پرویز مظلومی و فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند طی ۸ سال اخیر در دو مقطع تا آستانه پیوستن به استقلال پیش رفت اما هیچ کدام عملی نشد.

هواداران استقلال و پرسپولیس به خوبی یادشان است که چند ماه قبل و در آستانه آغاز فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بر سر ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و احتمال حضورش در استقلال چه جنجال بزرگی راه افتاد. ماجرایی که البته در نهایت با موفقیت استقلالی‌ها تمام نشد و سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

نکته جالب توجه این‌جاست که این سنگربان در تابستان سال ۹۴ هم به یک‌قدمی استقلال رسید اما پیراهن آبی را بر تن نکرد!

پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال که تا همین چند ماه قبل یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه محسوب می‌شد، در صحبت‌هایی که روز چهارم آبان سال ۱۳۹۵ در خبرورزشی منتشر شد، با صراحت پیرامون آن اتفاق گفته بود: من دوباره سرمربی استقلال شده بودم و یارگیری برای فصل جدید را در تابستان سال ۹۴ آغاز کردیم. در آن مقطع علیرضا بیرانوند سنگربان تیم نفت بود و خیلی دلم می‌خواست استقلالی شود. با او تمام کرده بودیم و مشکلی وجود نداشت اما باشگاه نفت تهران رضایتنامه‌اش را صادر نکرد. اگر مدیر باشگاه نفت زیر برگه رضایتنامه بیرانوند را امضا می‌کرد، این دروازه‌بان استقلالی می‌شد و تمام کارهایش هم انجام شده بود اما رضایت‌نامه را ندادند و به همین خاطر مهدی رحمتی را گرفتیم.

نکته این‌جاست که پرویز مظلومی در روزهای پایانی سرمربیگری خود در استقلال با رحمتی رابطه گرمی نداشت و حتی در برنامه ۹۰ مدعی شد یکی دو نفر از بازیکنان همراه با برخی مدیران به دنبال آن بودند تا قبل از پایان لیگ پانزدهم او را برکنار کرده و فرهاد مجیدی را سرمربی کنند.

خبرورزشی‌گردی| پرویز مظلومی: بیرانوند را می‌خواستم و تمام کرده بودیم/ اگر رضایت‌نامه‌اش را می‌دادند رحمتی را نمی‌گرفتیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی