بهتاش فریبا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرفنی سابق استقلال قاطعانه می‌گوید این باشگاه هم دقیقا مانند بعضی تیم‌ها باید از سقف بودجه عبور کند.

بهتاش فریبا ملی‌پوش اسبق استقلال که در زمان نصرالله عبداللهی مربی این تیم محسوب می‌شد و چند سال قبل نیز برای مقطعی مدیریت فنی آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده گرفت، حرف آخر را در رابطه با شکل یارگیری در نیم‌فصل دوم بر زبان آورد و به خبرورزشی گفت: واقعیت امر این است که در تابستان کلاه گشادی سر استقلال رفت. بچه‌ها و اعضای کادر فنی معرفت به خرج دادند و از رقم قراردادشان کم کردند اما دیدیم که چند تیم به راحتی سقف بودجه را رد کردند.

بهتاش فریبا ادامه داد: هیچ برخوردی با تیم‌هایی که بالاتر از سقف هزینه داشتند نشد و امتیازی هم از چنین تیم‌هایی کم نگردید! بنابراین بهترین روش ممکن این است که ما هم در مهلت نقل و انتقالات زمستانی دقیقا همین کار را بکنیم.

فریبا با تاکید بر این‌که استقلال هم باید از سقف بودجه رد شود و نهایتا جریمه‌اش را بپردازد، توضیح داد: چون در نیم‌فصل دوم کار بسیار دشوارتر است و استقلال حتما به بازیکن احتیاج دارد.

پیشکسوت استقلال در پایان درمورد بحث احداث ورزشگاه اختصاصی استقلال نیز تصریح کرد: اگر این طرح به مرحله اجرا درآمده و قطعی شود، حتما به نفع استقلال خواهد شد.

این مطلب را هم بخوانید: هافبک ۱۶۰میلیون تومانی استقلال ۸میلیارد تومان بخشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایران جوان بوشهر ۶ پیروزی ۰ IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    جناب آقای بهتاش فریبا خواهشمند است بعنوان پیشکسوت به سرمربی ومدیر عامل تاکید نمایید بابا سقف را بیخیال شوند مثل تیم های دیگر مثل اول فصل نشود ممنون در ضمن گل شما در دربی را به خاطر داریم
  • جهان GB ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    جناب بهتاش فریبا از پیشکسوت با سابقه چون شما این حرف بعید است،تاج قهرمان و نایب قهرمان آسیا شد ابتدا تیم را از منصور خان خدابیامرز گرفتند و یک پرسپولیسی دو آتشه به نام ذوالفقار نسب را سرمربی کردند تا تیم را نابود کنند و بایک قانون من درآوردی به اسم سوپرجام و بی اثر کردن نتایج تعدادی از رقبا در جدول تیم مستقیم را دست سه فرستادند تا کم کم از بین برود که نتوانستند حالا قانونی برای تضعیف تاج نوشته اند اگر این باشگاه از این قانون عدول کند که دشمنان شمشیر را از رو بسته و تاج را از هستی ساقط میکنند،شکستن قانون و دادن جریمه نقدی فقط مخصوص تیمهای خاص است نه تاج
  • پرسپولیس IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    باشه تو راست میگی.مهری هم یه پول به استقلال داده.🦓🦓🦓
  • اس آس آسیا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    نه به بیرو داده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی