نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رقم عجیب درخواستی کنعانی‌زادگان از تراکتور/ گزینه مورد نظر نکونام در تیرس سرخپوشان
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع فصل گذشته الاهلی قطر در مذاکرات با مسئولان باشگاه تراکتور رقم عجیبی را درخواست کرده است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان از جمله بازیکنان مورد نظر باشگاه تراکتور است. بازیکنی که پرسپولیس هم به دنبال اوست اما نکته جالب درمورد کنعانی‌زادگان در مذاکرات با تیم تبریزی مبلغ پیشنهاد این بازیکن است که باعث شده تا مسئولان باشگاه تراکتور مذاکرات با این بازیکن را فعلا متوقف کنند. این طور که خبر می‌رسد کنعانی‌زادگان خواهان مبلغی بالای ۳۰ میلیارد تومان شده است. 

او درحالی این خواسته را دارد که فدراسیون فوتبال برای باشگاه ها سقف بودجه در نظر گرفته است و اگر قرار باشد باشگاه ها چنین مبالغی را به بازیکنان تازه وارد خود بدهند مشخص نیست چطور قرار است این سقف بودجه رعایت شود. 

مسئولان باشگاه تراکتور همچنین در حال مذاکره با سامان فلاح بازیکن جوان پیکان و همچنین عارف آقاسی بازیکن فصل گذشته فولاد هستند. البته این بازیکن را جواد نکونام هم می‌خواهد. 

این باشگاه همچنین سید مهدی حسینی بازیکن مس رفسنجان را به خدمت گرفته و حتی ۴ میلیارد تومان پول رضایتنامه او را هم واریز کرده اند و منتظر نامه فسخ او هستند تا از این بازیکن به صور رسمی رونمایی کنند. 

پاکو خمز سرمربی سرخپوشان تبریزی دو بازیکن خارجی هم به باشگاه پیشنهاد داده که در صورت نهایی شدن ظاهرا این دو بازیکن در اردوی ترکیه به جمع سرخپوشان اضافه می‌شوند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • کوهمره جروق IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    همون 30 میلیاردی که خودم قبلا گفتم.سپاهان این پول را به راحتی میده و یا با حواله شمش و میلگرد جبرانش میکنه.
    • محمد IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      چی سرت میشه بچه میلگرد مال کارخونه ذوب آهنه
  • فعلا IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    فعلا تراکتور، نساجی و گل گهر در انتقالات موفق بودند و میشه رتبه های بهتری براشون تصور کرد
  • هوادار فوتبال IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    خوب سپاهان هم فقط برای رضایت نامه شکادی هيجده میلیادد پرداخت کرده واحتمالا برای خودش هم باید همین حدود پرداخت کند. درضمن جهت رصایت نامه نیازمند یک میلیون یورو پرداخت کرده وبرای خود بازیکن هم مبلغی در نظر گرفته است این قانونهای مندراری فدراسیون فقط چهت تصحیف پرسپولیس و استقلال است که تیمهای شهرستانی همچون تراکتور سپاهان و گلگهر قهرمان شوند.
  • ابی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    فوتبال ما به کجا میرود بازکنی که چهار توپ نمیتونه بزنه بحث میلیاردی میکنه
  • امید IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    اخرشم پنجم جدول
  • مجید IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    سپاهان فقط برای نیازمند یک میلیون دلار رضایتنامه داده حداقل بیست میلیاردم برای خودش داده برای شکاری هجده میلیارد رضایت‌نامه داده خودشوم بیست میلیارد گرفته باشه فقط این دونفر صد میلیارد پولشون بوده یعنی کل نفرات سپاهان با دویست میلیارد بسته میشه قانون های الکی که فقط یقه پرسپولیس و استقلال میگیره هرچند استقلال هم وزیر مثل بقیه موارد پدرانه براشون حلش میکنه فقط میمونه پرسپولیس که برای هرکی باید حداقل پرداخت کنه مثل پارسال قرارداد بیرانوند و گلر سوم کیسه یک اندازه بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی