نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
با وجود تساوی در سیرجان/ استقلال به قهرمانی نیم فصل امیدوارتر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست سپاهان استقلال را به قهرمانی نیم فصل امیدوارتر کرد. آنها اگر پیکان را شکست بدهند شانس خوبی برای کسب این عنوان غیررسمی دارند.

استقلال در سیرجان چندان خوب بازی نکرد و گل اول بازی را هم دریافت کرد اما آنها با پنالتی یامگا (که حاصل حرکت خودش بود) مساوی به رختکن رفتند.
نیمه دوم حسینی و اخباری هر کدام یک‌بار دروازه تیم‌شان را نجات دادند تا بازی در نهایت یک- یک مساوی تمام شود. استقلال باز هم بیرون از خانه مساوی کرد و این پنجمین مساوی فصل تیم نکونام بود. آنها با امثال شمس‌آذر، فولاد، ذوب‌آهن و پرسپولیس هم مساوی کرده بودند که در همه آنها مهمان محسوب می‌شدند.البته استقلال شادابی بازی با نساجی را نداشت و فشار دقایق آخر این تیم هم نتیجه نداد. در واقع باید گفت حال استقلال در بازی‌های بیرون از تهران خوب نیست.تیم نکونام با این مساوی ۲ امتیاز حساس را از دست داد و کارش در ادامه راه سخت‌تر شد هرچند که باخت سپاهان به سود این تیم هم شد. استقلالی ها بازی آخر خود را با پیکان در تهران برگزار خواهند کرد و حتماً می‌دانید که امسال تمام بازی‌های خود در آزادی را برده‌اند( البته بازی با پرسپولیس در این ورزشگاه به میزبانی سرخپوشان برگزار شد)با این وصف استقلال می تواند به بردن پیکان و توقف سپاهان در دو دیدار آینده امیدوار باشد تا در نهایت قهرمان نیم فصل شود هرچند که به قول معروف به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند.

گفتنی است دو بازی باقی مانده سپاهان تا پایان نیم فصل با گل گهر در سیرجان و شمس آذر در قزوین است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    استقلال باید چن بازی رو که مساوی کرده قشنگ بررسی کنه از ترکیب تیم مهاجم هاشون و اشتباهات رو تکرار نکنن و مهاجمی که گل نمی زنه ۹۰ دقیقه تو ترکیب نباشه بلانکو به اون آمادگی نرسیده ۹۰ دقیقه بازی کنه بیشتر اون بازیها رو مساوی کردن ارسلان رو چرا بازی نمی دن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی