نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مایلی‌کهن: به خاطر شکایت قلعه‌نویی به دادسرا احضار شده‌ام/ یادم نرفته حجازی و  پورحیدری در مورد این‌آقا چه چیزهایی می‌گفتند/ شانس آوردم اعدامم نکردند!
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: سرمربی تیم ملی از من شکایت کرده و به دادسرا احضار شده‌ام. الان برای بررسی همین مسئله در تهران حضور دارم.

محمد مایلی کهن همواره با صراحت لهجه صحبت می‌کند و با وجود مشکلاتی که در این رابطه برایش ایجاد شده تاکید دارد که حرفهایش را می‌زند. سرمربی اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرورزشی، خبر مهمی به ما داد و البته وضعیت فوتبال کشورمان را هم به نقد کشید که در ادامه، مصاحبه او را می‌خوانید:

ابتدا می‌خواهیم از یک اتفاق تاریخی شروع کنیم. ۱۶ آبان ۱۳۷۶ تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر با دو گل بازی را به میزبان واگذار کرد تا صعودش به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به چالش کشیده شود و ساعاتی پس از آن مسابقه شما برکنار شدید. آیا واقعاً بازیکنی برای آن دیدار کم کاری کرده بود؟
خداوکیلی نه همه چیز فوتبالی بود. من شب قبل از بازی به بچه‌ها گفته بودم حتی اگر در گوش شما سیلی هم زدند، دور از جون فکر کنید مرده‌اید و هیچ واکنشی نشان ندهید. متاسفانه دقیقاً همین اتفاق هم به وقوع پیوست.

ساعتی پس از پایان این بازی داریوش مصطفوی رئیس وقت فدراسیون فوتبال با اخبار شبکه یک سیما مصاحبه کرد و خبر از برکناری شما داد. خودتان قبل از اینکه در قطر سوار هواپیما شوید قضیه را می‌دانستید؟
نه. من بعداً فهمیدم البته از قبل میشد یک حدس‌هایی زد چون دوستان از همان ابتدای کار هم تمایلی به سرمربیگری من نداشتند. یک گروه چند نفره بودند که خودشان نمی‌خواست من سرمربی تیم ملی باشم چون تا وقتی سرمربی بودم، نمی‌توانستند به من بازیکن تحمیل  کنند.

البته شما بعد از برکناری هیچ وقت علیه سرمربیان بعدی تیم ملی موضع نگرفتید.
بله این کار را نکردم چون تیم ملی کشورم را دوست دارم. شاید به فرض مثال از شما خوشم نیاید ولی وقتی سرمربی تیم ملی شوید دلم نمی‌خواهد با این تیم ببازید. البته آقایان یک سال قبل از این ماجرا و در همان جام ملت‌های آسیا می‌خواستند من را برکنار کنند و سرمربی مورد نظرشان را هم انتخاب کرده بودند.

واقعا؟
بله. ما در جام ملت‌های ۱۹۹۶ امارات مسابقه را در روز اول مرحله گروهی به عراق واگذار کردیم. در آن زمان آقای جلال طالبی در آمریکا زندگی می‌کرد ولی در خلال برگزاری جام ملت‌ها به دبی آمده بود. فکر می‌کنم آقایان مترصد این بودند تا من نتیجه نگیرم و همان جا برکنارم کنند اما شرایط به گونه دیگری رقم خورد. اتفاقا در خلال همان جام ملت‌ها آقای جلال طالبی یک روز سر تمرین تیم ملی هم آمدند.

بخشی از مسیر صعود به جام جهانی فرانسه با سرمربیگری شما حاصل شد. آیا بابت این کار پاداشی نیز دادند؟
پاداش بدهند؟ شانس آوردم من را اعدام نکردند؟! من بابت هدایت تیم ملی ایران کلاً ۲ میلیون تومان پیش پرداخت گرفتم و ۸۰۰ هزار تومان هم حقوق ماهیانه. تازه مبلغ ۱۰ درصد از این ارقام که به شما گفتم نیز تحت عنوان مالیات کم شد. بابت هدایت تیم امید هم یک ریال دستمزد نگرفتم.

ولی دستمزد گرفتن برای هدایت تیم‌های ملی امری کاملاً مرسوم و قانونی است.
بله مرسوم و قانونی است اما من نگرفتم ولی حالا می‌بینم که یکسری از دوستان می‌گیرند و مرتب هم ناله می‌کنند که نداریم. الان دیگر میلیارد برای برخی مربیان حکم پول خرد را دارد.

حالا که بحث مسائل مالی شد برسیم به داستان تقابل فوتبالیست‌ها با ورزشکاران سایر رشته‌ها بر سر پاداش. یک عده می‌گویند فوتبالیست‌ها نباید به خاطر صعود به جام جهانی پاداش  اتومبیل می‌گرفتند و برخی دیگر معتقدند این مسئله ایرادی ندارد اما باید به مدال آوران رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی هم همین پاداش را بدهند. نظر شما چیست؟
همه می‌دانند که من چقدر کشتی را دوست دارم و با یکسری از این قهرمانان عزیز هم رفیق هستم؛ بنابراین به عنوان یک دلسوز ورزش این حرف را می‌زنم که با وجود برخورداری کشتی از هواداران زیاد در کشور ما باید این واقعیت را بپذیریم که وقتی تیم ملی کشتی ایران قهرمان جهان می‌شود چند نفر به خیابان می‌آیند؟ وقتی این عزیزان در مسابقات جهانی مدال می‌گیرند چند نفر برای استقبال از آنها به فرودگاه می‌روند؟ حداکثر ۵ هزار نفر. چند نفر در شهر آنها ی  به استقبالشان می‌روند؟ حداکثر ۲۰ هزار نفر اما وقتی فوتبال به یک موفقیت می‌رسد میلیون‌ها نفر در سراسر کشور خوشحالی می‌کنند. باید بپذیریم که رشته‌ها با یکدیگر متفاوت است البته من خیلی دوست دارم به قهرمانان عزیز سایر رشته‌ها هم پاداش‌های خوب و قابل ملاحظه داده شود.

تقابل یحیی گل محمدی با جواد نکونام سر و صدای خیلی زیادی به راه انداخت و الان یک عده نگران آن هستند که این ماجرا به دربی کشیده شود و اتفاقات تلخی روی سکوها رخ بدهد.
این عمل که اصلاً خوب نبود. واقعا حرکت خوبی نبود. هیچ ربطی هم به این ندارد که چون من پرسپولیسی هستم از یحیی گل محمدی طرفداری کنم یا اینکه دوستان استقلالی حامی جواد نکونام شوند. باید قبول کنیم کار بدی بود. فوتبال و مربیگری هر کسی یک روز تمام می‌شود اما باید رفاقت و ادب از آنها بر جا بماند. البته فکر می‌کنم هر دو نفر خودشان این روزها متوجه اشتباهی که هفته قبل انجام داده‌اند، شدند.

برسیم به پرسپولیس و بازی با استقلال تاجیکستان.
به نظرم پرسپولیس در دو بازی آخر لیگ برتر خوب نبود و آسیب دیده بودن تعدادی از بازیکنانش به این مسئله دامن زد. البته امیدوارم حریف تاجیکستانی را ببرد تا صعودش به مرحله بعد تا حد زیادی مسجل شود و بعد از آن به مرور زمان مصدومانش هم برسند. هرچند که متاسفانه مرتضی پورعلی گنجی به این زودی‌ها نمی‌تواند بازی کند.

پرسپولیسی‌ها از این مسئله شاکی هستند که اعلام خبر کسر امتیاز از آنها روحیه تیم را بر هم زد.
من کلی می‌گویم. اگر قانون برای همه اجرا شود حتی یک قانون بد هم خوب است اما به شرطی که قانون برای همه اجرا شود.

مایلی کهن: به خاطر شکایت قلعه نویی به دادسرا احضار شده‌ام/ یادم نرفته حجازی و  پورحیدری در مورد این آقا چه چیزهایی می‌گفتند/ شانس آوردم اعدامم نکردند!

یکی از مسائلی که این روزها در مورد استقلال و پرسپولیس دوباره خبرساز شده بحث مالکیت مشترک است که می‌گویند بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند دردسر درست کند. ماجرایی که ما آن را از اوایل دهه ۷۰ و در دوران ریاست مرحوم حسن غفوری فرد بر سازمان تربیت بدنی می‌شنیدیم و هنوز هم می‌شنویم.
شما می‌گویید اوایل دهه ۷۰؟ من به شما می‌گویم استقلال و پرسپولیس از دوران شیرخوارگی من مشکل مدیریت داشتند (می خندد) من فکر می‌کنم اینکه نمی‌خواهند مالکیت استقلال و پرسپولیس در اختیار اشخاص باشد، به مسائل غیر ورزشی برمی‌گردد.

شما جزو قدیمی‌های پرسپولیس هستید ولی رابطه بسیار خوبی با مرحوم منصور پورحیدری داشتید. اتفاقاً این روزها هم سالگرد درگذشتش است.
منصور خان واقعاً محترم و جنتلمن بودند. ایشان خیلی از من به لحاظ سنی بزرگتر بودند و همواره به او احترام می‌گذاشتم و از او احترام می‌دیدم. روحشان شاد باشد. اینکه من پرسپولیسی بودم و ایشان استقلالی اصلاً دلیل بر این نمی‌شود که با هم دشمن باشیم. ما رقیب بودیم اما در عین حال فوق العاده به یکدیگر احترام می‌گذاشتیم.

راستی، شنیدیم امیر قلعه نویی بابت مصاحبه‌های قبلی از شما شکایت کرده است. این قضیه صحت دارد؟
بله. اتفاقاً من از گیلان برای پیگیری همین پرونده به تهران آمده‌ام. سرمربی تیم ملی از من شکایت کرده و به دادسرا احضار شده‌ام. الان برای بررسی همین مسئله در تهران حضور دارم اما به خاطر جراحی قلبی که داشتم و آلودگی هوای تهران نتوانستم در مراجع قانونی حاضر شوم. من مطیع قانون هستم و روند اداری پرونده را طی می‌کنم.

سرمربی تیم ملی در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش تاکید کرد طی مقطعی از او بیشتر از پپ گواردیولا انتقاد شد. شما خودتان این سمت را بر عهده داشته‌اید. این مسئله را چطور ارزیابی می‌کنید؟
الان دیگر مانند گذشته نیست و میتوان خیلی راحت با جستجو در اینترنت افتخارات هر مربی و نتایجی که کسب کرده را همراه با مطالبی که به نفع یا علیه او نوشته شده است را پیدا کرد. اتفاقا به نظرم ایشان در رسانه‌ها افراد موثری را هم دارند که حامی او هستند. من هنوز یادم نرفته مرحوم حجازی و مرحوم پورحیدری در مورد این آقا چه مصاحبه‌هایی می‌کردند. در رسانه‌ها هم صحبت‌های این دو چهره فقید استقلال چاپ شده و کاملاً موجود است. مردم خودشان می‌توانند بخوانند و قضاوت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۳
  • مهربد IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ممد مایلی خیلی تند حرف زد خودم پرسپولیسی ده ٦٠ هستم
    • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      آقای مایلی کهن حقیقتش قصد داشتم با بدترین الفاظ ممکن با شما برادر سخن بگویم! دیدم که اگر اینکار را بکنم با خود شما هیچ فرقی ندارم و از آنجا که در مسلک آبیها توهین و افترای بی جهت جایی ندارد صرفنظر کردم! حداقل چون خیلی از شما ناراحتم این اجازه را بمن بدهید که بخاطر دردی که در دل دارم اسمتان را آنگونه که میخواهم عنوان کنم؟ جناب مایلی کوهان کلنگ شما در رسانه ملی و تمامی مطبوعات هر توهین و هر حرف زشتی را برعلیه سرمربی تیم ملی و تیم امید کشور با صراحت و بدون ترس عنوان کردید و بازهم در همین رسانه و آن بالا افترا و تهمت زدید! حالا که کارتان بیخ پیدا کرده و احضار شدید؟ این اشک تمساحها چیست؟ مرد باشین و پای گفتهایتان بایستید؟ما که میدانیم تمام این به سیم آخر زدنهای شما از سر چیست؟ و میخواهید بگویید که ایهالناس منهم هستم و چرا کسی به من توجهی ندارد و سراغی از من نمیگیرد! برادر مایلی کوهان کلنگ خب بیاید در امور فوتبالی و با اینکه در تمامی ابعاد امتحان خود را پس داده اید دوباره گوشه ای از کار را بگیرید که چه میکنید؟من جای امیر خان بودم بهیچ وجه ولتان نمیکردم! فوتبال ما فقط یک کلنگ مثل شما کم دارد
    • ابرام US ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      یکی گفتا به ژنرال٬ «قندلی » جان .... چگونه یا فتی تو «بند ِ» تنبان ================================================================ از این بطن و چنین هیبت که داری.... گمانم میزنی هر شب فسنجان ================================================================== بفرمود دوستانِ کوی و برزن .... زراه لطف و با لب های خندان ================================================================== زشهر سیرجان و شهر کرمان .... برایم آورند « کشک و با دمجان» ================================================================== ولیکن بند تنبانم فرنگی است .... برایم آورند آن را ز «آلمان»
    • مسعود IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      آقای مایلی کهن میبینم که با اینکه به دادگاه احضار شده اید بازهم دست از یاوه گویی و غیبت کردن در مورد آقای قلعه نوعی بر نمیدارید؟ نکند در آخر شما هم مانند آن بنده خدا در ماجرای ویلموتس و پول بیت المال مردم که دارای مصونیت بود و یک شبه عزل شدل و یک شبه داشت به دیار حق میشتافت و درباره حق تعالی یک شبه شفا داد و دوباره یک شب برگشتن سر کار و در پست موروثی خودشان مشغول بکار شدن شما هم همین رویه را با مریضی قلبی و بستری در بیمارستان دارید طی میکنید؟ شما که جرات و وجود ندارید، و به عالم و آدم تهمت وافترا میزنید بی جا میکنید به مردم نسبت دروغ و ثابت نشده بزنید؟ لعنت خدا بر کسی که تهمت میزند ولی برسر حرفی که زده نمی اییستد و با پارتی بازی از زیر جرم و گناه خود فرار میکند
    • شاهین IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      یکی گوید که گلممد کجایی...............تو گل بودی چرا اشک روانی.....‌‌‌‌‌........................ بگفتا هیس ساکت گلمحمد........... نمیبینی که در لیگ گشته ایم خم...............‌‌‌‌... همه اشکم برای باخت و اینهاست........‌‌... نمیبینی که در دل اشک تمساست........ (شعر هم مینویسید یجور بنویسید بخونه با حال روز فوتبال لیگ و اهالی فوتبال لنگیان محترم)
    • ف دال IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      درود؛ من دهه 50ـی هستم. هم فوتبال و هم مربیگری‌ حاج‌مایلی رو دیده‌ام. بازیکنی‌ش بهتر از مربیگری‌ش بود اما (باوجود اینکه کمی به‌اصطلاح عوام عقده‌ای هست)، دستکم رو راستی، مردونگی و مشتی‌گری هم در ذاتش داره. درست برخلاف قندعلی. همین نظرات رو از بالا تا پایین بخونید.. جدای‌از انصار و اعوان و اذناب رسانه‌ای و کلی علی و ولی و نقدعلی و قندعلی دور و برش، تعدادی مزدور مجازی هم داره. کارشون (به‌زعم‌وخیال خودشون البته) زدن منتقدهای قندل هست. گاهی مثل این یارو ژست مؤدب بودن می‌گیرن و صرف‌نظر می‌کنیم که آنی و ثانیه‌ای بعد فراموش‌شون می‌شه و هنوز به دو خط پائین‌تر نرسیده، شروع می‌کنن به نشون دادن خودشون و هویت (نداشته‌ی) مکتب خسروانی و گاهی هم "هانی‌کُرده و علی"وار یقه و سینه می‌درن و با فحش‌کش کردن بقیه ذات پلید ارباب و البته سیرت ناپاک و ذات فقیر و پول‌پرست خودشون رو به نمایش می‌گذارن. خلاصه که؛ فارغ از رنگ‌ها؛ مایلی هرچند آدم خوبه‌ی ماجرا نیست اما میلیون‌ها سال‌ نوری از نامردهای بی‌وجودی مثل قندعلی مردتره (اگه وجود داشت، به 48ساعت نکشیده قضیه اون مصاحبه و 40 سال و این‌ها رو ماله نمی‌کشید). یاهو.
    • شاهین IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      آقای ف دال سلام و درود بر شما... اتفاقا منهم متولد ۵۰ هستم!! شما عزیز اگه طرفدار تیمت باشی اشکالی داره؟؟؟؟ شما اگه من نوعی توهین کنم توهین نمیکنید؟ اگر حرف درست بزنم و یا کل کل درست بکنم بدرو از توهین شما هم همین کار را نمیکنید؟ انوقت ما شدیم اذناب و یار مجازی دیگران؟؟؟ داداش گلم و همسن من، تعجب میکنم میگی متولد ۵۰ هستم هر چه که برای خود مبپسندی برای دیگران هم بپسند و بالعکس... شما خودت بهتر میدونی که ما عشقمون مثل شما تیممونه پس این حرفها چیه؟ شما نمیتونی تو کل کل ها جواب بدید دلیل نداره به کسی تهمت و افترا بزنید برادر عزیز... الان شما اذناب نیستی و یار و همدم مثلا گلممد و تیمتون نیستی ولی ما هستیم؟؟ ما کسی درست صحبت کنه درست حرف میزنیم کسی هم توهین کنه یه، دوبار، دیگه سومین بار جوابشو میدیم!! شما نمیدین؟ یعنی اینقدر پیشرفت و با کلاس شدین ما آبیها نمیدونستیم؟؟ خب ببینیم و تعریف کنیم؟؟ همسن عزیز دلخور شدم از شما یه قرار بزار همدیگررو نبینیم....(طرفدار تیم خودتون بودن اشکالی نداره برا ما مشکله؟ شما لنگیا معجزه قرنید خدایی)
  • شاهین IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    قلعه نوعی فوتبال ایران مهندسی شده هست.. زمانی که در سپاهان بود بعد بازی با پرسپولیس گفت!!!! حالا در این فوتبال مهندسی شده... ایشان پرافتخارترین مربی لیگ هست!!!!!!!!!!!! عجب!!!!!!!!!!!! و در این فوتبال مهندسی نصف لیگ شاگردان ایشان مربی هستند!!!!!!!!! عجب!!!!!
    • لنگ سیبیلش میچرخه IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      مش رجب!!!!!!!!!!!!!! واقعا هم مش رجب!!!!!!!!! نه گلممد شما مربیه؟ بازیکنای درپیته شما بازیکنند و تیم لنگ شما فقط تیمه!!!!!!!!!!!!! مهندسی میخوای؟ بزار بگم که مهندسی شدن در فوتبال مخصوصا لیگ امسال چیه!!!!!!!!!!!! امتیازاتی که داورن محترم لیگ از جیب تیمهای شهرستانی بحسابتان واریز کردند، این مهندسی عمیق و زیر پوستی(مهندسی جدید که مخصوص داوران خوب لیگمان میباشد) هست برادر لنگی مهندس!!!!!!!! حالا که شد ۱۰ امتیاز!!!!!!!!! آلومینیوم اراک ۳ امتیاز مهندسی شده!! ذوب آهن ۳ امتیاز مهندسی شده!!!!!!! گل گهر هم حالا با ارفاق میگیم ۱ امتیاز مهندسی شده!!!!!!!! و بازی تیم خوب صنعت نفت که دوباره با کمک امدادهای غیبی داور محترم ۳ امتیاز مهندسی شده دیگر!!!!!!!!!!!!! چون اگه اون پنالتی رو داور الکی نمیگرفت الان شما بازنده میدان بودید که مساوی شد بوسیله مهندس عزیز داور که از صد هزار باخت براتون بدتر بود اون مساوی!!!!!!!!! مهندس لنگی حالا متوجه شدی مهندسی شده یعنی چی!!!!!!!!!!!!!
    • S US ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      این مایمال کهن چرا وقتی خودش سرمربی تیم ملی بود به همراه عابدینی لنگی بازی درمی آوردند حتی سکونشبنان لنگ رو هم دعوت میکرد تیم ملی از لیست بیست و سه نفره تیم ملی بیست و دونفر شوند لنگی بودند اما الان ادعای آدم خوبها رو درمیاره
    • محمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      قلعه نویی بزرگ است و هیچوقت با این حرف ها کوچک نخواهد شد،وقتی بزرگ باشی دشمن تو هم نهایتا به سراغت خواهد آمد،توهین کردن و ناسزا گفتن امثال مایلی کهن بخاطر شخصیت کوچکشان می‌باشد و همینطور بخل و حسادتی که به عنوان یک پرسپولیسی نسبت به بزرگترین مربی ایران که استقلالی می‌باشد،میزند،وقتی بهترین مربی داخلی کشور باشی و رزومه بسیار بالایی در هدایت بزرگان داشته باشی و مقتدر در رفتار باید امثال مایلی کهن ها ناسزا گویند،امیرخان قلعه نویی هیچوقت به احدی بی احترامی و ناسزا نمی‌گوید چون شخصیت سالمی دارد و مثل این انسان های هوچی نیست که برای دیدن هر غلطی بکنند...آدم های بزرگ و موفق همیشه دشمنان زیادی خواهند داشت و امیر قلعه نویی به عنوان یک مربی بسیار موفق در تاریخ ایران باید حسادت این آدم های کوته فکر را در بیاورد
    • صادق IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      بزرگ؟ 😂 ، زرشک ، طرف دل ضعفه داره بیاد تو بازی بزرگا، همیشه خودشو میچپونه کنار اسطوره های فوتبال ، چه پرسپولیسی و چه استقلالی، آخریشم که خودشو با گواردیولا مقایسه کرد، بشدت منتظر جام ملتها هستیم، مثل جام جهانی، هرکسی که هم که فکر میکنه لیگ مهندسیه میتونه شرکت نکنه، به خودش فشار نیاره
  • ایران IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ژنرال یکی است اون هم قلعه نویی
    • حاج ۳لسچ IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      البته ژنرالی که سرباز فراری 😉
    • 88 IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      گروهبان یکی اونم گروهبان قندعلی
    • شاهین IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      سلطان جنگلتون چی اون خوبه؟ ردیفه ازش تعریف کنیم و حرف بزنیم؟ توهین کنید توهین میشنوید لنگیان محترم!! جنگ و دعوا که نداریم درست حرف بزنید و درست کل کل کنید ما مثل خودتون اما توهین و حرف مفت بزنید بازم عین خودتون جواب میدیم(🖒) اوکی لنگیان بیکلاس عزیز؟؟؟(یه وقت اشتباه نگیرین ها اوکیه)
    • ایرانی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      آقای قلعه نوعی در بدترین شرایط برای استقلال بازی کرد و ماند و همواره در نتایج ضعیف استقلال سئوالی در ذهن داشتم که چرا از او استفاده نمی‌شود چون وجدانا مربی قابلی هم است تمام منتقدین هم محترم هستند اگر دلسوز فوتبال باشند
  • اصغر دهقانی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    من بعنوان یک دوستار فوتبال شخصیت مربی‌گری مایلی‌کهن را خیلی دوست داشتم از ایشان دعوت میکنم بیان مربیگری سپاهانی سلام را بر عهده بگیرن تا بفهمن ایشون چه قدرتی دارن ولی صدای من بجائی نممیرسه
    • خدا‌وردی IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      خیلی حال میده گفته شما اجرا کنند وحاج ممد آقا مایلی کههههههن رامربی سپاهان کنند، اگه یکسال در سپاهان باشه شک نکنید سال دیگه اصفهانیها سال دیگه تو دسته یک توپ خواهند زد، مایلی کهن یک محو کن به تمام تیم هست ، چون علم به روزمربیگری ندارد
  • 8ععععععقفققققاااااممممم IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    محمد خان مایلی، تو که خودت را صاحب و مطیع اخلاق و قانون می دانی! چرا با‌مایه گذاشتن از پور حیدری و ناصر خان...‌بر علیه سر مربی فعلی ایران حرف می زنی.‌ پس چرا به حرف خودت، یعنی احترام‌ به‌ تیم‌ملی و... مقید نیستی.؟؟؟ تناقض تا‌ کی پسر مدعی اخلاق و ادب و قانون‌؟؟؟
  • محمد DE ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اتفاقاً اینم مثل خودت لنگی مرامه.ما بعنوان استقلالی قبولش نداریم.
  • عدالت خواه IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    خدارو ۱۰۰ هزار مرتبه شکر که این بنده خدا نع تو دوران فوتبالش چیزی بود و نع تو مربیگری، وگرنه ۷۰٪ مردم ایران باید مهاجرت میکردن، در غیر اینصورت همی مخا تیلیت بود....!👁👃👁
    • رضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      این آقایادش رفته چه باندی توی تیم ملی درست کرده بود.استاداسدی و..‌بازیکن سفارشی فیکس تیم ملی بود
  • علی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    جوادنکونام
  • شاپور IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    آقای قلعه نوعی بازیکن نسبتا خوبی بوده ولی الا ن بخاطر چاپلوسی سرمربی تیم ملی شده لطفا بعداز مسابقات دربرابر عربستان کره جنوبی و زاپن ازپیشکسوت خود شکایت کن شرم وحیا هم خوب چیزی است ???? تیم ایران آخرین بار به مربیگری علی پروین قهرمان آسیا شد و الان هم ایرا نیاز به مربی برزیلی که اساس بر دریبل های کوچک ویکدوسریع نیاز دارد دارد نه اروپای شرقی مثل کرواسی که هیچوقت درجام جهانی مقام نداشته است سبک بازی فوتبال ایران از اول برزیلی بوده وبردن به سمت اروپای شرقی ایجاد این فجایع وضعف تیم ملی در ۴۰ سال گذشته است تا این هست همبن خواهد بود خود آقای مجیدی هم در گشور عربی نتایج خوبی نداشته است؟تا چه برسد به آقای قلعه نوعی ؟؟ ؟
    • هرمزان IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      دوست عزیز سال‌۹۰ قهرمان بازی‌های آسیای شدیم بعدش سال ۹۸ با پورحیدری قهرمان شدیم و ۲۰۰۲ با برانکو . آخرین قهرمانی ایران در جام ملت‌ها با سرمربیگری حشمت مهاجرانی و در سال ۷۸میلادی بود .
  • علی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بنده 45 ساله فوتبالی هستم ،اقای مایلی کهن فقط با رانت مربی تیم ملی شد اقای مصطفوی در تلویزیون به صراحت اعلان کرد ما شب قبلش قرار بود نام مرحوم ناصر حجازی رو اعلان کنیم به دستور داده شد به هیچ عنوان حجازی نباشه و مایلی کهن باشه ،اخه ایشان با کدام سبقه مربی تیم ملی شد تا جایی که بنده میدانم دو بار با شانس یک بار در فوتسال و یک بار مقابل کره جنوبی تضعیف شده که از عربستان هم 4 گل خورد نتیجه گرفت و من بعد هر جا بوده ان تیم رو نابود کرده،اما اقای قلعه نوعی ایشان که ادعای پر افتخار ترین مربی لیگ رو یدک میکشه ،ایشان هر جا بوده بهترین بازیکنان ایران رو جمع کرده با خودش جابجا کرده یک دوره رحمتی .جانواریو ،بیگ زاده،سید جلال و....برد سپاهان واستقلال رو نابود کرد ودر مورد تراکتور ومس وگل گهر هم پر خرج ترین تیم ها بودند وهمیشه بیشترین باخت رو با نتایج عجیب مقابل پرسپولیس داشته ،ایشان که همیشه از کیروش انتقاد میکرد ،در دوره ای که تو سپاهان بود ،جرات نداشت ابراهیم توره را که انواع بی انظباطی رو داشت حتی یک بازی تنبیه کند هر دوی این اقایان سطح دانش فنی پایینی دارند درخت هر چه پر بارتر باشه سرش پایین تر
  • حسین IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    گروهبان قندلی یکیست،..انهم ژنرال
    • شاهین IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      سلطان و شیر جنگل هم یکیست.... البته از نوع پاکتیش(🖒) اوکی؟ (توهین کنی توهین میشنوی لنگی بیکلاس)
  • حمید آنتی کیسه IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    به نظر سنجی نگاه کنید اسم چهار پرسپولیسی و یه کیسه کش رو گذاشتن باز هم زیرشن
    • صادق IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      لنگی نظرسنجی چنروز پیش رو ندیدی ک زده بود کدام تیم بیشتر از نظر داوری سود برده اکثر رای ها برای پیروزی چیا بود
  • علیرضا IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    جالبه خود مایلی میگه من به مربی تیم ملی هرکی باشه توهین نمیکنم اونوقت از روزی که قلعه نویی مربی تیم ملی شده از حسادت انواع توهین ها و حرفای زشت که فقط از دهن ایشون خارج میشه رو زده
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    آقای مایلی کهن مربی خوبی بود ولی امان از وقتی که از بابت مسئله ای اعصابش به هم میریخت.واقعا تصمیمات نادرست و نابخردانه می گرفت.وگرنه خوب کار کرد و بهترین نتایج تیم ملی را گرفت
  • R IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    مایلی اگر افتخارات قلعه نویی را داشت خدا را بنده نبود. مایلی استاد به دسته دوم بردن تیم هاست. قلعه نویی نباید کوتاه بیاد و مثل علی دایی ایشان را ادب کند
  • بدون اسطوره IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    ما ک‌به استقلالیا میگیم تو مکتب شما بود ک‌علیه ححازی و پورحیدری تبانی و خیانت شد و این دو هر کدوم شون با دلشکسته از استقلالیا خونه نشین شدن میگن نه مافیا بوده خوب این مافیا رو دنبتل کنید ببینید به کی میرسید اون موقع ک حجازی اخراج شد کی اومد جاش ببینید هر کی تو این تیم مربی شده بکی دیگه با زیر آب زدن جاش و گرفته خرفای محمود فکری خیلی کهنه نشده یعنی دشمن استقلال توهم استقلالیاست شخثا خودم وقتی صحبتهای فرزندان حجازی پورحیدری رو از دهن خودشون نشنیدم باور نمیکردم پس قبول کتید تبم حکومتی مافیا داره ریسه این تیم حکومتی بوده و هست آتیلا حجازی میگفت بزرگتن فوتبال ایران همه پرسپولیسی اند چون دلیلش مشخصه
  • رضا FR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    آقا این فوتبال ما داره کجا میره اونطرف یحیی. و جواد نکو درگیرن اینطرف ممدمایلی و امیر قلعه حرمت پیشکسوت حرمت نون نمک همبازی و..... همه از بین رفته واقعا جای تاسفه
  • لنگ سیبیلش میچرخه IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    آقای مایلی کهن هم انگار بدجور مانند سروش سیبیل اینا، سیبیلاش میچرخها؟ لنگیا کلا انگار سیبیلاشون میچرخه.......(بگم تیم خوب صنعت نفت بیاد دوباره یه حالی به شما لنگیای بازنده بدن دوباره)
    • ف دال IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      اون موقع که سبیل حاجی می‌چرخید و صنعت به نفت حال می‌داد، بابای تو پاسبون بود. اینم بزن تنگ باقی حواله‌های نانوشته‌ی نسیه‌ت یاهو.
  • امیر حسین IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    کاری ندارم مایلی کهن جز مفاخر فوتبال ملی ماست و امیر قلعه نویی هم جز مفاخر فوتبال باشگاهی ما البته در زمینه ملی برد قابل توجه هی ایشان تا بحال کسب نکرده ولی باخت نافرمی هم ندا ده به عنوان بازیکن مایلی کهن که بقدری خوب بود جایی برای حرف نداره و امیر قلعه نویی هم من به ب یاد ندارم توپی رو لو داده باشه یا کسی بتونه از پای اون توپ رو در بیاره یک پلی میکرد به تمام معنا بود و زمانی که کسی معنی فوتبال تک ضرب رو نمیدونست ایشان تک ضرب بازی میکرد مایلی کهن اسم بزرگی ولی امیر قلعه نویی هم اسم کوچکی نیست در شأن این بزرگان نیست همدیگر رو گروهبان قندلی و این جور الفاظ زشت برای هم به کار ببرند آنها میتوانند الگو باشند .
  • یک کلام حرف حق IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    سلام بر همه عزیزان رسانه و عرض خسته نباشید! آقایان مسئولین؟ وزیر محترم ورزش رییس فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته ناداوران محترم، چه میکنید؟ علنن؟ در روز روشن و دوباره؟ بازهم جلوی ۶۰ میلیون ایرانی؟ چرا دوباره حق خوری میکنید به نفع یک تیم خاص؟ چه میکنید با این فوتبال؟ وجدانتان کجا رفته؟ دوباره در بازیه تیم صنعت نفت و پرسپولیس یک اخراجیه بی مورد و یک پنالتی به ناحق گرفتید؟ و دو امتیاز از تیم صنعت نفت به تاراج رفت!سوالم اینست مسئولین محترم چرا همش اینطرفی و بنفع یک تیم؟ چرا هیچ وقت و هیچ وقت ناداورانتان به نفع تیمهای شهرستانی نمیگیرند حتی به اشتباه؟ امسال چرا شما فدارسیونیها اینطور وقیح و بی ملاحظه رفتار میکنید؟ انگار که طلسم و یا در جادو بسر میبرید؟ برادران عزیز یادتان باشد که ما در لیگمان ۱۶ تیم داریم نه یک تیم! واقعا با وجدان خود چجور کنار میاید؟ بس کنید این رفتارها و اعمال مغرضانه و یکطرفتان را مگر تیمهای شهرستانی چه کرده اند که اینطور در روز روشن حقشان را میخورید؟ یادتان باشد خداوند جای حق نشسته و ما شما را به همان خداوند بزرگوار واگذار مینماییم! این میزها بهیچکس وفا نکرده است و نمیکند
  • آکی US ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    همه چیز در مورد حسادت است به اندازه کافی, کافی اس. کینه را نگه دارید. عمر خیلی کوتاه است وپیرمرد غمگین میراث زشتی در ذهن مردم به جا می گذارید
  • فردایرانی US ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    درود حاج محمدآقا مایلی کهن خداوکیلی بشما که دهها برابرازحقتان درفوتبال فرصت داده شد این حسادت لامصب را در هفتاد سالگی دیگه از خود دور کنید بخدا کسی نمیگه مایلی کهن گم شده برعکس همه میگن چقدر تکامل یافته وبزرگ شده . شما یادت رفت هرکسی به نام حاجی گله ای میکرد یینه میدریدی انگار تنهار تنها حاجی فوتبال ماشمایید . بس کنید ادم پیر بشه و عادات بدش را ازخودش دور نکرده باشه زشت نیست برای شما والله من خجالت میکشم شما از این حرفها میزنید زنده یاد منصورخان که فامیل مابود وبهش نزدیک بودیم همیشه میگفت امیر خان و فکری مربیان خوبی در میان البته زنده یادناصرخان به خاطر اختلاف سلیقه چیزهایی گفته بود اما به گمانم به شما ربطی نداره شمابرید به اختلافات خود با قرمزها بخصوص پروین برسید بخدا افت داره یعنی اینقدر دوروز مطرح شدن میارزه به هرقیمتی حاجی !!!
  • جبار IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    بنده خدا آقای مایلی کهن حق داره از قلعه نویی آلرژی داشته باشه وقتی دو مرتبه مربی تیم ملی شده بود بازی استقلال کل ورزشگاه جلوی فرزندش بدترین توهین رو بهش کردن و قلعه نویی مربی استقلال بود حرکتی نشون نداد که تماشگران ادامه ندن، خوب طبیعی هست از اون موقع به بعد همیشه علیه ایشون جبهه بگیره
  • رضا IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    توهین کردی اونم شکایت کرده چرا از پورحیدری و حجازی مایه میذاری
  • ناصرسعیدنیا۷۵۸ IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    سلام فوتبال ما فقط شده جنگ که هرکس درمورد بهتر بودن ازبقیه مطلب میگوید اما عمل!؟ مانیاز به پیشرفت وبه روز شدن داریم
  • حميد کلاش IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    اقا اصلا کاري به فوتبال نداريم نبايد کسي بدون هيچ دليلي به کسي بي احترامي کنه مايلي کهن مشکل اعصاب روان داره ايشون بار دومش هم نيست يک ماجرايي مبينيد دوطرفه هست درگيري اون اشکال نداره ولي ايشون بدون هيچ خورده چند سال پيش شروع به بد بيار گفتن به دايي کرد بايد ايشون برخورد شديد بشه اگه اقاي دايي رضايتش نداده بود الان اين اتفاقا نميفتاد
  • بازنشسته DE ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    بیشترافرادنظراتشان طرفداری ازدیگران هستش قبول کنیدمایلی کهن فردسالمی هستش درسال 98میلادی دراصل تیم رامایلی کهن به جام جهانی برددربازی آخر که کریم باقری آن رفتارراانجام دادوباعث باخت تیم شدتمام حرکاتش حساب شده بودچون دایی با مایلی کهن اختلاف داشت کریم باقری به حمایت از دایی کاری کردکه تیم ببازه تا مایلی کهن اخراج بشود هرکارمنفی انجام بدی همینجابایدتقاص پس بدی عیب مایلی کهن این هستش که زود عصبانی میشوداهل زد وبند نیست صاف و ساده هستش حرف دلش را میزند آدم سیاس ومنافق نیست با توجه به اینکه تحصیل کرده دانشگاه تهران فوق لیسانس هستش از کسی ترس نداره انسانی معتقد واقعی هستش نه شعاری اگرمیخواهیم کسی رابکوبیم نبایدازکسانیکه اهل زد وبند هستندطرفداری کنیم وآدم مظلومی مثل مایلی کهن راباندبازبدانیم وجدان خودمان را قاضی کنیم قلعه نوعی تا زمانیکه حمایت می‌شد تیمش قهرمان میشد زمانیکه راهش را کج کرد در هیچ تیمی نمیتوانست موفق شودگفتنی ها درمورد افرادمثنوی هفتادمن میخواد وجدان تنهامحکمه ای هستش که احتیاج به قاضی ندارد
  • حمید IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    آقای مایلی تو دیگه از حجازی و پورحیدری چیزی نگو که احترام خودت را هم نگه نمیداری فکر میکنی تو این جامعه چه نقشی داری که مدام اظهار فضل میکنی و بهمه توهین میکنی
  • قاسم IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    تازه گیااقای مایلی کهن زیادحرف میزنند بردیگه توخونت بشینوازحسادت دستبردار
  • سید علی. شاهزاده IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    یادم نرفته مایلی کهن بهمه حنی شهریار ایران و کیروش و بزرگان دبگر ولی قلعه‌نویی هم دست کمی از او نداشت باعث از بین بردن روح وروان اسطوره بی نظیر ایران ناصر خان حجازی گ دست در ازبین بردن ناصر خان حجازی در مربی گری استقلال چه نقشه های شومی که با برومند نمیکسید ذوح ناصر خان حجازی شاد باد
  • رجب IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    آقای مایلی واقعا راست می‌کند شما با رانت اومدین سرمربی ایران شدید واقعا طرفدار تیم ملی هستید؟یا اینکه یک استقلالی نجیب سرمربی تیم ملی هست دارید می سوزید یادمون نرفته تو ی تیمت با استقلالی‌ها چپ افتادید
  • سینا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    من یک استقلالی دو آتشه هستم. بطوری که فکر میکنم هیچ هواداری مثل من برای موفقیت اس اس خوشحالی یا برای شکست این تیم غم نمیخورد. با این تفسیر میخوام اینو بگم با اینکه شدیدا امیر قلعه‌نویی رو دوست دارم و نظرم درمورد ایشان این است که با دانش ترین سرمربی فوتبال ایران است و تنها با یک نگاه کلی به رزومه ایشان طی این سالها میتوان فهمید که همیشه در اوج بوده و هست. اما مایلی کهن رو هم دوست دارم. بیشتر بخاطر اینکه حرف خودش را طی هر شرايطی میزند و اصلا در دل خودش نظرش را در رابطه با موضوعات نگه نمیدارد. ایشان مردی هست که به فکر جایگاه پیدا کردن نیست و بیشتر وقت ها حرف حق را قبول میکند. اما انسان جایز الخطاست و بنظرم آقای مایلی کهن نباید اون حرف ها رو درمورد قلعه نویی میزد. من هر دو نفرشان را دوست دارم و امیدوارم آقای قلعه نویی هم از خر شیطان پایین بیاید و شکایت اش را پس بگیرد. به آقای مایلی کهن هم میگم که قلعه‌نویی تنها مربی بوده و هست که همیشه در لیگ برتر رتبه های بالا را کسب کرده . قلعه‌نویی اگر حمایتی به مانند حمایت حال حاضری که از گل محمدی یا نکونام، در لیگ برتر میشود ، شود، همیشه تیمش قهرمانست
  • سینا قلی بیگی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    خبر ورزشی عزیز سینا قلی بیگی هستم. یار همیشگی روزنامه در قسمت حرف دل. مدت ها بود که دلتنگ روزنامه خوبتان بودم. از سال ۹۸ تا ۱۸مهر ۱۴۰۲ در میلان ایتالیا بودم. دستم از شما کوتاه بود. خوشحالم که از این پس یا بقول گفتنی از فردا صبح دوباره صبح به صبح سر میدان شیرودی شهسوار به مطالعه دوست قدیمی خودم (شماره یک کل ایران در ورزش) می پردازم. از ته قلبم دوستتان دارم. خصوصا دلتنگ کاریکاتوریست عزیز خبر ورزشی آقای میر شاه ولد هستم.
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    دقیقا مسائله واگزاری استقلال و پرسپولیس ورزشی نیست.البته این دو تیم مالک داشتن و الان وارثانشون زنده هستند و این دو تیم غصبی هست.یعنی غیر قانونی و به زور غصب شده.از لحاظ شرعی و اخلاقی خرید این دو باشگاه مشکل داره.مثل این هست که بخواهی مال دزدی بخرید.
  • سهراب IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    با سلام خدمت همه هوداران خوب استقلالی تمام این مسائل برمیگردد به نداشتن پست و مقام و فراموش شدن ایشان البته این برادر نمیداند یا شاید میداند با این وضع خراب و بلبشوی لیگ امسالمان اگه در جایی از فوتبال ایران قرار گیرند مطمئنم دیگر نام و چیزی و موجودی بنام مایلی کهن وجود نخواهد داشت!! غیبت کردن و تهمت زدن و کنار گود ایستادن و حرف مفت زدن را که همه میتوانند انجام دهند اما واقعا اگر دلسوزید بیاید ببینیم چکار میکنید اتفاقا من خیلی علاقه دارم با این وضع موجود ایشان بیاید تا قشنگ فوتبال کشورمان مانند دینامیت منفجر شود تا آش و تابلوی مینیاتوری که فدراسیون برای فوتبال کشور میکشد تکمیل شود!! تا ببیند مانند کبک سر در برف کردن و خود را بخواب زدن چه معنایی برایشان دارد..
  • زاهدی شهرکی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    مایلی کهن::مردزمانه وبااقتداروبادانش...مایلی کهن چه دوران سرمربیگریش چه الان به کسی رو نمیده..پای حرفهاش هم ایستاده..حرف حقیقت هم که میزنی برای بقیه تلخ هست..۶تایکره ازیادمان نمیرود...متولد۵۳هستم
  • دلواپس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    ظاهرا به این زودیها فشار سوزی اس دق لولی تیفوسی خوب نمیشه و از هر راهی برای تهمت زدن و تخطیه کردن جامهای سرورشان استفاده میکنن. اگه امسال هم تیم سرورشان جام ببره خیلیهاشون تو غار هاراگیری میکنن. مدام هم غیر مستقیم به مافیا هشدار میدن دارن قاطی میکنن تا مافیا براشون کاری کنه
  • سلیمان علی نقیان IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    من سال ۶۲یا ۶۳درکل از سال ۶۱تا ۶۵توپ حم کن بودم استقلالی هستم اندازه خودم هواداری کردم کتک خوردم اقای مایلی کهن یادم بازی های دزبی یک زیرانداز ماشین میاورد یابه من یا هرکسی شمتش بود مزگفت بزاز دم خط ورنل با بیرون پا کرنل میکشید اقا کرنل سال ۶۲یک هیچ مظلومی دقیقه های اخر یک دونه کشید بهترین درولزبانهای دنیا اگر به توپ میرسیدن دفع میکردن ناصرخان اومد تیر یک به مراغچیان چیزی بگه ممدمایلی کشید تیر دو ناصرخان شد یک لوله‌ پلیکا خم شد خم شد امام زمان توپ و جم کرد اقا جم کرد برید ببینید بعد این توپ بود انگار داورسوت خطازد هوادارا اومدن توزمین فکرکردن بازی تموم شد البته ۲۰سانیه مونده بود برگردیم سر بعث اقای مایلی بازی با تایلند بود انگار یک چک زیرگوش داورزد سال ۵۹فکرکنم بازی های داخلی هم یک چک زد زیر گوش داور زمان بازیکن بود میگم یک ادم بسیار عصبی و دوچاره بیماری دوقطبی شاید اشتباه میکنم اما شاخه هایی از اسکیزیو هست شک نکنید اقای مایلی کهن شما افتخارداری اندازه خودت ولکن این حرفهارو اخه چی بگم‌‌ من تاجی هستم ادب دارم بعد شما حریف قلعه نوعی نمیشی بس کن
  • علی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    همه آدم ها بد هستند فقط تو خوبی . جالبه این آقا دم از اخلاق میزنه .ثل اینکه یادت رفته با دایی که اسطوره هست و تمام دنیا میشناسنش دعوا کردی بهش میگفتی آقا قلدوره. به ناصر خدا بیامرز انگ طاغوتی میزدی ‌به فیروز کریمی بعنوان مربی دست ندادی .وقتی هم بازی میکردی با مشت زدی توی صورت داور حالا الان داری نقش بچه مثبت در میاری . تو بیماری روانی داری باید بری درمان بشی .یادت رفته توی کنفرانس به بهانه فحاشی به داور شروع کردی به گریه کردن. جالبه هر حرف و توهینی میکنه اسمشو میزاره بچه نترس و باج نده. داداش اینو نمیگن بچه مثبت . یک نفر بر دار بیار که تو باهاش درگیر نشده باشی همه آدم بده هستند فقط تو خوبی . باید قلعه نویی ببرتش زندان یکسالی اونجا باشه تا تنبیه بشه وگرنه این برای اینکه دیده بشه باز اینکار میکنه
  • مرتضی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    کاری به بحث و این چیزا ندارم ولی در تاریخ فوتبال ایران هر وقت تیم ملی بردی داشته با زجر و بدبختی و پر از استرس اصلا دلچسب نبوده اما همین مایلی حالی به ملت داد که در تاریخ تکرار نخواهد ما عمرا به کره ۶ تا بزنیم اشک مربی کره یادتون که نرفته ؟ مردم ایران آدم بی انصافی هستند الان ایران با چنین بازیکنانی به یک مربی هجومی نیاز دارد تیم های آسیایی رقمی نیستند که بخوایم راجبشون فکر کنیم
  • پژی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    آقای مایلی شما دیگه از احترام در فوتبال حرف نزن که اصلا بهت نمیاد نمیدونم امیر خان کجاتو سوزونده وا نمیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی