نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
۳۱ |
۲۴
واکنش فوری پرسپولیس به خبر نگران‌کننده حذف از آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس شایعات پیرامون مجوز حرفه‌ای این باشگاه را صراحتاً تکذیب کرد.

از صبح امروز شایعاتی پیرامون وضعیت مجوز حرفه‌ای پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده که نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشته است.

شایعه این بود که باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات خود با اداره مالیاتی، به جای مفاصا حساب، شکایت خود از اداره مالیات را در سیستم کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کرده و به همین دلیل از آسیا حذف خواهد شد.

اما باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده و نوشته که تنها مشکل برای دریافت مجوز تفکیک مالیات از استقلال است و با حل این مسئله، مجوز سرخپوشان صادر خواهد شد.

اطلاعیه پرسپولیس را بخوانید:
مبنای باشگاه پرسپولیس هیچگاه پاسخگویی به گمانه‌زنی و شیطنت برخی رسانه‌ها و البته گروهی از خبرنگاران رنگی نبوده است، اما برای پایان دادن نگرانی‌های هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس ذکر این نکته ضروری است که خبر صادر نشدن مجوز حرفه‌ای این باشگاه بابت بدهی‌های مالیاتی کذب محض بوده و این هم یکی دیگر از شیطنت‌هایی است که اخیرا شاهد آن بوده‌ایم. از بحث دیروز تمدید قرارداد بازیکنان تا شایعه صادر نشدن مجوز حرفه‌ای بابت مالیات.

در زمینه روند پرداخت‌ها همانگونه که در مصاحبه اخیر رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای عنوان شد، باشگاه پرسپولیس تمام بدهی‌های خود را پرداخت کرده و برخلاف برخی باشگاه‌های دیگر، پرونده در جریانی ندارد که جلوی جاری شدن حکم آن گرفته شده باشد. ضمن اینکه تمام بدهی‌های قبلی به افراد یا تیم‌های خارجی را بدون کوچکترین کمکی از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت کرده است.

از این رو برای چندمین بار تاکید می‌شود که در حال حاضر تنها موضوع اصلی برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس تعیین تکلیف مالکیت مشترک است که امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی که در حال انجام است این مانع نیز برطرف شده تا به امید خدا پرسپولیس بزرگ همچون سال قبل و سال‌های قبل‌تر بتواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد.

بیشتر بخوانید: واکنش قطبی به شایعه بازگشت به پرسپولیس؛ اگر می‌ماندم سال دوم هم قهرمان می‌شدیم +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • امین خادمی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    🔴عدم شفاف سازی موضوع جنجالی در بیانیه باشگاه پرسپوليس نگران کننده است! باشگاه پرسپوليس بدون هیچ گونه صحبتی از موضوع اصلی درمورد بدهی مالیاتی خود و نحوه بارگذاری سند آن (مفاصاحساب / نامه شکایت ) ، صرفا درمورد بدهی های داخلی و خارجی بازیکنان اطلاعیه صادر کرد . این درحالی است که موضوع جنجالی به مالیات های این باشگاه ختم می شد . باشگاه ها برای کسب مجوز حرفه ای می بایست مفاصاحساب دریافت شده از اداره مالیات یا توافق نامه آن را بارگذاری کنند . چنانچه باشگاه پرسپوليس چنین نامه ای را بارگذاری کرده است، بهتر است آن را به جهت شفاف سازی نشر دهد .
    • وانت آسیا IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      یادی هم کنیم از نتایج حقارت بار پرسپولیس در ادوار مختلف لیگ و شکست خفت بار در جام حذفی (ذرت کاران پارس آباد مغان) و سبک بازی ذلیلانه
    • اشکان IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      هر وقت ۲ تا فینال واقعی آسیا رفتید بعد بیا نظر بده با ۶ تا خوردن باید دهنت بسته بمونه در ضمن این بیانیه یک نکته بسیار مهم در خودش داشت بدون کمک مالی از فدراسیون تاج و شرکاء یعنی تیم دوم پایتخت استقلال تهران از فدراسیون پنج ستاره تاج کمک مالی دریافت کرده و تمام
    • فارس وفرهیختگان IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      حقارت باریعنی آلونگاتو۲تابازی ظرف۷۲ساعت ۵تاگل به کیسه بوکس آسیابزنه وآقای گل آسیا بشه حقارت یعنی ازسال۲۰۰۲ که جام درپیت۴جانبه وباشگاهها به لیگ معتبرقهرمانان تبدیل شد تیم سوگلی سیاسیون لابیگربالادستی فقط ۲بارتویک هشتم حذف شده وبقیه ش تومقدماتی حذف شدیازیرسرورتون توایران قرارگرفت و توآسیانبود حقارت بارتر اینکه بعدازسالهابه ۲تا سیاره جعلی دل خوش باشیداماسرورتون ۲تافینال آسیایی معتبرراتجربه کرده،حتی باحمایتهای ۳تارسانه وابسته به سیاسیون بالادستی حامی سوگلی وافشاریان که بعدازپنالتی دربی پرش ارتفاع میزنه وجاودانی ،حسن زاده وماجدی که بابت فرمالیته کردن تخلفات وجعلهای سریالی تیم سوگلی ذوق زده میشند وتاج که شده مسئول پرداخت دلاربابت افتضاحات وتخلفات کیسه بازم ازنظرافتخارات آسیایی،علاوه برپرسپولیس حتی سپاهان برترازشماست براشماهمون بس که مربی تون که بازدوبندوتعهدصوری باندسیاسی آقامحمدی آوردندش،ازآب بستن وتغییر ابعاد زمین وتحریک نیمکت حریفان وفشار به داورتارهاکردن فولادتوکشورغریب ونادیده گرفتن آکادمی پرستاره فولادوتحمیل بازیکنان دلالها تورزومه ش بوده وهست
  • Emad IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    حداقل یک خط درباره مالیات ها می نوشتید 😏
  • Reza IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    اگه تا الان به حذف پرسپولیس شک داشتیم الان با این بیانیه مطمئن شدیم . این چ بیانیه ای بود که هیچی درباره موضوع مالیات ها نگفتید!!!!
  • F$F IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    جای تیکه انداختن ، ۴ تا کلمه راجع به چگونگی بارگذاری اسناد مالیاتی می گفتید وسند مفاصا حساب مالیاتی را منتشر می کردید
  • علی بائو IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    پرسپولیس سال گذشته نامه ای از اداره مالیات گرفت، با این مضمون که بدهی مالیاتی اش حدود ۷۰ میلیارد تومان تعیین شده و طی دو ماه آینده این مبلغ را تسویه می کند اما امسال پرسپولیس به جای پرداخت ۹۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی و دریافت مفاصا حساب مالیاتی، برگه شکایت از اداره مالیات را بارگذاری کرده که به هیچ وجه قابل قبول نیست. منابع آگاه ادعا می‌کنند پرسپولیس با این کار، امکان گرفتن مصافا حساب مالیاتی از سازمان امور مالیاتی را هم از خود سلب کرده و با توجه به پایان مهلت اعلام شده برای بارگذاری مدارک مالی، حذف از آسیا قطعی است!/طرفداری
  • جواد پرویزی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    سند مصافا حساب مالیاتی کو ؟
  • سعید IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    بنده خدا کاردیگه نداری جواد چکش، هاشمی بی اصل ونصب تر از تو تاریخ نمیاد....❤❤❤❤❤❤
  • Keyvan IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    کل بیانیه منحرف کردن افکار از موضوع اصلی (مالیات ) بود 👎🏻
  • سید محمد خالقی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    بااین بیانیه مطمئن شدیم صدرصد خبری است اینا صداشون در میارن پرسپولیس پر شد شن نکنید
  • مهرداد IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    دویست لو رفته از زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون: باشگاه پرسپوليس هم در بحث مالیات و هم تامین اجتماعی(بیمه) رای " قطعی " داشته که به دیوان عدالت برده / تکرار می کنم رای قطعی داشته ... حالا اومده بیانیه داده بدهی های بازیکنان را پرداخت کردیم 🙄 لامذهب بیا بگو مالیات و بیمه را چیکار کردی ؟! نکنه فکر میکنی با برگه شکایت به دیوان مشکل حل میشه !!!!
  • MMD IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    برخلاف برخی باشگاهها... ؟!! همیشه سرشون تو باشگاههدی دیگه هست. تو ادعای خبرگزاریهارو تکذیب کن به باشگاههای دیگه چکار داری.
  • عباس چراغعلی DE ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    اخه اینقدر توسرتان میزنید کاش میتونستید جلوی این عربها بازیم بکنید زود اوت میشید ومیاد اون تیمی دیکه است سرورتان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی