نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ستایش جی کاتلر از هادی چوپان؛ همه باید از گرگ ایرانی بترسند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میلوس سارسف مربی سرشناس دنیای بدنسازی اخیرا در پادکست کاتلر کست و در گفت‌وگو با جی کاتلر، به ستایش از بدنسازان ایرانی و در راس آنها، هادی چوپان پرداخته است.

 میلوس سارسف یکی از سرشناس‌ترین مربیان بدنسازی در سطح جهان است. این چهره محبوب دنیای بدنسازی، در کنار فعالیت‌هایی که برای ارتقا وضعیت بدنسازان خود انجام می‌دهد، حضور پیوسته‌ای در پادکست‌های بدنسازی دارد و تقریبا هر هفته با حضور در یکی از این پادکست‌ها، نظرات خود درباره مسائل مختلف حوزه بدنسازی با مخاطبان این ورزش در میان می‌گذارد. او میهمان اپیزود اخیر کاتلر کست بود و گفت‌وگوی جذابی با جی کاتلر قهرمان ۴ دوره مستر المپیا داشت.

در بخشی از این پادکست، جی کاتلر درباره هادی چوپان و تمرینات سنگین وی صحبت کرد و مدعی شد که همه باید از او بترسند. در بخشی دیگر از این پادکست، میلوس سارسف به صحبت درباره بدنسازان ایرانی می‌پردازد و برای چندمین بار در هفته‌های اخیر، از هادی چوپان تمجید می‌کند.

میلوس در این گفت‌وگو در رابطه با بدنسازان ایرانی گفته: بدنسازان ایرانی سخت‌کوش و منظم هستند. بسیاری از آنها را می‌شناسم و می‌دانم که سطح بالایی دارند. اصلا بحث رژیم سخت و تمرین بیش از حد نیست، این زندگی آنها است، این راه و روش آنها برای بدنسازی است.

در ادامه، مت دنیلز، منیجر جی کاتلر و پای ثابت کاتلر کست نیز وارد بحث می‌شود و می‌گوید: هفته گذشته با فیل [هیث] در همین مورد صحبت کردم. هادی سطح اشتیاق متفاوتی دارد. او در ایران با مشکلات و محدودیت‌های زیادی زندگی می‌کند. ولی هادی با همین شرایط هم به تمرینات خود ادامه می‌دهد. او برای رسیدن به اینجا [آمریکا] یک ماه تو هتل زندگی کرد. هادی سطح متفاوتی از انرژی و اشتیاق را در مقایسه با سایر بدنسازان دارد. او شرایط زندگی متفاوتی نسبت به سایرین دارد با این حال باز هم با قدرت تمرین می‌کند تا به مسابقات برسد.

سارسف در ادامه می‌گوید: شانس یک بدنساز سبک وزن ایرانی چه قدر است؟ هادی چوپان در زمانی که حرفه‌ای شد یک بدنساز سبک وزن بود و روز بعد او وارد رقابت با رولی وینکلار در شرو کلاسیک دبی شد و در جایگاه دوم قرار گرفت. یک بدنساز سبک وزن کنار یک هیولای دسته آزاد تقریبا مساوی دیده می‌شدند که به این خاطر کاندیشن دیوانه‌کننده هادی چوپان بود. هادی می‌توانست قهرمان همان مسابقات شود، او می‌توانست در سن مارینو سدریک مک میلان را شکست دهد. او در ونکوور ناتان دی آشا و ایان والیر را شکست داد و می‌توانست در کره جنوبی فلکس لوئیس را شکست دهد (با خنده). این نشان دهنده کیفیت بالای هادی چوپان است.

این بار اول نیست که میلوس از بدنسازان ایرانی تمجید می‌کند. او پیش از این چندین بار درباره بدنسازان ایرانی صحبت کرده و همواره از هادی چوپان با احترام یاد می‌کند. بهروز تابانی دیگر بدنساز ایرانی دسته آزاد مستر المپیا ۲۰۲۳ شاگرد میلوس سارسف است و سارسف در ماه‌های گذشته تلاش زیادی برای حل مشکل ویزای این بدنساز داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سینا US ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    تفرقه افکنی میکنند کسانی که عقب مانگی فکری دارن هالا هرچه گفته توبرداشت بد نکن
  • سینا US ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    تفرقه افکنی میکنند کسانی که عقب مانگی فکری دارن هالا هرچه گفته توبرداشت بد نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی