نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟
چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
۶ |
۱
مدیریت گل محمدی در ماجرای پیروانی و بیرانوند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اختلافی که بین گل محمدی و بیرانوند پیش آمد نشان داد که حواشی خاصی پرسپولیس را تهدید می کند و این حواشی نیاز به مدیریت دارد.

مصاحبه افشین پیروانی درباره ماجرای مذاکره استقلال و بیرانوند باعث دلخوری سنگربان مطرح پرسپولیس شد.افشین پیروانی گفته بود از هواداران پرسپولیس می‌خواهم بیرانوند را ببخشند و او هم حتماً جبران خواهد کرد.

در واکنش به این مسئله علیرضا بیرانوند در صفحه خود نوشت: مگر من چه کار کردم که باید از هواداران عذرخواهی و یا قضیه را جبران کنم؟ من با همان مبلغ پارسال در پرسپولیس ماندم و این تیم را هم دوست دارم واقعاً هواداران پرسپولیس به من محبت دارند و تا جایی که با آنها برخورد دارم هیچ کدامشان ناراحت نیستند. از طرفی مگر من بچه ۱۸ ساله هستم که بخواهم خودم را نشان بدهم و چیزی را جبران کنم؟ من سال‌ها دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی بودم و همه از علاقه من به پرسپولیس خبردار هستند.

در عین حال یحیی گل محمدی هم گفت ماجرای مذاکره بیرانوند با استقلال را تایید نمی‌کنم. چون اتفاق خوبی نبود اما بیرانوند در قهرمانی پرسپولیس از ارکان کلیدی بود و بارها و بارها شایستگی خود را نشان داده است.
خیلی‌ها می‌گویند گل محمدی بعد از اینکه متوجه شد بیرانوند از حرف‌های پیروانی دلخور شده چنین صحبت‌هایی را بیان کرد تا کمی از دل او در بیاورد به هر حال علیرضا از نظر فنی بهترین گلر ایران است و همان‌طور که یحیی گفت نقش کلیدی در قهرمانی پرسپولیس داشت. از طرفی اختلاف بین این دروازه‌بان و افشین پیروانی می‌تواند پرسپولیس را وارد حاشیه کند و این اتفاق برای رقبا قطعاً خوشایند خواهد بود.

عده ای عقیده دارند بیرانوند نباید تا این حد در حاشیه باشد و افشین پیروانی هم حرف بدی نزده بود. برخی دیگر می گویند افشین باید کمی آرام‌تر صحبت می‌کرد و اصلاً صحبتی از ماجرای مذاکره بیرانوند با استقلال نمی‌کرد که پرسپولیس دوباره وارد حاشیه شود. به هر حال آنچه مسلم است پرسپولیس نسبت به پارسال حواشی بیشتری دارد و یحیی گل محمدی هم از یک سری مسائل مثل دیر برگزار شدن اردوی ترکیه گلایه دارد اما به هر حال تلاش می‌کند تا تیمش را با تقویت کامل راهی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کند.

پرسپولیس امسال کریم باقری را هم روی نیمکت ندارد و قرار شده وظایف او را سیدجلال حسینی انجام بدهد اما مسلماً در این میان نقش یحیی گل محمدی برای جمع کردن حاشیه‌ها بسیار مهم است. شاید او بتواند با برگزاری جلسه‌ای میان پیروانی و بیرانوند حاشیه ها را جمع کند چرا که به هر حال این یک دعوای خانوادگی است که رسانه‌ای شده و همه از آن باخبر شده‌اند. طبق روال چند هفته گذشته یک طرف ماجرا هم کسی نیست به جز علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب پرسپولیسی‌ها.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرامرز IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    باید گفت یحیی و افشین دقیقاً در این ماجرا حتی درویش را هم مدیریت کردند یعنی نقشی که یک مدیر ورزشی در باشگاه های معتبر دارد حتما می پرسید چطور ؟ چون اگر به واکنش‌های درویش دقت می کردید ترکیبی بود از درماندگی محض و رضایت دادن به رفتن بیرانوند.اما چون یحیی و افشین استخوان خرد کرده این فوتبال هستند و از تبعات رفتن مستقیم بیرانوند به استقلال و ضربه ای که به پرسپولیس و حتی خود بیرانوند می زد آگاه بودند تمام توان خود را بکار بردند تا از رخ دادنش جلوگیری کنند اما مثلاً چنین تلاشی را برای عیسی آل کثیر نکردند چون درجه اهمیت و قابل جایگزینی بودنش اصلا با بیرو قابل مقایسه نیست اینجا ست که نقش افراد کاربلد در بدنه یک باشگاه چقدر مهم است خیلی مهم تر از مدیران دولتی منصوب از وزارت .اگر چنین افرادی در کنار حجت کریمی هم بودند باور کنید می توانستند او را از جدایی ساپینتو منصرف کنند و ضربه ای که به اعتبار او نزد هواداران زد جلوگیری کنند چون وقتی مربی ای نزد هوادار خواهان دارد رد کردنش اشتباه محض است این درایت از سالها حضور در بدنه فوتبال پدیده می آید نه آشنایی با فلان و بهمان
  • منصف IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    ایندو محاله همدیگرو تحمل کنند....این فصل لنگپولیس ابستن حوادث بزرگی است...می گید نه...صبر کنید..کار گل ممد. افشین .و علی بیرو به هفته سوم نمی کشد
    • سعید IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      دعوای باشگاه بزرگ پرسپولیس به دوچرخه چی ربطی نداره شمااگرزرنگ هستین تیم خودتون جمع کنیدکه شده خونه حاشیه ایران
  • سیدمحمد IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    بیرانوند بایستی حد و حدود خود را حفظ کند و پارا فراتر از آنچه هست نگذارد. افشین پیروانی هم حرف درستی زده و متاسفانه بیزانوند راغرور برداشته، بایستی تیم را وارد حاشیه نبرد. افشین درست گفته بیرانوند متاسفانه طرفداران را ناراحت کرد که بایستی عذرخواهی می کرد.
  • امیر IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    گل محمدی مدیر و مربی بزرگی است،اما متاسفانه پیروانی مدیریت قوی نداره،بیرانوند با اینکه بازیکن بزرگی است اما دل کوچکی داره. مطمئنم گل محمدی خوب میتونه مدیریتش کنه،بیرانوند میتونه حداقل تا ۵سال دیگه دروازه تیم ملی و پرسپولیس رو بیمه کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی