نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
اولین صدرنشینی فصل برای پرسپولیس/ مدافع عنوان قهرمانی در آبادان استقلال را گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با برتری در آبادان، پرسپولیس برای اولین بار در لیگ بیست و سوم به صدر جدول رسید.

دیدارهای روز اول هفته بیست و چهارم لیگ برتر تنها یک برنده داشت. هر دو بازی اول این روز با مساوی ۲-۲ تمام شد تا پرسپولیس با یک برد پرگل و قاطع در آبادان، به طور موقت خود را به صدر جدول برساند.

با این پیروزی پرسپولیس ۵۲ امتیازی شد و با توجه به برگزاری بازی استقلال در روز جمعه برابر شمس آذر، به طور موقت به صدر جدول رفت. حالا فشار روی استقلال است تا جایگاه خود را پس بگیرد!

اتفاق عجیبی که در این مسابقه افتاد همین بود. پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان هر سه جام فوتبال ایران در فصل قبل، تا الان هرگز صدر نشین جدول نبود!

در هفته اول لیگ بیست و سوم استقلال و پرسپولیس و سپاهان هر سه پیروز شدند. پرسپولیس یک گل به آلومینیوم زد، استقلال ۳ گل به همین صنعت نفت و سپاهان هم ۳-۱ تراکتور را برد.

به این ترتیب و به خاطر تفاضل گل از همان هفته نخست استقلال به صدر جدول رفت. در هفته‌های بعدی نیز این عنوان بین استقلال و سپاهان چند بار دست به دست شد اما هرگز به پرسپولیس نرسیده بود.

پیروزی در هفته بیست و چهارم و با توجه به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا بازی استقلال، باعث صدرنشینی موقت پرسپولیس شد. صدرنشینی که اگرچه موقت اما نوبرانه هم بود و حسابی به دل هواداران این تیم چسبید.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس در آبادان صدرنشین شد/ ۳ امتیاز نفتی در جیب اوسمار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • صدر نشینی کمیته داوران IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    الان هم که اومده صدر به لطف همون داورانی هست که در فصول گذشته و همین فصل بهشون گل آفساید و پنالتی و مردود کردن گل رقبا رو اهدا کردن
    • صدر نشین وار سفارشی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      اگه وار سفارشی و رقص افشاریان نبود الان کیسه با نساجی و نفت برای سقوط نکردن رقابت میکرد
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    بارها گفتم و نوشتم که استقلال جاده صاف کننده جهت قهرمانی پرسپولیس میباشد در اصل نویکری باوفا خواب از چشمان نکونام و هاشمی نسب پرید هرگلی که پرسپولیس در آبادان زد تیری بود بر قلب نکونام دیگر تمام شد استقلال باید سعی کند سهمیه بگیرد که انهم به خاطر دبر پرداختن بدهی محبی به تیم پرتقالی احتمالا پریده است در ضمن چهار روز پیش به هواداران استقلال سفارش کردم که از جدول عکسی به یادگار بگیرند تا در صدر جدول لیگ هستند.
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    پسپولیس مفتخر از صدر نشینی یک روزه مثل قهرمانی یک دقیقه ای آسیا🤣🤣🤣🤣🍅⭕️🔥🔥🔥🔥😄🤣🍅⭕️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی