نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
گل مهم قایدی برای تیم مجیدی؛ اتحاد در یک‌قدمی فینال/ فرهاد ستاره سابق استقلال را به آغوش کشید +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحاد کلباء با گلزنی مهدی قایدی توانست از سد الشارجه بگذرد و راهی نیمه‌نهایی شود.

در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام بانک اسلامی ابوظبی، تیم اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی ۲ بر یک تیم شارجه را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. در بازی رفت این دو تیم پیروزی ۳ بر ۲ اتحاد کلبا رقم خورده بود.

الشارجه در نیمه نخست چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما در نیمه دوم کلباء بازی را خوب آغاز کرد و موفق شد توسط وینگر ایرانی از حریف پیش بیفتد. در دقیقه ۵۷ روی پاس در عمق دیدنی گوستاوو به مهدی قایدی بود که مهاجم ایرانی ببرها با عادل الحسنی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک شوت نوک پای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست را به ثمر رساند. آندرس وومبرگر مهاجم اسلوونیایی کلباء در دقیقه ۷۳ روی ارسال گوستاوو با یک ضربه سر گل دوم و پیروزی‌بخش تیم مجیدی را زد.

قایدی که در دو بازی قبلی برابر الوحده و شباب الاهلی نیز یک گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده بود، در این بازی نیز پایش به گلزنی باز شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدطاها IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    مبارک باشه..شاه فرهاد و تیمش کمترین حقشون کسب جام ادیب خواهدبود💙
  • مهدی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    مجیدی و قایدی پسران تاج کبیر.
  • شصت سال حسرت US ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    عالیجنابان فرمانروایان شاه فرهاد تاجی لنگ سوراخ کن خطاب به باشو ویرانگر تاجی معروف به مهندس افتتاح کنند دبل تونل در لیگ امارات حق نداری دبل تونل افتتاح کنی چون دبل تونل تنها افتخار لنگ عبده میباشد و باید تا ابد تنها بنام لنگ عبده در کتاب رکوردهای گینس ثبت باشد، تنها افتخار لنگ عبده دبل تونل که آنهم از غول آسیا به ارث بردن و باعث افتخارشان شده،،،واقعا هدف از تاسیس لنگ عبده چه بوده 😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی