نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پاسخ قلعه‌نویی به منتقدان تیم ملی؛ دیدم از بازی با بورکینافاسو انتقاد کردند/ از ما حمایت کنید؛ یک روز من هستم، یک روز هم کیروش!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشبختانه شرایط خوب است و نفراتی که به نظر ما شایسته بودند انتخاب و دعوت شده‌اند.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه آغاز تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: گروه ما و تیم مدیریتی تیم ملی در تلاش هستند مردم را خوشحال کنند. خوشبختانه شرایط خوب است و نفراتی که به نظر ما شایسته بودند انتخاب و دعوت شده‌اند

هر لیستی بدهید حرف و حدیث ایجاد می‌شود

وی در واکنش به انتقادها از لیست نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی تصریح کرد: اجازه دهید در یک برنامه مفصل صحبت کنیم. با توجه به اینکه زمان کمی برای جام ملت‌های آسیا داشتیم پلن‌مان این بود که برای جام جهانی با شیب ملایم به سمت جوانگرایی برویم، بازیکنانی که شایسته حضور در اردو بودند، ولی به قول شما هر لیستی بدهید حرف و حدیث ایجاد می‌شود. با توجه به محدودیت نفرات و انتخاب ۲۶ بازیکن، خیلی جلسات برگزار و لیست را بالا و پایین کردیم.

بازی با بورکینافاسو می‌تواند محک خوبی برای ما باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به اردوی تیم ملی در کیش و دیدار تدارکاتی با بورکینافاسو خاطر نشان کرد: اگر اشتباه نکنم رنکینگ بورکینافاسو رده هفتادم جهان است (در این لحظه خبرنگاران اشاره می‌کنند که بورکینافاسو در رده پنجاه‌وهفتم قرار دارد). بورکینافاسو تیم خیلی خوبی است، ولی دیدم برخی دوستان انتقادهایی کرده‌اند. این بازی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. دو برنامه و تاکتیک را می‌توانیم آزمایش کنیم و محکی سخت و جدی هم بخوریم. در اینجا باید از مسئولان جزیره کیش هم بابت برگزاری این بازی و هزینه‌هایی که متقبل شدند، تشکر کنم.

از همه خواهش می‌کنم حب و بغض‌ها را کنار بگذارند و از تیم ملی حمایت کنند

قلعه‌نویی با تأکید بر حمایت‌ها از تیم ملی فوتبال یادآور شد: از همه خواهش می‌کنم حب و بغض‌ها را کنار بگذارند و از تیم ملی حمایت کنند. تیم ملی برای مردم است و امیر قلعه‌نویی اینجا میهمان است. یک روز قلعه‌نویی است، یک روز کی‌روش و یک روز هم افشین قطبی. مهم این است که با همدلی به تیم ملی کمک شود. از شما (اشاره به حضور خبرنگاران در هتل المپیک) تشکر می‌کنم که همیشه حضور داشتید و حمایت کردید. ما هم هر آنچه در توان داریم به کار می‌بریم.

وی ادامه داد: مردم بزرگ ما هستند و باید کنارشان باشیم. هر چیزی که مردم می‌گویند درست گفته‌اند. مردم در طول تاریخ نشان داده‌اند عاشق ایران هستند. فوتبال شاخصه خودش را دارد و باید تلاش کنیم دل مردم را شاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    وی در ادامه خاطرنشان کرد : علیییییییییییی
    • عامیرزا IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      بیگ لایک.الخ
  • Amir IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    آرزوی موفقیت برای تک تک بازیکنان ، کادر فنی ، دست اندرکاران و مجموعه تیم ملی فوتبال ایران.
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    ایشون سرمربی تیمه و صلاح دونسته با بورکینافاسو تیمو آماده رقابت با ژاپن و کره بکنه و این حقشه. اما وقتی حتی رنگ فینالو ندید، اونوقت کارشناسا حق دارن اعتراض کنن که با وجود این نتایج، علت ترجیح بازیکنای ۳۰ ۴۰ ساله به امثال حسین نژاد و حزباوی و دیگر ستاره ها و محروم کردنشون از تجربه اندوزی برای جام جهانی چی بوده؟! مگر اینکه قرار باشه برای امید ابراهیمی و حاج صفی و انصاریفرد تو جام جهانی بعدی جشن تولد ۴۰ سالگی بگیریم!
    • هرمزان IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      این دیگر ستاره‌ها رو غیر از حزباوی و حسین‌نژاد نژاد نام ببر لطفا ! البته خیلی از این جوون‌ها بهتر از حزباوی و حسین‌نژاد بودن که با لابی با رسانه‌ها بزرگ شدن ولی در عمل چیزی نداشتن برای ارائه و از فوتبال خارج شدن مثال بارزش بهشاد یاورزاده بود که همه میگفتن ستاره است و جانشین علی نیکبخت تو استقلال و تیم ملی میشه اما .... ولی کلا دیگر ستاره‌های جوون نام ببرید . بعدم بازی‌های دوستانه ملی فدراسیون هماهنگ میکنه که بخاطر مسائلی که تو کشور هست بازی دوستانه گذاشتن عملا ناممکنه همین باری رو هم افراد خارج فدراسیون تو کیش برای تیم ملی تونستن جور کنن . بعدم بورکینافاسو بازیکن‌های عالی داره که تو اروپا بازی میکنن و تو جام‌ملت‌های آفریقا هم هست
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    ایشون سرمربی تیمه و صلاح دونسته با بورکینافاسو تیمو آماده رقابت با ژاپن و کره بکنه و این حقشه. اما وقتی حتی رنگ فینالو ندید، اونوقت کارشناسا حق دارن اعتراض کنن که با وجود این نتایج، علت ترجیح بازیکنای ۳۰ ۴۰ ساله به امثال حسین نژاد و حزباوی و دیگر ستاره ها و محروم کردنشون از تجربه اندوزی برای جام جهانی چی بوده؟! مگر اینکه قرار باشه برای امید ابراهیمی و حاج صفی و انصاریفرد تو جام جهانی بعدی جشن تولد ۴۰ سالگی بگیریم!
  • حقگو IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    گروهبان مگه تو سرمربی های قبلی رو حمایت کزدی
    • مامانم اینا IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      معلومه الگو ادب شما آدم غیر نرمالی به اسم مایلی مصیبت است الگو خودتو انسان خوبی مثل دایی بزرگ قرار بده (افتخارات ژنرال آبی بدجوری مایلی مصیبتوسوزونده
  • فقط تیم ملی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    این تیم کاملا پخته !! از هر نظر ، همه جوره بچه های این تیم تجربه دارن چه در لیگ ایران چه لیگهای منطقه و چه اروپا ، در تورنمتهای مختلف آسیا و جهانی هم بودن پس علم و دانش و تجربه کافی رو دارن فقط دو چیز میمونه اول حرف شنوی از کادر فنی تیم و احترام به جمع تیم ملی و در واقع مردم ایران و دوری از فرد گرایی و دوم آمادگی جسمانی تواُم با قدرت دوندگی فوق العاده در بازیها ، با رعایت این دو موضوع شک نداشته باشید این تیم نه تنها درفینال بلکه قهرمان جام ملتها خواهد بود حق نگهدارتان .
    • هرمزان IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      بنظرت تیم‌های ژاپن کره استرالیا این خصائص ندارن ؟ایا ژاپن کم تجربه‌است تیمش ؟ ایا کره لژیونر نداره ؟ تیم ما هم خوبه اما بعد از ژاپن کره استرالیا. ی سرچ ساده کنید ببینید بازیکن‌های این سه تیم تو چه لیگ‌های بازی میکنن و فیکس و تاثیر گذار هستند. منم امیدوارم و دوستدارم این تیم تا فینال بره و اون تک بازی فینال ببره تا همه مردم خوشحال بشن
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1ولی وقتی مربیان دیگر بودند شما همیشه نیش و کنایه میزدی.یکبار هم کیروش ادعایی را علیه شما مطرح کرد2بورکینافاسو مانند بیشتر تیمهای آفریقایی تیم خوبی است و یقینا از افغانستان و قرقیزستان و هنگ کنگ بهتر است3اگرچه بعد کیروش فدراسیون باید دنبال مربیان بزرگتر خارجی میرفت و دستمزد آنها برای دولت پول خردی بیش نیست و نداشتن بودجه با توجه به حضور مربیان خوب خارجی در لیگ از آن حرفهاست اما همه ایرانیان خواهان موفقیت تیم ملی هستند و لطفا توهم دشمنی با خود را کنار بگذاریدحالا بر فرض اگر هم عده ای به شما حسودی کنند و خواهان شکست شما باشند کاری از دست کسی برنمیآیدبلکه همه چیز و همه کارها دست شخص شماست4اگر ایران شکست بخورد مسوول اول و آخرش شمایید و اگر قهرمان هم شود هنر شما بوده5ما هم فقط خواهان قهرمانی هستیم
  • Ali IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    جناب آقای قلعه نوعی فرمودند حب وبغض را کنار بزاریم ،جناب مربی تیم ملی اگرحُب را هم درکناربغض کناربگذاریم دیگر کسی تیم ملی را نه دوست میدارد ونه دشمن ،واین یعنی که مردم بی تفاوت باشند تیم بردکه برد باخت هم که باخت، مساوی هم که بیشتر اوقات هیچ فردی را اذیت نمی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی