نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
استوری جدید کیلیان امباپه/ بی‌خیال فوتبال و پاری‌سن‌ژرمن!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه بدون توجه به جنجالهای این روزها در مورد خودش، استوری جدیدی را منتشر کرده است.

کیلیان امباپه با خط خوردن از فهرست بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن برای سفر به اردوی ژاپن، بار دیگر در صدر اخبار فوتبال اروپا قرار دارد.

این بازیکن که با بازیکنان مازاد تیم در پاریس تمرین می‌کند، هر اقدامی که داشته باشد مورد توجه رسانه‌های ورزشی است. او در جدیدترین استوری که منتشر کرده نشان داده این روزها سرگرمی جدیدی دارد و به فوتبال و کنار گذاشته شدن از پاری‌سن‌ژرمن فکر نمی‌کند.

استوری جدید ستاره پاری‌سن‌ژرمن در اینستاگرام نشان می‌دهد که او به شدت پیگیر رقابت‌های شنای قهرمانی جهان است طوری که به هموطنش لئون مارشان که در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی رسیده، تبریک گفت. امباپه با انتشار عکس این ورزشکار نوشت: «قهرمان جهان. رکورد جهانی شکسته شد. تاریخ‌ساز. آفرین پدیده.»

روز شنبه، آخرین رکورد جهانی فلپس توسط لئون مارشان ۲۱ ساله در مسابقات قهرمانی جهان ژاپن شکسته شد. این ورزشکار فرانسوی ۴۰۰ متر مختلط انفرادی را در ۴:۰۲.۵۰ دقیقه کامل کرد و ۱.۳۴ ثانیه رکورد قبلی فلپس را جابجا کرد. مارشان تنها ۶ سال داشت که فلپس این رکورد را را در المپیک ۲۰۰۸ پکن در این رشته به نام خود ثبت کرد. او مدال طلای قهرمانی جهان را از دستان فلپس دریافت کرد.

فلپس تقریباً ۲۱ سال رکورد جهانی را در اختیار داشت و در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان پرافتخارترین شناگر جهان، مجموعه‌ای از رکوردها را ثبت کرد.

آخرین اخبار درباره وضعیت کیلیان امباپه را بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی