نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
درخواست رسمی اوسمار ویرا از درویش پس از دربی: مهاجم بلندقد خارجی می‌خواهم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار ویرا پس از پایان دربی از رضا درویش خواسته است که به هر شکل ممکن مهاجم بلند قامت و سرزن خارجی برای تیمش بخرد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی به پایان رسید که مهاجمان تیم قرمز نتوانستند با ضربه سر خطری روی دروازه حریف ایجاد کنند. پس از جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس و کوچ او به لیگ ژاپن به نظر می‌رسد پرسپولیس با کمبود مهاجم و به ویژه فروارد سرزن مواجه شده است.

این نقص و کمبود در جدال مدافعان بلند قامت استقلال با عیسی آل کثیر نمود بیشتری پیدا کرد. برهمین اساس اوسمار ویرا به درستی خواستار خرید یک مهاجم بلند قامت و سرزن خارجی شده است تا بتواند روی ضربات ایستگاهی و بلند روی دروازه حریفان خطرناک ظاهر شود.

با توجه به سبک بازی استقلال و بستن تمام فضاها که البته قابل پیش بینی هم به نظر می‌رسید پرسپولیس می‌توانست از ضربات ایستگاهی بیشترین بهره برده و از این طریق دنبال رسیدن به گل باشد. در عین حال شاید جالب باشد که بدانیم پرسپولیس در این بازی صاحب ۸ ضربه کرنر شد در حالی که حریف تنها دو ضربه کرنر به دست آورد که در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه بود.

پرسپولیس در شرایطی چهار برابر حریف کرنر داشت که از این ضربات حتی یک موقعیت ۵۰ درصدی هم نساخت چرا که ضربات کرنری که توسط سروش رفیعی ، ترابی یا صادقی نواخته شد یا آنقدر کوتاه بود که در تیر نزدیک توسط مدافعان استقلال دفع می‌شد یا آنقدر بلند بود که سید حسین حسینی آن را مهار می‌کرد.

در معدود دفعاتی هم که توپ ریباند می‌شد هیچ کس از تیم پرسپولیس در منطقه درست و جای مناسب حضور نداشت که از توپ برگشتی استفاده کند و تنها یک بار عالیشاه با جایگیری درست اقدام به شلیک توپ کرد که دوباره این موقعیت هم تبدیل به کرنر دیگری شد.

نکته جالب اینکه مدافعان استقلال بخصوص در نیمه دوم کرنرهای عجیبی به پرسپولیس می‌دادند و در چند صحنه در شرایطی که می‌توانستند توپ را به زمین برگردانند حاضر به دادن کرنر شدند شاید به خاطر اینکه می‌دانستند به خاطر میانگین قدی مناسب ترشان حریف نمی‌تواند با ارسال کرنر به جایی برسد.

اوسمار ویرا و آنالیزورهایش به خوبی این نقطه ضعف را متوجه شده و براین اساس به دنبال خرید مهاجمی سرزن هستند که بتوانند در ادامه لیگ روی ضربات کاشته و ایستگاهی عملکرد بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس با وانت‌های خود به کمک مستمندان رفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • رضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    پرسپولیس اراده کنه بهترین بازیکن را جذب می کند اگه پس از مدتی جواب نداد سریع باهاش تسویه می کنند دوباره دنبال جذب یکی دیگه ،اما استقلال مظلوم، البته فرق یک تیم حکومتی همینه، امام جمعه تهران گفته بود که به پرسپولیس کمک می کردیم ،درسته هدایتی زندان هستند اما ،،،،،،
    • iman IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      مظلومیت شما اس دق لال ه منو یاد امام حسین میندازه
    • دوچرخه سواران ابرقو EE ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      در پاسخ iman گل گفتی! 😁😁😁😁😁
  • یه بنده خدا: IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    بارها گفتم ایراد مهم پرسپولیس قد کوتاه بازیکناشه. علی‌الخصوص مدافعین و مهاجمینش. بازیکن ۱۲۰ سانتی به درد فوتبال نمیخوره. بازیکن ضعیف و مردنی و نحیف به درد فوتبال نمیخوره. بازیکن قدبلند و تنومند مثل عبدالکریم حسن یا اورونوف تو دل هر حریفی رو خالی میکنه و بازیکن فسقلی به هر حریفی انگیزه مضاعف میده که تحقیرش کنه. مهدی شیری به خاطر قد کوتاهش شد یدالله. اصلا به کارگیری بازیکن قدکوتاه تو خطوط دفاع و حمله باید ممنوع بشه. حالا اینکه چطور مربیا میان بازیکنای قدکوتاه رو میذارن دفاع یا حمله از بی‌عقلیشونه. پرسپولیسیا به خاطر قد کوتاهشون معمولا تو ضربات سر ضعیفند و کم میارن تو صحنه‌ها. کاش آکادمی پرسپولیس رو بازیکنای کوتاه قد سرمایه‌گذاری نکنه. بازیکن با قد متوسط با ارفاق برای خط هافبک خوبه. عالیشاه قد کوتاهی داره ولی تکنیکش انقد بالاست که داشتنش آرزوی هر تیمیه.
  • حمید IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    داداش شما یا نمیدانی ۱۲۰ سانت یعنی چه یا فوتبال بلد نیستی، اون که پرسپولیس از کر نر نتبجه نگرفت حرکات ضد ورزشی هواداران کیسه( استقلال) تو ورزشگاه بود وگرنه میانگین گل های مهاجمانی چون لیونل مسی، خلعتبری، خداد عزیزی یا قائدی خودتان از خیلی بلند قد ها بهتره
    • یه بنده خدا: IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      اولا که بازیکن ۱۲۰ سانتی یه اصطلاحه. ثانیا شما که فوتبال بلدی بگو لیونل مسی قد کوتاه یا همین مهدی قایدی فسقلی خودمون چند تا گل با ضربه سر زدن اونم رو سر مدافعین قد بلند. دوست عزیز قد بلند و فیزیک مناسب یه مزیته. تو همین دربی آخر که اتوبوس چیده بودن یا بازی با قطر اگه قد ما بلندتر از حریف بود مطمئنا چهار تا سر میتونستیم بزنیم. نخواستم جوابتو بدم ولی چون گفتی فوتبال بلد نیستی مجبور شدم این چند خطو بنویسم برات. حالا برو بذار باد بیاد.
  • زنده باد تاج IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    خدایا دیگه پنجره و زمان و هیچی برای این تیم معنی نداره هر موقع از سال بخوان بازیکن می خرن و آخرش هم ناله می کنن که ما بازیکن نداریم خخخخخخخخخخخخخ
  • بینام IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    ازلیگهای پایه بگرده چرا از خارج بیاره
  • علی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    تیمی که از دقیقه30 با تیم 9نفره بازی کنه و مساوی بگیره؛ تیمه که تا دقیقه 82از تیم 10نفره دو هیچ جلو باشه و تو 10دقیقه سه تا بخوره؛ 6تایی و 4تایی بشه خداوکیلی کری خواندن نداره. خوش باشند.
  • خ IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    شما جان بخواه آقای ویرا
  • محمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    پرسپولیس مهاجم شیش دنگ گلزن میخاد نه فقط سرزن عیسی آل کثیر ازاولشم بازیش بگیر نگیر بود و شانسی گل میزد مهاجم فیکس نیست
  • 4444 IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    منتخب باشگاه های اروپا رو براتون بیارن ، تمام مسئولان فوتبال دنیا هم مواظبتون باشن بازم حسرت قهرمانی آسیا به دلتون میمونه چون خدا جای حق نشسته. لنگیییییی
    • بهرام IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      اونوقت شماحق رو تعیین میکنی؟ جعل و هوچیگری شده حق؟
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      جای حق نشسته که گلات کردیم
  • میلاد IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    شیوه بازی اوسمار فوتبال علی اصغری است واین شیوه باعث می شود درهربازی لااقل دو بازیکن آسیب دیده شوند ودرپایان فصل بالشگری از مصدومین پرسپولیس روبرو شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی