رو بازی تمرکز کنید نزارید حاشیه ها بهتون آسیب برسونه دروازه بان استقلال هم بازیکن خوبیه و با روحیه و دلی از دروازه اش محافظت می کنه نزارید افکار و نوشته های بدخواهان دلسردتون کنه من یه مادرم و استقلالی از قاپ تلویزیون بازی رو نگاه می کنم قلبا برای موفقیت تیم استقلال دعا می کنم خدا پشت و پناهتون باشه
  • آراز IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    چه درخششی داشت ما ندیدیم ، یکی از بدترین دروازبانان تراکتور بوده ، بازی قبل از هرجازدن رفت تو گل ، تراکتور هر چی باخته با گاف های پورحمیدی بوده ، جاش تو تراکتور نیست ، لباس تراکتور واسش خیلی گشاده
    • حسين IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      دلال های مثل تو و امثال تو فقط از حاشیه ساختن برای تیراختور پول درمیارین
    • تراکتوریم IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      ما هر بیشترین فرصت رو دادیم به این بازیکنا ولی اونا بی غیرترین بازیکنی بودن که تا حالا تو تراختور بوده
  • استقلال ۷ تیراختور 0 IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    لنگیا با بزرگ نمایی از بازیکنان تیراختور میخوان اون باخت رقت انگیز رو مقابل آلمینیوم ماله کشی کنن و همزمان تیراختوریا رو علیه استقلال تحریک کنن اما کور خوندین تیراختور میاد جلوی استقلال که هفت تا بیشتر گل نخوره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • حسین IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      ما شبشتیقلال رو در حد تیم حساب نمیکنیم،شما اگه جرات دارین یه نفر هم تماشاگر شبشتیقلال تو تبریز پیدا کنید
  • تاجی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    عاقای خبر ورزشی....چقدر آخه دست و پا میزنی که لنگی بودنتو ثابت کنی؟؟
  • علی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    حرافی کار آدمای بیکار هست همه چیز در میدان مشخص می شه جو استادیوم یادگار امام تبریز خیلی از تیمها را ترسانده
  • ع ق QA ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    خدا کنه حسینی همه چیز یادش داده باشه حتی او کارای جییییز همشهری ما را شش ماه محروم کنید
  • کرام الکاتبین QA ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    میشه من به فرغون مشکوک باشم ؟ آخه بد جوری سابقه روحیه دادن با هفت گل دارند و زنبوری فوتبالی نیست
  • reza IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    استقلال برای قهرمانی میجنگه و به این حرفا توجهی نداره
  • اکبرمعراجی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    خبرورزشی هرچه قدر دل تنگت میخواهد بنویس اما حتم بدان استقلال برنده خواهد شد ونهایتاً قهرمان... تو فقط روحیه بده به حریفان استقلال...
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    تراکتور بعد از تعمیرات اساسی شخمزنان تمام رقبا رو شخم خواهد زد اولین حریف استقلال که اتفاقا شخم عمیق در انتظارشه .تراختور سرخ گلدی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی