وزیر ورزش، پیگیر حل اختلاف نکونام و خطیر/ پیغام ویژه کیومرث هاشمی به استقلالی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش هم قضیه اختلاف سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال را پیگیری می‌کند.

اختلافات جدی جواد نکونام با علی خطیر مسئله‌ای غیر قابل کتمان بود و کار تا جایی بالا گرفت که پیشکسوتان استقلال و البته علیرضا دبیر برای حل این ماجرا وارد عمل شدند.

اینطور که پیداست کیومرث هاشمی مرد شماره یک ورزش کشورمان هم قضیه را دنبال می‌کند و در گفتگو با یکی از پیشکسوتان استقلال تاکید داشت که برای حل شدن مشکلات این باشگاه پر هوادار از هیچ اقدام قانونی فروگذار نخواهد بود. از قرار معلوم وزیر ورزش چند روز قبل شرایط استقلال را در گفتگو با یکی از پیشکسوتان بزرگ این باشگاه به طور جدی دنبال کرده است. حسن روشن بازیکن قدیمی و پرآوازه استقلال ضمن تایید گفتگوی کیومرث هاشمی با او در رابطه با استقلال به خبر ورزشی می گوید:چند روز قبل در موزه دفاع مقدس آقای هاشمی را دیدم و ایشان به گرمی با من برخورد کرد. وزیر ورزش فوق العاده نسبت به شرایط و اختلافات در استقلال حساس بود و خودش به من گفت هواداران استقلال حق دارند فضای آرامی را در باشگاه خود ببینند. من هر کار قانونی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. شما  بگو چه کار بکنم و چه کاری از دستم برمی آید؟ 

روشن ادامه داد: آقای هاشمی از اینکه پیشکسوتان استقلال سوء تفاهمات میان مدیرعامل و سرمربی را حل کنند، استقبال کرد و همین مسئله انگیزه ما برای پیگیری این ماجرا را افزایش داد. اختلاف در هر مجموعه‌ای پیش می‌آید اما باید کاری کنیم تا داستان خیلی زود حل و فصل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۸ IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    بابا کیومرث لطفا بدهی های کیسه را هم پرداخت کن.
    • هادی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      آقا کیو لطفاً بدهی باشگاه رو پرداخت کن
  • ناشناس IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    اینهمه اخبار در مورد استقلال ، پیشکسوتان اگر در خفا برای کمک به استقلال می تونید کاری کنید بسم الله ، دیگه کم هر روز سر از یه جا برای مصاحبه و ... در آرید کم حاشیه بسازید تیشه به ربشه ی خود نزنید
  • ایرج IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    بسم الله شروع شد
  • 4444 IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    قبلیا هم همچین حرفی میزدند فقط برای اسقلال حرف میزنند عملش رو برای لنگ صغیر انجام میدن پولها و قهرمانیاشون رو برای تیم محبوبشون انجام میدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی