نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
۳ |
۰
جهانبخش: بعد از ۱۰ نفره شدن خیالمان راحت بود
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم به عملکرد بیراوند در ضربات پنالتی اعتماد داشت.

علیرضا جهانبخش بعد از برتری تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و صعود به مرحله یک چهارم نهایی اظهار کرد: بعد از ۱۰ نفره شدن خیالمان راحت بود چون می‌دانستیم اگر بازی به پنالتی بکشد بیرانوند به ما کمک خواهد کرد.

وی افزود: ما به بیرانوند اطمینان کامل داشتیم و وقتی بازی به وقت اضافه رفت گفتیم از جان مایه می‌گذاریم چون مطمئن بودیم در پنالتی‌ها بیرانوند بازی را برای ما در می‌آورد.

بیشتر بخوانید: طارمی: دعا می‌کردم بازی به پنالتی برود/ به بیرانوند گفتم بهترین گلر تاریخ هستی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • M IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    همه بدبختی تیم ملی تقصیر جنابعالی هستش...با اون باند بازی که تو تیم راه انداختی و فاز کوسه برداشتی...به یک سری بازیکن ها پاس نمیدید که تو باند خودتون نیستن..خودتم که بازیت مزخرف شده از بس حواست تو این فاز لیدر بودنه...هرتوپی بهت میرسه لو میدی بلا استثنا...انقدرم زور داری ظاهراً که کسی جرات نداره بذارتت بالا...شایدم میترسن باز بری پیش بزرگترت و مربی رو کله کنی... تو این بازی فقط حاج صفی، شجاع،قایدی،امید ابراهیمی و قلی زاده متوسط بودن بقیه که فاجعه بودن،مثل بازی با هنگ کنگ
    • ایران IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      تا قیامت، حق!
  • حامد DE ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تو دیگه حرف نزن وقتی دو پاس سالم نمی تونی بدی. خیالت راحت بود که در وقت اضافه هم بازی مساوی تموم میشه؟ تیم قدرتمندی بودید ۱۰ نفره از پس سوریه بر می اومدید. ولی فقط زیر توپ زدید و انتظار قهرمانی هم دارید؟ با این ترسو بازی هاتون ابرو می برید. شکمتون سیره و لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی رو ندارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی