نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
۰ |
۰
دانیال جبران کرد/ رکورد ویژه برای امید عالیشاه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال اسماعیلی فر اشتباه خود در دیدار رفت را به خوبی جبران کرد و یک گل مهم برای پرسپولیس به ثمر رساند.

پرسپولیس در هفته نهم دور رفت در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود. در پایان هفته هشتم تیم یحیی گل محمدی تنها تیم بدون باخت جدول بود اما با ۱۸ امتیاز در رتبه سوم نشسته بود چرا که دو تیم سپاهان و استقلال با ۱۹ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم بودند.

آن روز پرسپولیس به این پیروزی خانگی بسیار نیاز داشت ولی در دقیقه ۱۴ غافلگیر شد و علی یوسف گل اول تیم عبدالله ویسی را وارد دروازه بیرانوند کرد. در نیمه دوم محمد عمری و گولسیانی از روی نقطه پنالتی دو گل برای پرسپولیس زدند و بازی می‌رفت که با همین نتیجه تمام شود که در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده دانیال اسماعیلی فر به اشتباه دروازه خودی را گشود.

آن مساوی در آن هفته برای پرسپولیس خیلی گران تمام نشد، چرا که استقلال هم آن هفته مقابل شمس آذر ۲-۲ مساوی کرد و سپاهان هم در خانه ۳-۲ مغلوب ملوان شد، ولی لکه‌ای روی ذهن دانیال اسماعیلی فر ماند تا منتظر بازی برگشت در آبادان باشد.

و حالا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازی برگشت پرسپولیس در هفته بیست و چهارم با سه گل صنعت نفت را شکست داده و برای اولین بار در این فصل به صدر جدول رفته است. گل اول این مسابقه را در دقیقه ۸ دانیال اسماعیلی فر وارد دروازه تیم آبادانی کرد. روی ارسال بی‌نقص عالیشاه از نقطه کرنر که برتری روانی را به میهمان داد و منجر به برتری نهایی این تیم و کسب سه امتیاز شد.

اسماعیلی فر با این گل حسابش را با صنعت نفت تسویه کرد. او در این فصل فقط همان یک گل به خودی را در هفته نهم به بیرانوند زده بود، یعنی اولین گل بهترین گلساز پرسپولیس که ۵ گل تا این مسابقه ساخته و در کنار ترابی بهترین پاسور قرمزها بود. البته که عالیشاه هم در این مسابقه پنجمین پاس گل خود را داد.

بیشتر بخوانید: جدول| پرسپولیس صدرنشین شد/ سرخپوشان استقلال را پشت سر گذاشتند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی