نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
۳۰
اشتباه نکنید، دانیال مثل همیشه بود!/ کلکسیون اشتباهات دو ساله دفاع راست پرسپولیس تکمیل شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دانیال اسماعیلی فر بی‌تردید ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در اراک مقابل آلومینیوم بود.

کاری با حواشی، شایعه‌سازی و داستان سرایی در فضای مجازی نداشته باشید. واقعیت مثل روز روشن است و با هیچ توضیح و توجیهی قابل انکار نیست! دانیال اسماعیلی‌فر در تمام دو سال حضور خود در پرسپولیس هرگز نتوانست به روزهای درخشان در ذوب آهن و سپاهان برگردد. او شاگرد مورد علاقه و چهره مورد اعتماد یحیی گل محمدی بود که به خاطرش قید ستاره‌ای همچون رامین رضاییان را زد، اما درون زمین و به لحاظ فنی هرگز نتوانست جواب اعتماد سرمربی سابق پرسپولیس را بدهد.

گفتیم که نگاه به حواشی و شایعات نکنید، اینکه عده‌ای بخواهند ضعف دانیال اسماعیلی‌فر در جدال مقابل آلومینیوم را تنها محدود به از دست دادن پنالتی کنند، همان قدر غلط است که مصاحبه ویرا در شبکه ۳ و اسم بردن از رامین رضاییان را دلیل این افت معرفی کنیم! ماجرا ربطی به عدم دعوت قلعه‌نویی و شادی منشوری در آبادان هم ندارد. به کارنامه اسماعیلی‌فر در این دو سال حضور در پرسپولیس نگاه کنید که به نشانه ضعیف بودن، حتی یک بار هم به اردوهای تیم ملی، چه در زمان اسکوچیچ، چه در زمان کیروش و چه در دوره امیر قلعه نویی دعوت نشد و خودش هم بارها این موضوع را رسانه‌ای کرده است. اسماعیلی‌فر به لحاظ اخلاقی همیشه یکی از بازیکنان خوب فوتبال ما بوده و کمتر حاشیه‌ای از او سراغ داریم اما ببینید از نظر فنی چقدر تحت فشار بود که به محض زدن اولین گل در این فصل در آبادان، آن شادی منشوری و عجیب را از خود نشان داد و بابتش محروم شد. این محرومیت را هم نباید دلیل بازی ضعیف دانیال در اراک دانست.

به آمار نگاه کنید که همیشه بهترین قاضی هستند، در کل فصل دانیال اسماعیلی‌فر یک گل به حریف و یک گل بخودی داشته! دور رفت یک گل به خودی مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی که باعث از دست رفتن پیروزی پرسپولیس در دقیقه ۹۰+۵ شد و در دیدار برگشت در هفته بیست و چهارم تنها گل فصل را به همین تیم زد. دانیال این فصل ۵ پاس گل هم داده که برای بازی تهاجمی پرسپولیس و به عنوان یک وینگ بک همیشه ثابت، عدد درخشانی نیست. او فصل قبل هم ۶ پاس گل داد اما پاس گل به حریف هم در کارنامه داشت.

اگر به نمایش‌ها و نتایج پرسپولیس در این دو فصل نگاه کنید رد پای ضعف دفاع راست در شکست‌های بزرگ این تیم مشخص است. مهمترین آن در برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شد یحیی گل محمدی هم به ستوه آمده و بالاخره علناً از ضعف دانیال انتقاد کند. تا قبل از نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی که عبدالکریم حسن و اورانوف به پرسپولیس آمدند، تمام فشار و انتظار هواداران برای گلزنی روی سمت راست پرسپولیس بود اما اسماعیلی‌فر هرگز نتوانست جای رامین رضاییان را در این تیم پر کند. عده ای گفتند او توان تحمل این حجم از انتظارات را ندارد. با آمدن دو ستاره خارجی و جان گرفتن سمت چپ پرسپولیس فشار از روی دانیال برداشته شد اما او باز هم نشان داد که کیفیتش در حد انتظارات از تیم بزرگ پرسپولیس نیست.

در پایان این فصل قرارداد اسماعیلی‌فر تمام خواهد شد و قاعدتا با این کارنامه او باید راهی تیم دیگری شود. مهم نیست چه کسی به پرسپولیس بیاید، مهم این است که کسی حق ندارد کارنامه و عملکرد فنی دانیال در این دو فصل در بازی‌های مختلف لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا رافراموش کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • نوچه خطیر IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    شما برو برای کیسه متن بنویس
    • علیرضا سپاهانی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      اسماعیلی فر تو سپاهانم خیلی سوتی و پنالتی میداد
    • حسن IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      دانیال خیلی هم عالیه.
  • بحرکانی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    سلام پرسپولیسی هستم و کاملا موافقم بنده از ریگی و نوع بازی او هم خوشم نمیاد هافبکی که هیچ تاثیری در گلزنی و حتی شوت پشت محوطه جریمه ندارد و در دفاع نکردن و جا ماندن نیز استاد هستش به نظرم یکی از دلایل باخت به آلمینیوم او بود.
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      دانیال کارنامه ضعیفی تو پرسپولیس داره اما ریگی موثر بوده. بازی ضعیف مقابل آلومینیوم بیشتر از هر لیل دیگه ای برمیگرده به اشتباه کوچینگ و تقدیم وسط زمین با تعویض های وحشتناک. این فرهنگ هواداری ضعیف مارو نشون میده که با یه برد هر یازده تا رو لایق ملی پوشی میدونیم و با یه باخت...
    • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      این چه حرفیه میزنی. حرف حساب جواب نداره. اتفاقا این امیرعباس اکثر تحلیلهاش درسته. دانیال و ریگی و فرجی و صادقی و سرلک و سورگی ضعیفترین بازیکنای پرسپولیس بودن و هستن. کاش همه‌شون برن و سرلک هم دیگه برنگرده. دانیال استاد سوتی و پاس به عقب و پاس گل به حریفه. حالا چهار تا پاس گلم داده. اصلا سمت راستمون بعد از رامین فلجه. امیری هم که شیش ماهه فوتبالش تموم شده. همه‌شون باید برن به سلامت. گولسیانی هم دفاع مطمئنی نیست چون اصلا نمیتونه سانترها رو جمع کنه و ضربه سر بزنه. حالا چهار تا گلم با ضربه سر زده. بازی با آلومینیوم هر کاری خواستن با دفاعمون کردن. گیریم فرجی قدش کوتاهه ولی مدافع قدبلندی مثل گولسیانی دیگه باید توپهای بلند رو دفع کنه. هر چی سانتر کردن رو سرش ضربه سر زدن. باید یکی دو تا مدافع قدبلند و مطمئن و دفاع راست بگیریم. سامان نریمان جهان و دو سه تا از بازیکنای جوون آلومینیوم و پیکان و ملوان خیلی خوبند. اوسمارم تو دو بازی صنعت نفت و آلومینیوم نشون داد که تو تعویضها مشکل داره و فکرش درست کار نمیکنه. آخر فصل اگه دو جام گرفتیم باید باهاش تمدید کنن وگرنه باید برن دنبال مربی بهتر و جسورتر.
    • حسن IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      باید باخت نباید به بازی کن حمله کنی. ریگی کاملا در اختیار تیم هس. بازیکن کم حاشیه. هر چی سرمربی میخواد انجام میده
  • اعلا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    بنظر منم ریگی و دانیال در حد پرسپولیس بزرگ نیستند .پرسپولیس ۱۱ بازیکن تو زمینش همیشه باید در حد اورونف و بازیکن قطری و بیرو باشن.
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    آقای واسعی زاده، از اتهام بچگانه رنگی بودن که بگذریم، میمونه نگاه تجاری به مقاله نویسی. یا شاید شما توجیه دیگه ای برای انگیزه نوشتن چنین متنی و شروع نقل و انتقالات پرسپولیس به این زودی داری. هنوز تکلیف ۲۰ امتیاز از لیگ مشخص نیست!
  • شیذر IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    اگه اوسمار بمونه حتماً جاش با رامین تو سپایان عوض میشه، به والله من یکی امسال از دست دانیال پیر شدم ، افتضاح بازی می‌کنه .... امیری ، صادقی ، و چند تن دیگه هم به سلامت.
  • العین شش ‌شیشتقلال یک IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    بازیکنان مازاد عبارتند از نعمتی خانه خراب کن اسماعیلی امیری وحدت فرجی
  • اب HK ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    بخدا درست میگویند اسماعیلی فر نه درزمان کیروش نه اسکوچیچ نه زمان قلعه نویی به تیم ملی دعوت نشده بخدا حق رامین رثاییان است که به پرسپولیس بیایید وبا پرسپولیس از فوتبال خدا حافظی کند
  • ممدل قالیچه IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    به نظر من هر یازده بازیکن پیروزی ضعیف هستن ولی از سر این تیم زیادن لطف داوری هم که همیشه بوده و هست
    • العین شش ‌شیشتقلال یک IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      شما فکری بحال اتوبوس کیسه کن تا پنچر نشه
    • کیسه هوچی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      خوشم میاد خوب اخبار تیم سرورت رو دنبال میکنی
  • Kaveh IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    با نویسنده متن موافق نیستم، مغرضانه نوشته .. آمار دانیال بد نبوده .. ولی ریگی رو نمیپسندم،تو استقلال بهتر بود .. کاش هافبک دفاعی تاثیر گذارتری داشتیم ..سبک فوتبال مهدیپور رو میپسندم ..کرنرها و ارسالهای ایستگاهیش هم عالیه
  • آرمان IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    یحیی گل محندی دو اشتباه بزرگ داشت، یکیش رد کردن رامین رضاییان به بهانه اینکه حاشیه دارد، در حالیکه مثل سابق میشد با کمک کریم باقری کاری کرد که هیچکسی نتونه حاشیه وارد تیم بکنه، دومین اشتباه؛ رد کردن گتوزوی پرسپولیس کمال کامیابی‌نیا بود که هنوز یکی دو فصل دیگه میت نست توی اوج و در پرسپولیس بمونه که به جای این دو بازیکن، یحیی دو تا بدترین خریدهای فصل رو به پرسپولیس آورد، ریگی که انگار اومده سیزده‌بدر و اسماعیلی فر که هیچ حرکت مثبت دفاعی یا تهاجمی ازش نمی‌بینیم..‌. یه بازی هم که یکم خوب بازی کرد حرکت زشت بادست نشون داد و محروم شد، شخصیت این دو بازیکن به تیم بزرگ پرسپولیس نمیخوره و گل محندی اشتباه بدی کرد
  • پرسپولیس IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    منم رااخراج دانیال موافقم ،بهتر که رامین برگرده
  • کیان US ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    کاش فصل بعد رامین برگرده قراردادشم که با سپاهان پایان فصل تمومه یه سانت درست من از سمت راست ندیدم اینجا پرسپولیسه خواهشاً تیم رو درست ببندید یه دروازه بان دوم خوب هم بگیرید
  • عماد US ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    مطلب خیلی جالبی بود. به نظر من بازیکن بسیار کم دل و جرأت و کم هوشی است و این رو در بازیهای حساس و بزرگ بارها و بارها ثابت کرده.
  • رضا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    رامین پر حاشیه هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی