نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
امیر قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور در مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا هم برای فدراسیون فوتبال قانع کننده است و به این بهانه حضور امیر قلعه‌نویی را در راس کادر فنی تیم ملی در ادامه مسیر تضمین خواهد شد.

فدراسیون فوتبال قصد داشت، قرارداد امیر قلعه‌نویی و دستیارانش را تا پایان جام ملت‌ها  امضاء کند که این موضوع موجب اعتراض این مربی شد و وی در نشست با مهدی تاج درخواست کرد، قرارداد او  و دستیارانش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ امضاء شود تا بتوانند بدون دغدغه‌های خاطر ایده‌هایشان را در تیم ملی پیاده کنند.

قرارداد کادر فنی تیم ملی به خصوص امیر قلعه‌نویی آماده است و گفته می‌شود در آن شرط تمدید قرارداد حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها است. به واقع تیم ملی استراتژی‌اش را در جام ملت‌ها از قهرمانی به حضور در نیمه نهایی تقلیل داده است. در این صورت با صعود تیم ملی به نیمه نهایی جام ملت‌ها قرارداد امیر قلعه‌نویی تمدید خواهد شد و در صورتی که وی موفق شود، تیم ملی را به جام جهانی رهنمون کند، در این بازی‌ها هم روی نیمکت ایران خواهد نشست.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال پیش تر گفته بود؛ ایده ما قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است اما به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال استراتژی‌اش را برای مسابقات دوحه به حضور در مرحله نیمه نهایی تقلیل داده است. بر اساس این قرارداد در صورتی که تیم ملی نتواند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه پیدا کند، فدراسیون فوتبال می‌تواند یک طرفه این قرارداد را فسخ کند. البته همان طور که پیش تر بدان اشاره کرده بودیم، تنها قرارداد امیر قلعه‌نویی اینگونه است و دستیاران این مربی قرارداشان تا پایان جام ملت‌ها است تا سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال در صورت لزوم این اختیار عمل را داشته باشند که کادر فنی تیم ملی را تغییر دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان.سین IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    چیش عجیبه! یعنی گفتن رفتیم نیمه نهایی دیگه تیم رو برمیگردونیم؟😂 فکر نکنم ژاپنی ها انقدر مطمئن درباره قهرمانی حرف بزنند یا قطری ها عه! راستی کی روش هنوز از قطر اخراج نشده؟😀
  • محمدحسین FR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    قاعدتا اگر بتونن توی یک چهارم کره رو ببرن خوبه. طبیعتا می مونه. بعدشم که میخورن به قطر یعنی حریف قدر تیم تا فینال میشه کره.
  • قدرت IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    همچین عجیب هم نیست !! توقع داشتید با این کادر برنامه ریزی و...از طرفی سرمایه گذاری و پیشرفت رقبا قهرمان جام جهانی بشیم ؟! همون کافا هم کافی بود !
  • ت IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    تا فینال اگه رفت تمدیدش کنید قهرمانهم نشد مشکلی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی