نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
۱ |
۲
سیلوا می‌توانست بازی کند اما یک نفر اجازه نداد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غیبت‌های بازیکن برزیلی تیم استقلال در ترکیب این تیم برای رویارویی مقابل تیم شمس آذر قزوین به هفته سوم رسید.

در حالی که تیم استقلال در هفته بیست و یکم و دیدار مقابل تیم هوادار از رافائل سیلوا در مرکز خط دفاعی تیمش استفاده کرد اما این بازیکن در دو بازی بعدی آبی پوشان به میدان نرفت.

رافائل سیلوا در دیدار خانگی تیم استقلال مقابل مس رفسنجان که با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی تمام شد و بازی هفته پیش مقابل آلومینیوم اراک در جمع هم تیمی‌هایش حضور نداشت و حالا با اعلام شدن ترکیب تیم استقلال مقابل شمس آذر مشخص می‌شود سیلوا باز هم در این دیدار غیبت خواهد داشت.

در روزهای اخیر شایعه‌ای مبنی برقهر رافائل سیلوا منتشر شد که صحت نداشت چون این مدافع برزیلی با مصدومیت نصفه و نیمه ای از ناحیه عضله پا مواجه شده و قادر به تمرین و بازی نبود اما حالا شرایطش بهتر است. با توجه به بازی حساس پیش روی استقلال در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور جواد نکونام نخواسته روی این بازیکن تأثیرگذارش در دیدار با شمس آذر ریسک کند.

افراد نزدیک به تیم درباره وضعیت سیلوا عنوان می کنند که وضعیت او در حدی بوده که می توانست روی نیمکت بنشیند ولی جواد روی او ریسک نکرده و گفته با وقفه دو هفته‌ای تا بازی بعدی تیمش در ۱۲ اردیبهشت مقابل تراکتور دوست دارد سیلوا را در اوج برای آن دیدار در خدمت داشته باشد. به همین دلیل جواد نکونام ترجیح داده او را حتی به لیست ۲۰ نفره تیمش هم نیاورد.

ناگفته نماند؛ تعدادی دیگر از بازیکنان استقلال نیز در این دیدار غایب هستند و حتی اسمشان در لیست نیست که آنها نیز به علت آسیب دیدگی آبی پوشان را همراهی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر/ اقدام نکونام در مورد بازیکن موردعلاقه‌اش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    این آسیب دیدگی های علتش اینه که تو تمرینشون چیز خودشون می کنند به همدیگه یا تیرک دروازه یا دیوار می خورند آخه تمرین با ملق زدن بهم نمی اد دیدیم اون طرف که حالا نیست بعد از سه روز تو دماوند پیداش کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی