یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
۱۰ |
۱
کمیته انضباطی نیمکت استقلال را خلوت می‌کند؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که دفاعیات مربیان استقلال برای کمیته  انضباطی قانع کننده نباشد استقلال تنها با یک مربی روی نیمکت پذیرای تیم شمس آذر خواهد بود.

جواد نکونام با دریافت کارت زرد دوم در بازی با آلومینیوم اراک مصاف با شمس آذر را از دست داد. این دومین کارت زرد او بود و به طور حتم در بازی با شمس آذر نمی‌تواند از روی نیمکت استقلال را هدایت کند.

از سویی کمیته انضباطی از مهدی هاشمی‌نسب، بهزاد غلامپور، کیانوش رحمتی و محمد نوازی خواسته است که دفاعیات خود را ظرف ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارائه دهند. این دفاعیه باید به خاطر مصاحبه‌هایی که این ها بعد از بازی با آلومینیوم اراک داشتند، ارایه شود. اگر دفاعیات ارایه شده از سوی این ها برای کمیته انضباطی قانع کننده نباشد، استقلال تنها با یک مربی به مصاف شمس آذر می رود و این مربی حمیدرضا رجبی خواهد بود.

البته کمیته انضباطی در موارد مشابه رای به جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی داده است. مربیان تیم استقلال در پایان بازی با آلومینیوم اراک به داوری بازی پرسپولیس در برابر ملوان اشاره کردند. برای آنها جای سوال بود که گل آفساید پرسپولیس پذیرفته شد و خطا پنالتی به روی بازیکن تیم ملوان گرفته نشد.

بیشتر بخوانید: فرصت ۲ روزه کمیته انضباطی به جواد نکونام/ ۴ نفر دیگر هم احضار شدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ن IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    دست از سر استقلال بردارید ، وقت تمرکز روی بازیهاش رو می گیرید شمس آذر تیمی است که استقلال با تمرکز زیاد باهاشون باید روبرو بشه. بیانیه را باشگاه نداده ، مربیان گفتند. اگر ریگی به کفش ندارید var بگذارید برای بازی با شمس آذر. تاریخ این کارها در این کشور ما باید تمام شده باشه! به کجا شکایت بشه تا قبول کنید var بگذارید . ما سرمربی خودمان را برای بازی با شمس آذر می خواهیم. نه هاشمی نسب را.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    برایشان جای سوال نبود چرا بازیکن کیسه دقیقه سه بازی بخاطر خطای شدید اخراج نشد و گلشان با خطا هم پذیرفته شد ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
    • علی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      برایمان سوال است که چه مدلی به لونگ گل بزنیم که دارو بپذیرد!!! برایمان سوال است که چجوری افساید گیری کنیم که حداقل پنج متر مهاجم لونگ در افساید باشد بلکه کمک داور ببیند!!!!
  • رضا FR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    دفاعیه؟ مگه حرف نادرستی زدن؟ کمیته انضباطی یه زحمت به خودش بده فیلم داوری های لونگ رو نگاه کنه تا متوجه شه چه خبره
    • ا HK ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      بازیهای کیسه ملقب به استقلال را هم نشان دهد همه داوران گفتند که فخرالدبنی بازیکن سه استقلال باید اخراج مسشد انوقت جواد نکونام ملقب به جواد چکش،میگفت نباید اخراج میشد این مثل این است که فردی از مغاز فردی دزدی کند دوربین مغاز ان دزد رانشان دهد چند نفر هم بیبندوشاهد باشند اما دزد بگوید که دزدی نکرده البته من مثال زدم میخواستم بگویم هیچ کس نمی گوید ماستم ترش،است
  • بهزادی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    خبرورزشی پرسپولیس،تیترزن کارشناس روانشناس.. ،دست ازسراستقلال بردار.
  • امید IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    به امید خدا به شمس آذر میبازید من طرفدار شنس آذر هستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی