نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
۴ |
۰
سیدجلال در نقش آقا کریم؟/ باقری فقط یکی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای که امروز با خبرنگاران داشت جدایی آقا کریم از تیم پرسپولیس را تایید کرد.

اعلام این خبر یعنی جدایی کریم باقری از تیم پرسپولیس در لفافه نبود. بلکه به طور رسمی و خیلی صریح از رضا درویش اعلام شد.

رضا درویش در این باره گفت: «باتوجه به اینکه سیدجلال حسینی مدرک مربیگری خود را دریافت کرده و می‌تواند روی نیمکت بنشیند، ما از او به جای کریم باقری استفاده خواهیم کرد و از آقا کریم در جای دیگری استفاده می‌کنیم.»

این جملات رضا درویش کمی خبرنگاران را عصبانی کرد و آنها گفتند هیچ کس نمی‌تواند جای آقا کریم را بگیرد و باقری تنها یکی است. واکنش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به عصبانیت خبرنگاران تنها گفتن این جملات بود: «اگر قرار باشد ما از همه کاپیتان‌ها و پیشکسوتان به عنوان مربی استفاده کنیم که باید ۲۵ مربی داشته باشیم.»

البته مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه طرفداران کریم را راضی کند، گفت؛ از کریم باقری در جاهای دیگر استفاده می‌کند که بعید به نظر می‌رسد، کریم منصب‌های دیگر را قبول کند.

بله همان طور که متوجه شده اید سید جلال قرار است از این پس نقش آقا کریم را در تیم پرسپولیس بازی کند. اما سید جلال شخصیت و هویت خود را دارد و نمی‌تواند در جایگاه آقا کریم ایفای نقش کند و کریم باقری فقط یکی است همان طور که سید جلال حسینی یکی است.

کریم باقری طی مدت زمان حضور در تیم پرسپولیس بسیاری از بحران‌ها را مدیریت کرد و اجازه نداد بازیکنان برای تیم حاشیه درست کنند. گذشت زمان مشخص خواهد کرد، تصمیم پرسپولیس مبنی بر قطع همکاری با کریم باقری تصمیم درستی بوده است یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    کریم رو از پرسپولیس کنار گذاشتن ولی مطمن باشن از قلبمون نمیتونن کنار بذارن،آقا کریم پشت مردم بود و هیچوقت هم پشیمان نخواهد شد و به کاری که کرده ایمان داشته ،کریم مال هوادارای پرسپولیس نیست آقا کریم عزیز دل تک تک ایرانیاس،موفق باشی مرد❤❤👑👑
  • کوروش IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    سید جلال بهتر از کریم برای تیم است کریم بهتر بده جای دیگه
    • سرخ ترین IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      حرف مفت نزن صد تا سید جلال و یحیی و درويش فدای ی تار موی آقا کریم اینا مال ايت حرفا نیستن که‌ بخوان کریم را اخراج کنن کریم خودش رفت چون تحمل فساد را نداشت درصد گرفتن فساد نیست وقتی بازیکنای خوب تیم را تک تک بیرون میکنن جاشان چارتا زپرتی مثل صادقی و دانیال و شیخ را میارن معنیش اینه که این جابجایی ها برای ی عده‌ داخل باشگاه منفعت مالی داره يکيش همین صادقی شک ندارم با درصد دادن پرسپولیسی شد و تمدید کرد سیامک که از صادقی خیلی خیلی بهتر بود اینا اول میگن پول هنگفت بعد موفقیت پرسپولیس
    • سرخ ترین IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      حرف مفت نزن کریم ی طرف ‌کل مجموعه پرسپولیس ی طرف پرسپولیس بدون کریم لطفی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی