نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
۵ |
۰
اعتمادبه‌نفس کاذب کار دست ستاره استقلال داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شگفتی بزرگ مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور در رفسنجان و با شکست تیم استقلال رقم خورد.

شاگردان جواد نکونام در حالی که خیلی زود و در دقیقه ۱۰ صاحب یک ضربه پنالتی شده بودند، این فرصت بزرگ را با ضربه صالح حردانی هدر دادند تا در نهایت ۲ بر صفر شکست خورده و از این رقابت‌ها حذف شوند!

در این دیدار جای خالی آرتور کوین یامگا حسابی احساس شد در حالی که پس از یامگا، پنالتی‌زن اول آبی‌ها صالح حردانی نبود اما اعتماد به نفض اضافی مدافع راست استقلال کار دست او و تیمش داد.

صالح حردانی یکی از بهترین‌های استقلال در فصل جاری بوده که همه همبازیانش از اعتماد به نفس بالای او سخن می‌گویند اما این بار همین اعتمادبه‌نفس، شاید عامل حذف آبی‌ها شد.

پنالتی‌زن اول استقلال در فصل جاری یامگا بوده و پس از او مهرداد محمدی پنالتی‌های این تیم را در بازی‌های دوستانه می‌زد اما نیمکت‌نشینی محمدی باعث شد صالح حردانی پشت ضربه پنالتی بایستد و با ضربه‌ای نسبتا ضعیف، فرصت خوبی را هدر بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بچه ها متشکریم IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    پنالتی زدن فقط اعتماد به نفس نمی خواهد ، بلد بودن هم لازم است ، شما ببینید فکر کنید گلر هستید اگر حردانی مقابل شما بایستد یا آرمان رمضانی از کدام بیشتر حساب میبرید و میترسید ؟ حالا اگر ماشاریپوف پشت این توپ قرار میگرفت چه ؟ حتی قد و قواره پنالتی زن هم مهم است ، شما به نوع شوتی که حردانی زد توجه کنید ، تماما با استرس و ترس بود ا
  • ایرج IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    آقای حردانی استقلال و حذف کرد اگه پنالتی گل می‌شد صددرصد می‌بردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی