نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
۰ |
۰
چرا برانکو از دست مدیرعامل پرسپولیس ناراحت شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حاکی از آن است که برانکو ایوانکوویچ از مدیرعامل پرسپولیس ناراحت است.

حالا که پرسپولیسی‌ها با پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت به این تیم مواجه شدند، به تکاپو افتادند تا هرطور شده این سرمربی محبوب را به ایران بیاورند.

دلبری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که به نمایندگی از این باشگاه راهی ابوظبی شد تا با برانکو مذاکره کند،نتوانست برانکو را متقاعد کند تا دوباره به پرسپولیس برگردد. هرچند دلایل مختلفی برای رد پیشنهاد پرسپولیس توسط برانکو وجود دارد، ولی ایوانکوویچ یک ناراحتی بزرگ از مدیرعامل پرسپولیس دارد که به نظر به حق می‌آید.

برانکو از اینکه خود مدیرعامل پرسپولیس برای مذاکره با او راهی امارات نشد، شاکی است و اصلا انتظار حضور یک عضو ناشناخته هیئت مدیره را در اردوی تیم ملی عمان نداشت. برانکو انتظار داشت با شخص درویش ملاقات کند و با او مذاکرات را پیش ببرد. با این حال اقدام عجیب مدیرعامل پرسپولیس و مجموعه مدیریتی این باشگاه باعث ناراحتی شدید برانکو شد. حالا که مدیران پرسپولیس متوجه ناراحتی برانکو شدند، به تکاپو افتادند تا موضوع را به نوعی مدیریت کنند و در واقع از دل برانکو در بیاورند.

حتی شنیده شده درویش شاید به زودی برای دیدار با برانکو راهی قطر شود و با او دیدار و مذاکره کند. البته با توجه به شرایطی که به وجود آمده بعید است برانکو از تصمیمش برگردد،مگر اینکه باشگاه پرسپولیس اقدامات قابل توجهی انجام دهد و شرایط را برای بازگشت برانکو فراهم کند.

در همین رابطه بخوانید: حضور برانکو در پرسپولیس منتفی شد/ پیام ویژه سرمربی محبوب به پرسپولیسی‌ها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی