مقایسه آماری تیم نکونام با تیم ساپینتو/ استقلالِ کدامیک تهاجمی‌تر است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با برد دو بر صفر در برابر تراکتور علاوه بر تدوام حضور در صدر جدول شمار گل های خود را در ۹ بازی به عدد ۱۴ رساند.

۱۴ گل در ۹ بازی بدین معنی است که استقلال در بازی های سپری شده در هر بازی به طور میانگین ۱.۸۸ گل زده است.این بدین معنی است که استقلال جواد نکونام در دور رفت تیمی تهاجمی تر نسبت به تیم ریکاردو ساپینتو است.

استقلال فصل گذشته در دور رفت بازی ها و در ۱۵ بازی ۱۵ گل زد و با معدل یک گل زده در هر بازی کار خود را به پایان برد. البته استقلال در دور برگشت به تیم متفاوتی تبدیل شد و ۳۷ گل زد و با ۵۲ گل زده عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر را به خود اختصاص داد. در حال حاضر سپاهان با ۱۸ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید. بعد از سپاهان، ملوان و استقلال با ۱۴ گل زده در فاز تهاجمی بهترین عملکرد را داشتند.

نکته جالب در مورد تیمی که جواد نکونام ساخته است این است که با دو مهاجم فوتبال می‌کند و با این عنوان هیچ بعید نیست در پایان فصل از رکورد تیم ریکاردو ساپینتو عبور کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • باقری IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    سپاهان بیشترین بازیکن در تیم ملی دارد سال پیش حق سپاهان بود که قهرمان لیگ بشود و امسال سپاهان و استقلال بهترین بازی ها را انجام دادند بنظرم قهرمان امسال یکی از این دوتا تیم باید بشود
  • عشق اولم استقلال IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    قهرمان همه استقلال‌
  • آبی دلها IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    سلام خدمت دوستان فوتبال دوست به نظر من هر تیمی که لیاقت داره قهرمان بشه چون چندسال هست بعضی ها که لیاقت نداشتن قهرمان شدن فوتبال باید داخل زمین سبز جنگید نه بیرون ازمین تیم قهرمان زد ونابودکنند ممنون ازهمه
  • تیم پیروزی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    فوتبال فقط داخل زمین سبزبایدجنگید نه بیرون از زمین بیانیه دادن مثل پرسپولیس وقهرمانیاش ملت بیزارکرده ازفوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی