نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
افشاگری یک مدیرعامل: بازیکن ۱۲ میلیاردی ما را ۳۰ میلیارد خریدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز چیزی از صحبت‌های مالک باشگاه تراکتور نگذشته که یک مدیر لیگ برتری هم دست به افشاگری زد.

مدیرعامل یک تیم لیگ برتری مدعی شد که باشگاهی بازیکن ۱۲ میلیاردی آنها را ۳۰ میلیارد خریده و تازه قرارداد جدید این بازیکن کلی آپشن هم دارد. این مدیرعامل به همکار ما گفت خود بازیکن صاف توی چشمان من نگاه کرد و گفت پیشنهاد ۳۰ میلیاردی دارم و دو روز بعد هم رفت. البته ما از این موارد کم نداشتیم اما بازیکن مورد نظر همان ابتدای مذاکرات با تیم جدید نصف پول خود را به طور نقدی دریافت کرد. 

بعد از صحبت‌های زنوزی، باشگاه سپاهان اعلام کرد که از او شکایت می‌کند و حالا باید دید این شکایت به کجا می‌رسد و آیا مالک تراکتور می‌تواند ادعای خود را در مورد رضا اسدی ثابت کند یا نه؟ جالب این که طی روزهای گذشته شایعه جدایی اسدی از سپاهان بر سر زبان‌ها افتاد که البته تکذیب شد.از طرفی مسئولان سازمان لیگ صراحتا گفته اند که هنوز رقم واقعی قراردادها اعلام نشده و یکسری ارقامی که رسانه‌ای می‌شود اشتباه است.

در میان بازیکنان مطرح نقل و انتقالات مورد کنعانی زادگان را هم داشتیم که گفته می‌شد پیشنهاد سنگینی داشته اما با مبلغ کمتر در پرسپولیس مانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره جروق IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    🛑هزینه ۱۰۰۰میلیارد تومانی سپاهان در نقل‌وانتقالات تابستانی امسال! ▪️یکی از کارمندان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایندیپندنت فارسی افشا کرد: «ماموران سازمان بازرسی کل کشور از روز ۲۳ تیر در باشگاه سپاهان اصفهان مستقر شدند تا تمامی قراردادهای بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل جدید را بررسی کنند. طبق گزارشی که از این نهاد برای سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ارسال شده است، جمع قراردادهای باشگاه سپاهان برای فصل آینده به هزار میلیارد تومان می‌رسد؛ در حالی که این تیم طبق آیین‌نامه‌ای که سازمان لیگ مصوب و به باشگاه‌ها ابلاغ کرده، تنها برای ۳۲۵ میلیارد تومان هزینه در فصل بعد مجوز داشته است. اینکه چرا فدراسیون فوتبال و مدیران سازمان لیگ تاکنون درباره این تخلف آشکار و گزارش سازمان بازرسی سکوت کرده‌اند، از عجایب ماجرا است. حالا طبق قانون باید قرارداد بسیاری از بازیکنان سپاهان لغو شود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی