نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حمله مربی پرسپولیس به فدراسیون: بازیکنان‌مان رفتند، قانون عوض شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اصلاحیه ابلاغ شده بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی حواشی زیادی را به وجود آورده است.

در قوانین جدید نقل و انتقالاتی آن قدر بندهای عجیب وجود داشته که در چندماه اخیر تمامی تیم‌ها درگیر ان شده‌اند و به دلیل کاهش سهمیه‌ها بسیاری از مربیان به ناچار با شاگردان خود خداحافظی کردند.

امروز اصلاحیه‌ای بر بخشی از این قوانین سبب شد تراکتور بتواند از محمد نادری در تیمش استفاده کند و البته تغییراتی در لیست زیر ۲۳ سال به وجود آمد.

در همین زمینه مهرداد خانبان، آنالیزور پرسپولیس و دستیار یحیی با انتشار یک استوری اعتراضی نوشت:"حالا که سه نفر از بازیکنان مستعد که فصل گذشته برای استعدادیابی آنها وقت و انرژی زیادی صرف شد و چندماه در تمرینات بزرگسالان شرکت داشتند و کسب تجربه کردند را به دلیل نبود جای خالی در لیست زیر ۲۳ به تیم‌های دیگر قرض دادیم قانون ویرایش شد!"

سوال اینجاست حتی اگر هدف قوانین سخت‌گیرانه سوق دادن اجباری به سمت جوانگرایی باشد برداشتن سهمیه زیر ۲۵سال و محدودیت برای رده‌های پایین‌تر سنی چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟ اصلاح بخش کوچکی از این قوانین عجیب در فاصله چند روز تا از سرگیری لیگ ناراحتی پرسپولیسی‌ها را دو چندان کرد.

حمله مربی پرسپولیس به فدراسیون: بازیکنان‌مان رفتند، قانون عوض شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    هرچی میبینیم جز تهمت های ناجوانمردانه نیست ،ببینید مدیرعامل همیشه در صحنه تراکتور کوچکترین واکنشی نشان نداده و کار خودشو در جهت خدمت به فوتبال (نه خدایی ناکرده در حمایت از یک گروه یا شخص خاص)میکنه و شبانه روز با وجود این همه مشغله میاد جلسه میذاره تا قوانین اصلاح بشن بعد اینا ندونسته میان تهمت میزنن ،اقا این حرفا چیه شماهم میخواستی بازیکنتو نگه داری مثل تراکتور شاید قانون عوض شه ،اصلا چرا نرفتین هفتا خارجی بخرین نگه دارین تا شاید قانون عوض شه یا چرا جای ۱۹ تا بزرگسال بیستا نگه نداشتین ؟تقصیر خودتونه ،تراکتور بازیکنشو نگه داشت خدا و چهارده معصوم هم کمک کردن شبانه امضا برا برپایی جلسه جمع شد و به حول قوه الهی قانون اصلاح شد . برین در خودتون دنبال دلیل مشکلاتتون بگردین ،قوانین خیلی هم خوبه ،کلا این مملکت هرجاش قانونی تصویب شده در جهت حمایت از مردم و جلوگیری از سؤاستفاده خواص بوده و هست.
  • آریا US ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    اگر قانونی وجود داشت که الان تاج نباید در فدراسیون حضور داشت؛ چه برسه به اینکه رییس فدراسیون هم باشه!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی