پیام مهم خطیر به وزیر ورزش بابت بدهی به سانتاکلارا/ مجوز حرفه‌ای استقلال صادر می‌شود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال به وزیر ورزش و جوانان برای ماجرای پرونده شکایت سانتاکلارای پرتغال اطمینان خاطر داد.

در پی تأکید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بر ضرورت اجرای دقیق مراحل دریافت مجوز حرفه‌ای، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در تماس تلفنی با وزیر ورزش، اعلام کرد باشگاه استقلال پیش از پایان مهلت قانونی تعیین تکلیف دیون خود، صلح‌نامه دوجانبه‌اش با باشگاه سانتاکلارا پرتغال را بارگذاری کرده است و با توجه این نکته که صلح‌نامه دوجانبه استقلال و سانتاکلارا، تأییدیه فیفا را به همراه دارد، استقلال بابت این بدهی نگران نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال گزارش کاملی از روند فعالیت این باشگاه در زمینه دریافت مجوز حرفه‌ای را به وزارت ورزش ارائه کرد و اطمینان داد باشگاه استقلال تا این مرحله تمامی وظایف خود را به درستی انجام داده و بابت دریافت مجوز حرفه‌ای نگرانی ندارد.

وزیر ورزش هم تأکید کرد مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا قبل از پایان مهلت قانونی تعیین تکلیف خواهد شد که در این صورت، استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای با مانعی روبه‌رو نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: مدارک استقلال کامل بارگذاری شد/ مالکیت پیچ بعدی در راه دریافت مجوز حرفه‌ای

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    وزارت ورزش مدارك را بررسي كند شخص مذكور سابقه بسيارة زياد در جعل مركب دارد و مورد اطمئنان نيست و تابعيت بيگانه هم دارد و در قضایای عدیده همراه با باند زرد آبی فدراسیون مشکوک و حتی محکوم است و در داستان ویلموتس و سکه های جام جهانی تحت تعقیب است
  • کیسه دات کام IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    کیسه اول قهرمان شه بعد بره آسیاب!! آسیا جای اتوبوس نیست. اتوبوس کیسه شماره‌گذاری نخواهد شد. قول میدم دوباره فرمها رو یه در میون پر میکنن با جوابهای پرت و پلا. کیسه از بدو تاسیس توسط یه مشت بیسواد اداره شده و میشه. وقتی مدیر مالی کیسه فرق "ای اف سی" با "آی تی سی" رو نمیدونه احتمالا مدرک تحصیلیش مث مدرک تحصیلی فتل جعلیه. .
    • یه افتخار تو آسیا حسرت پرسپولیسیا IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      به بازی خوب امتیاز نمی‌دن بعدشم با همین سبک بیشتر از شما گل زدیم شما که دفاعی بازی نکردین چرا قهرمان نشدین؟ چرا به حذفی صعود نکردین ؟
    • هادی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      برو در بیار چند تا گل پنالتی معیشتی بوده چندتاشون به شعبه دوم کیسه کشا بوده
    • محمد IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      لنگی با همین دفاع اتوبوسی گل زده استقلال از شما بیشتر ناله کن
  • العین شش ‌شیشتقلال یک IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    اتوبوس کیسه دوباره پنچر میشه اگه آسیا برید جهان ما ایرانیان را به تمسخر می گیرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی