پروین و استیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی پروین در مقطعی از پاییز سال ۱۳۹۰ برای کمک به خروج پرسپولیس از بحران به حمید استیلی مشاوره می‌داد.

پرسپولیس در ایامی که حمید استیلی هدایت این تیم را بر عهده داشت از شرایط مستحکمی برخوردار نبود و عوامل بسیاری دست به دست هم داد تا وضعیت این تیم متزلزل باشد. در چنین مقطعی محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه از علی پروین درخواست کرد تا برای کمک به استیلی وارد گود شده و تجربیاتش را در اختیار شاگرد خود بگذارد.

اتفاقا چند روز پس از آمدن پروین پرسپولیس توانست داماش گیلان را شکست بدهد و دقیقا بلافاصله پس از این پیروزی بود که علی پروین در مصاحبه‌ای پُرسروصدا با خبرورزشی که هشتم آبان سال ۹۰ منتشر شد، قاطعانه از حمید استیلی حمایت کرد و گفت: ما باید واقع‌بین باشیم و قبول کنیم که مربی یا سرمربی خارجی در این شرایط نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند. سرمربی خارجی چند ماه طول می‌کشد تا اسم بازیکنان را یاد بگیرد و با محل بازی آن‌ها آشنا شود. باور کنید حتی الکس فرگوسن هم نمی‌تواند به پرسپولیس به صورت مقطعی کمک کند. در این شرایط پرسپولیس، حمید استیلی حتی از فرگوسن هم بهتر است. من با کسی تعارف ندارم و اگر یک مربی موردتاییدم نباشد، می‌گویم ولی حمید کارش را بلد است و همه باید به او کمک کنیم تا پرسپولیس اوج بگیرد.

البته نکته این‌جاست که استیلی آذر ماه سال ۹۰ پس از شکست مقابل استقلال استعفا داد و مصطفی دنیزلی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

خبرورزشی‌گردی| وقتی پروین از سرمربی پرسپولیس قاطعانه حمایت کرد: حتی فرگوسن هم نمی‌تواند کمک کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بهروز سلیمانی BG ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    البته فوتبال هجومی پرسپولیس درزمان دنیزلی هنوز درذهنها ماندگاراست . ایمون زاید هم یکی از ماندگارترین دربی هارا درزمان دنیزلی رقم زد
  • مجنون تنها IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    سطان سلطانه ، حتی اگر تاج وتختش رو بگیرن سلطانه ، حتی صدسالشم که بشه بازم سلطانه ، "حریم سلطان " غیر قابل نفوذ و تخریب و سرنگونیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی