نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
قیام مرد یونانی علیه قوانین نانوشته فوتبال/ مربی اشتباه کرد یا ملی‌پوش جوان تنبیه شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معمولا مربیان به ترکیب برنده دست نمی‌زنند چه رسد به اینکه ستاره گلزن خود را بیرون بگذارند اما مربی یونانی گل گهر این هفته چنین کرد!

«سعید سحرخیزان» فصل قبل یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان بود که ساکت الهامی به او اعتماد کرد و میدان داد. او در لیگ برتر با پیراهن هوادار فرصت بازی پیدا کرد و به خوبی از این فرصت استفاده و فصل را با هت‌تریک مقابل ذوب آهن به پایان رساند.

درخشش سحرخیزان جوان به قدری بود که در تابستان پیشنهادات ریز و درشتی از تیم‌های بزرگ و کوچک داشت و سرانجام به گل گهر سیرجان رفت. روند پیشرفت سحرخیزان این فصل هم ادامه داشت و در هر مسابقه‌ای که به میدان آمد روی نتیجه تاثیر گذاشت. یا گل زد و یا گل ساخت، مهاجمی جوان که با هر دو پا خوب گل می‌زند و در جاگیری و کار دفاعی به یک اندازه موثر است.

بازی قبل گل گهر مقابل هوادار، اوج درخشش سحرخیزان بود. او مقابل تیم قبلی‌اش دبل کرد، اگرچه این بازی ۳-۳ تمام شد اما این مهاجم جوان کار خودش را به نحو احسن انجام داده بود. وقتی این هفته گل گهر در آخرین بازی مقابل استقلال خوزستان به میدان آمد تمام فوتبالی‌ها از غیبت سحرخیزان در ترکیب اصلی گل گهر تعجب کردند، چطور می‌شود مهاجمی که بازی قبل دو گل زده این هفته در ترکیب نباشد؟

این مسابقه در نهایت ۱-۱ مساوی شد. گل گهر در نیمه دوم گل زد تا از شکست فرار کند، سحرخیزان هم به میدان آمد اما سوال اصلی کماکان بی‌ پاسخ مانده که چه اتفاقی در این چند روز افتاد که مربی یونانی قید مهاجم و ستاره جوانش را زد و قانون نانوشته فوتبال را نادیده گرفت؟ یعنی مربی یونانی اشتباه کرد یا اینکه ستاره جوان در این چند روز تمرکز کافی نداشته که با تلنگر اوزینیدیس روبرو و تنبیه شده است؟

قیام مرد یونانی علیه قوانین نانوشته فوتبال/ مربی اشتباه کرد یا ملی پوش جوان تنبیه شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی