نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بازی رسمی پرسپولیس تبدیل به بازی دوستانه شد!/ تصمیمات عجیب در فوتبال ایران ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های پرسپولیس و نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر با هم بازی نخواهند کرد.

دو تیم پرسپولیس و نساجی به دلیل حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تفاهم کرده‌اند بازی‌شان در هفته یازدهم لیگ برتر لغو شود و با اعلام سازمان لیگ این بازی روز هشتم دی‌ماه برگزار خواهد شد!

البته دو تیم به همین خاطر دوشنبه هفته جاری در یک بازی دوستانه به مصاف هم می‌روند.

پیش‌تر با تفاهم تیم‌های سپاهان و گل گهر بازی این دو تیم هم لغو شده بود. تیم سپاهان به دلیل حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا چنین درخواستی را مطرح کرده بود که با موافقت باشگاه گل گهر سازمان لیگ این بازی را لغو کرد.

بازی‌های لیگ برتر به بهانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی لغو می‌شود که هم‌اکنون تیم‌های عربی در فاصله سه روز با لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر به میدان می‌آیند و همانند تیم‌های اروپایی با فشردگی بازی‌ها کنار آمده‌اند اما در لیگ برتر هم اکنون به این بهانه بازی‌های لیگ برتر لغو می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کاربر جدید IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    دو تیم مردمی ومحبوب باهم بازی کرده اند وبسیار هم لذت برده اند، در یک بازی دوستانه حالا ظلم است اگر پرسپولیس ببرد و یا برعکس یا نتیجه مطلوب موافق میل یکی نباشد! دو به هم زن را سنه نه؟ برو برو جان پدر کار نیک پیشه کن !مطلب فنی مطلبی ورزشی این همه موضوع.بدان نفس هیچوقت سیر نمی شود.
  • لنگ حقیر IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    تیم النصر هر سه روز یکبار بازی میکنه،تیم پرسپولیس ۲۰ روز قبل از بازی حساس استراحت میکنه وبازیهای لیگ رو لغو میکنه،این باعث باخت صددرصدی میشه
    • تاج US ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      سلام همین کارا میکنیم که فوتبال ما رشد نمی‌کند مگر بقیه فولادی هستند ما گلابی جمع کنید این مسخره بازیها را از مالدیو وافغانستان هم کمتریم اگر لیژیونرها نبودن به همه میباختیم
    • ......! IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      نساجی و پرسپولیس با هم تفاهم کردند و بازی را لغو کردند چون هردوشون باید تو آسیا مسابقه میدادن سه روز بعدش یه بازی سنگین و پرواز و کمبود بازیکن یکم به مخت فشار بیار تفاهم هردو تیم!
  • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    اخه مردک لیگا عربی دوجین دوجین بازیکن با کیفیت میگرن تو با لیگ ایران مقایسع میکنی اول فکر کن بعد دهنتو باز کن
  • بهنام IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    سازمان لیگ هر کاری برای نور چشمی بکند آخرش بدهکار این تیم میشه . کلا برنامه بازیها رو بدن به افشین و یحیی بصورت کتبی اعلام بکنن با مهر و امضا و بصورت پخش مستقیم از رسانها هم پخش کنن تا دیگه بهانه ای نداشته باشن ، که بازهم میبینین بهانه میارن
  • سرم جواتی گیس گلابتون IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    داداش دربی رو به خاطر هماهنگی کیسه سه ماه عقب انداختن خدا پدرتو بیامرزه حالا پرسپولیس یک بازی رو اونم در تقابل با تیم مولتی میلیادر عربی با کلی سوپر استار اروپایی عقب انداخته شده عجیب غریب ؟؟؟؟
  • عدالت خواه IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اگه این خدمات رو به فجر چالدران می‌داد، این تیم ۴ هفته زودتر قهرمان باشگاه های جهان می شد.✌
  • لونگ‌ IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    برای‌تیم‌سوگلی‌حکومت‌همه‌کارمیکنن!😟😟
  • محمد امین IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    انتظار دارید پرسپولیس با یک مهاجم یک دروازبان کلی کمبود بازیکن دیگه هر سه روز بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی