نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ستاره پرسپولیس از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد؟/ مدافع گرجی از ایران می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۶ گل زده در لیگ برتر که دو گل آن دبل مقابل استقلال در دربی بود، گئورگی گولسیانی را تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان فعلی پرسپولیس کرده است.

مدافع ملی پوش گرجستانی هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده و برهمین اساس شایعات مختلفی در این رابطه به گوش می‌رسد.

گئورگی گولسیانی اما با انتشار پستی در فضای مجازی توضیحاتی درباره روند تمدید قرارداد خود ارائه کرد و نوشت: به دلیل علاقه زیاد (هواداران) تصمیم گرفتم یک توضیح کوچک درباره شرایط فعلی بدهم. چند روز پیش باشگاه درباره خواسته‌های من برای تمدید قرارداد از من سؤال کرد. من هم پیشنهاد نهایی خودم را در قالب یک نامه به باشگاه ارسال کردم، نامه‌ای که در آن شرایط فعلی باشگاه را هم در نظر گرفتم. همچنان هم منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس هستم. در عین حال تمام پیشنهادات خارجی را که دریافت کردم، به طور موقت روی میز نگه داشتم، چون پرسپولیس برای من اولویت، غرور و بیشتر از یک تیم است. امیدوارم توانسته باشم شرایط موجود شفاف را توضیح دهم. از توجه و حمایت شما سپاسگزارم.

گولسیانی اشاره کرده پیشنهادات خارجی خود را به صورت موقت (تأکید می‌کنیم موقت!) روی میز نگه داشته است. اگر باشگاه پرسپولیس هر چه زودتر با مدافع گرجی به توافق نرسد چه بسا او راهی یک کشور خارجی خواهد شد.

گفته می‌شود پیشنهاد رسیده به گولسیانی از لیگ ستارگان قطر و تیمی است که فصل گذشته بازیکن ایرانی در اختیار داشته است!

نکته دیگر آن که گولسیانی اشاره ای به پیشنهادات داخلی یا رقیبان پرسپولیس نکرده است. او پیشنهادی منهای پرسپولیس از لیگ برتر ایران ندارد یا اینکه در کشورمان قصد دارد فقط برای پرسپولیس توپ بزند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    با تراکتور تمام کرده فعلا نمی خوان برملا بشه
  • Gaber IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    گواسیانی بغیر از چند تا یا شاید یکی ایراد که سرعت رو به عقب باشد در بقیه کارها و درک و جایگزین و حرفه ای دفاع کردن لیاقت بیشتری را دارد ولی پرسپولیس نباید رهایش کند و الگوی بتمام معنا با اخلاق را به بطری‌های مفت خور بدهد . لیاقتش عالیست و میشه دست و دلباز بود . او را نگه دارید که مثل او پیدا نخواهید کرد .مطمین باشید بی حاشیه فوتبال میکند و تیم را شخصیت میده و هوادار جمع میکند.بهتره قطریها اینقدر چشمشان به لیگ ما نباشد اونها که ثروتشان زیاده چرا دنبال ایرانیها میدوند و بازیکن را بعد از یکی دو سال خراب میکنند و رها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی