۳
ادعای جالب سردار آزمون؛ خیلی اصرار داشتم طارمی از پرسپولیس به اروپا برود/ امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید مهدی طارمی استحقاق حضور در میلان یا اینتر را دارد.

در شرایطی که پس از قطع همکاری فدراسیون فوتبال ایران با دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی، شایعاتی زیادی پیرامون به هم خوردن ارتباط سردار آزمون با مهدی طارمی شکل گرفته بود اما مهاجم تیم بایرلورکوزن در گفتگوی خود با آنتن تمجیدهای بی٬پایانی از هم‌تیمی خود داشت.

او که در بخش‌های مختلف این گفتگو بارها بر روی رفاقت خود به مهدی طارمی تاکید داشت، به تمجید از عملکرد این مهاجم بوشهری تیم ملی پرداخت و به شایعه انتقال او به میلان واکنش نشان داد.

سردار گفت: مهدی قطعا بازیکن بااستعدادی بوده که در پورتو تا این حد درخشیده و آقای گل شده است. واقعا چقدر پیشرفت کرد و ای کاش زودتر به اروپا می‌آمد. اوایل که او در پرسپولیس بود، من خیلی اصرار داشتم که او به اروپا برود، چون لیاقت و استعداد این را داشت.

او افزود: او کنار من بازی می‌کرد و من می‌دانستم چقدر بازیکن خوبی است و با جای‌گیری‌هایش چقدر به بازیکنان کناری‌اش کمک می‌کند. امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد، چون لایقش هست و اینهمه زحمت کشیده و در پورتو بهترین بازی‌ها را کرده است. او قطعا می‌تواند در میلان و اینتر بازی ‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    کسی هم بشما گفت که چکاره هستید؟ بازیکن خوب با بازی زیبا همه جا می‌تونه بره .گویا باعث اصلی رفتن مهدی شما بودید. بهتره قبل از جام جهانی مصاحبه نکنی که هنوز آب رفته را به جو بخواهی بازگردانید. همه شماها بازیکن خوبی هم باشید ولی یک چی که شما با حرفه ای ها متمایز می‌کنه حرافی و دخالت در انتخاب سرمربیست.به بازیکن اصلا نباید اجازه داده شود در کار انتخاب حتی تدارکات تیم دخالت کنه .بهتره هرکس سرمربی شد با سر اطاعت کنید با اینکه هواداری مثل من باید نظر دهد و من با اسکوچیچ موافق بودم که اگر ضعیف تر از کی‌روش بود ولی چند ماه کار کرده بود و شناخت داشت .پرسپولیسی‌ها هم همین را میخواستند منتها رقیبشون کی‌روش چند سال پیش را بهانه کردند و شدید شش گله
  • یک عشق فوتبال IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    باسلام و احترام فراوان خدمت مهدی طارمی عزیز ،همه میدانیم که اوایل کی روش خیلی کم به مهدی طارمی میدان میداد و سلیقه ای عمل می‌کرد.اگرازهمون اول به مهدی به اندازه سردار میدان میدادن ،قطعا الان مهدی حداقل ۷۰گل ملی داشت اما همه میدونیم که سرداربا کی روش رفیق بودن وازسردارخوشش می آمد.حالا که اون لیژیونربود،این یعنی بهترین بود؟یک بار آیا آقای گل شد اونم در روسیه که لیگش ۷پله پایینتر ازلیگ پرتقال بود که لیگ پرتقال آیندهوون ،بنفیکاو... رو ببینید چه ستارگان بزرگی دارن ولی جلوی مهدی کم آوردن ومهدی آقای گل یکی از معتبرترین لیگ های اروپایی شد.هرجاهم بره موفق میشه.چرا دربازی با آرژانتین از بیرانوند استفاده نکردومهمتراینکه مهدی رحمتی دراوج بود اما بخاطر لجبازی دعوتش نکرد.اگه دربازی با آرژانتین به جای حقیقی،بیرانوندیارحمتی درون دروازه بودن به قول نون خ،صدی به نود اون شوت مسی رو با اون دستان کشیده ای که بیرو داره می‌گرفت.اگه موفقیت تیم براش مهم بود عذرخواهی های پی درپی مهدی رحمتی رومیپذیرفت ودعوتش میکرد اونم که تواوج خودش بود.اگه به اندازه سردار،مهدی طارمی بازی میکرد مطمئنا اکنون ۶۵تا۷۰گل ملی داشت.
  • یک عشق فوتبال IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    الان جناب قلعه نویی رو آوردن تیم ملی ، اگر یادتون باشه که امیرخان هرجا مربی هرباشگاهی که میشد ،بهترین بازیکنان قبلی که داشت روهم با خودش میبرد و همیشه جزء ۲یا۴تیم برتر بود چون بلد بود از ستاره هاش چطور استفاده کنه. اکنون هم آقای قلعه نویی قشنگ میتونه همونطور که چند ستاره رو هرجاکه میرفت باخودش میبرد و موفق میشد ،اکنون همه ی ستاره ها در اختیارشن ومیتونه به بهترین نحو ازشون استفاده کنه و تیم ملی ما الان دربهترین برهه زمانی ازنظر ستاره قرار دارد و اگر بتونه به درستی ازشون استفاده کنه وبدونه چکارکنه ، راحت قهرمانی آسیا رو میگیریم و تنها رقیب قدر ما که پیشرفت خوبی داشتن ژاپن هست و اونم بایک تاکتیک قشنگ میتونیم ازش انتقام اون سال رو بگیریم و بربام آسیا وایسیم و دوم اینکه راحت میتونیم بریم جام جهانی و با ستارگانی مانند طارمی و سردار و پورعلی گنجی وعلیپور و بیرانوند و بقیه ستاره های لیگ برتر وبازیکنای شاغل در لیگ های عربی ، بهترین نتیجه را درجام جهانی بگیریم و حتی ازگروه صعود کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی