کاملا قابل پیش بینی؛ قانون سقف بودجه جلوی افزایش قراردادها را نگرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های بزرگ در نقل و انتقالات نیم فصل خیلی نگران قانون سقف بودجه نیستند و البته قیمتها هم نسبت به ابتدای فصل و حتی ابتدای فصل گذشته کاهش نداشته است.

رقم‌هایی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران شنیده می‌شود، همچنان عجیب و غریب است و این در حالی است که فصل نقل و انتقالات از ۱۰ بهمن به صورت رسمی آغاز می‌شود. روزی که مسئولان قانون سقف بودجه را گذاشتند، احتمالاً فکر می‌کردند با این قانون قیمت‌ها شکسته می‌شود اما خب چون آسیب‌شناسی لازم انجام نشده و از قوانین مشابه قبلی هم درس گرفته نشده بود، این قانون هم با شکست مواجه شد و حالا می‌بینیم که تقریباً هیچ باشگاه پولداری از قانون سقف بودجه و جریمه‌های احتمالی نمی‌ترسد. بحث کسر امتیاز هم که منتفی شد و خلاصه باشگاه‌ها با خیال راحت وارد فصل نقل و انتقالات می‌شوند تا مثلاً خود را تقویت کنند.

نکته جالب اینجاست که فصل نقل و انتقالاتِ سوت و کوری را هم سپری کرده‌ایم چون تقریباً هیچ بازیکن بزرگی وجود ندارد که باشگاه‌ها جذب کنند به همین دلیل ایجنت‌ها سراغ بازیکنان کشورهای همسایه هم رفته‌اند. جواد نکونام نام ۱۲ بازیکن را در ۲ لیست جداگانه به باشگاه داد که بعید می‌دانیم استقلال حتی بتواند ۲ بازیکن را هم بخرد چون قیمت‌ها سر به فلک کشیده و البته باشگاه‌ها بازیکنانی که قرارداد دارند را نمی‌فروشند. بعضاً دیده شده که یک باشگاه قیمتی برای رضایتنامه بازیکنش تعیین می‌کند که طرف مقابل کلاً پشیمان شود... و این فقط نمایی از نقل و انتقالاتی است که هنوز رسماً شروع نشده و این وسط خدا می‌داند دوستان قانون‌گذار چطور می‌خواهند قانون سقف بودجه را کنترل کنند؟! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    وقتی فهمیدند باید ده امتیاز از استقلال کم کنند بعلاوه قرار دادهای دوگانه و جعل را هم فاش کنند سقف را برداشتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی