نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
پیروانی: یک پنالتی پرسپولیس گرفته نشد/ خدا را شکر می‌کنم VAR آمد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور VARرا به فال نیک می‌گیریم اما به ضرر ما بود.

افشین پیروانی بعد از تساوی در دربی ۱۰۲، عنوان کرد: بازی خوبی بود و هر ۲ تیم زحمت کشیدند. به آنها خسته نباشید می‌گویم. 

مدیر تیم پرسپولیس درباره استفاده از VAR، گفت: خدا را شکر می‌کنم VAR آمد و صحنه‌هایی را که باید بهتر دیده می‌شد نشد! بازیکن حریف در یک صحنه باید اخراج می‌شد. اوایل بازی هم باید یک پنالتی به سود ما گرفته می‌شد. در واقع VAR امروز به ضرر ما بود. 

پیروانی در پاسخ به این سوال که اعتراضات در بازی امروز لب خط به داوری بسیار زیاد بود، تصریح کرد: باید اقتدار زیادی وجود داشت که تا اعتراض بیشتر از این نباشد. 

وی درباره اینکه آیا پنالتی استقلال درست بود؟ گفت: داور این پنالتی را گرفته اما فکر می‌کنم برای ما هم این اتفاق افتاد. دقیقه ۶۰ بازیکن حریف باید اخراج می‌شد تعجب می‌کنم چطور اصلا به VAR نرفت. البته VAR را به فال نیک می‌گیریم اما به ضرر ما بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    جناب پیروانی وقت کردی بشین صحنه پنالتی که ادعا می کنی ببین اولا مچ دست سهرابیان در دست زاهدی گرو گرفته شده که خود این حرکت خطای زاهدیست و ظاهرا این حرکت دست گرو گرفتن در تمرینات شما پرسپولیسیها تمرین میشه مثل نعمتی که تعادل بابایی رو با همین شیوه بهم زد و داور بعد از دیدن VAR باز هم عدم پنالتی داد دوما در حین حرکت زاهدی به بازیکن پرسپولیس برخورد می کنه یک صحنه دیگه نیمه اول توسط کنعانی روی بلانکوبود که داور بازی حتی حاضر به دیدن VAR نشد
    • مملی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      از نظر کیسه کشا هر اتفاقی به نفعشون باشه درسته اما اتفاقات به ضررشون را قبول ندارن شما نمیخواد منطقی نظر بدی حال آدم را بهم میزنی
  • حسن IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    معلومه فوتبال با نیستی لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی