نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
گل‌زنی دوباره عیسی آل‌کثیر به تیم سابقش/ مهاجم پرسپولیس سنت‌شکنی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر سومین گل این فصل را هم وارد دروازه تیم سابق خود صنعت نفت آبادان کرد.

عیسی آل کثیر بدون شک پدیده مورد بحث پرسپولیس در این فصل بوده است. او که در شروع فصل حاضر نشد قراردادش را با این تیم تمدید و به اردوی رقیب در سپاهان پیوست تا پرسپولیس از بابت نداشتن یک مهاجم تمام کننده بیشترین ضربه را بخورد.

آل کثیر در ابتدای فصل به خاطر عدم صدور کارت بازی فرصت بازی برای سپاهان را نداشت. بعد هم که سپاهان وارد بحران شد و او هرگز نتوانست جایگاه خود را در این تیم پیدا کند، در نتیجه نیم فصل با یک آمار ضعیف دوباره به خانه برگشت.

آل کثیر دور رفت با پیراهن سپاهان و با شماره ۷ که عدد دوست داشتنی او در تمام دوران فوتبالش بوده است، تنها دو گل زد؛ در هفته هفتم و مقابل تیمی که او را با شماره ۷ به فوتبال ایران معرفی کرد، یعنی صنعت نفت آبادان!

و عجیب‌تر اینکه عیسی در آن مسابقه تنها ۷۷ دقیقه در زمین حاضر بود و دبل کرد! او با شماره ۷ صنعت نفت در فوتبال ایران مشهور شد و بعدها شماره ۷ نفت تهران را هم به تن کرد اما در پرسپولیس این شماره را به او ندادند تا شماره ۷۲ را بردارد. در سپاهان هم که دوباره شماره ۷ را داشت که این بار برایش شانس نیاورد!

عیسی در بازگشت به پرسپولیس و در همان بازی اول و دقایق اول، با گل‌زنی جایگاه خود را محکم کرد. او تا پیش از این بازی فقط در هفته‌های فرد برای پرسپولیس گل زده بود! هفته هفدهم به تراکتور، هفته نوزدهم به فولاد و هفته بیست و سوم به ملوان که پرسپولیس هر سه مسابقه را با پیروزی تمام کرده بود!

و حالا در هفته بیست و چهارم او چهارمین گل این فصل خود را برای پرسپولیس وارد دروازه تیم سابقش یعنی صنعت نفت آبادان کرد! گلی که ششمین گل این فصل او بود که نیمی از این گل‌ها را به همین تیم صنعت نفت زد؛ دوتا با لباس سپاهان در دور رفت و یکی با لباس پرسپولیس در دور برگشت!

بیشتر بخوانید: کارشناسی داوری پرسولیس - صنعت نفت/ پنالتی سرخپوشان درست بود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی