نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبرورزشی‌گردی| تا زمانی که معاونان فتح‌الله‌زاده در باشگاه هستند، مجیدی به استقلال برنمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره محبوب اسبق استقلال به خاطر دو تن از مدیران باشگاه نمی خواست دوباره آبی پوش شود.

چند سال قبل در اول بهمن سال ۱۳۹۰ فرهاد مجیدی مهاجم وقت الغرافه قطر حال روز خوبی نداشت و به خاطر مشکلات پیش روی خود، از استقلال جدا شد. خبرورزشی رفتن فرهاد مجیدی از باشگاه استقلال را به صورت یک گزارش تهیه کرد و نوشت: مجیدی بعد از جدایی از استقلال ناخواسته هواداران را مقابل خود دید. بازیکنی که محبوبیتی عجیب بین هواداران آبی داشت اما فضا به شکلی کاملا محسوس علیه او شد و همه او را بازیکن پولکی دانستند که برای دلارهای قطری استقلال را تنها گذاشته است. البته این تمام ماجرا نبود بلکه فرهاد به دلیل اتفاقاتی که برای او به خصوص در روزهای آخر افتاد نتوانست در جمع آبی‌پوشان بماند.

مصاحبه فتح‌الله‌زاده با یکی از خبرگزاری‌ها درباره فرهاد مجیدی مشکل دیگری برای او درست کرد که انتظار چنین حرفی را از دو مدیر استقلال داشت ولی اصلا توقع نداشت مدیرعامل باشگاه که رابطه خوبی با او داشت این‌گونه درباره او حرف بزند و بگوید مجیدی در ۸ بازی برای استقلال گل نزد و در قطر نیز در ۳ بازی در گل‌زنی ناکام بود. شاید بهتر بود این جمله از زبان فرد دیگری غیر از فتح‌الله‌زاده بیرون می‌آمد.

مجیدی ابتدای فصل پیشنهادهای خوبی داشت اما آنها را نادیده گرفت تا برای استقلال بازی کند. کاری که بعدها متوجه شد اشتباه بزرگی بوده است چون می‌دانست که برخی از افراد باشگاه او را دوست ندارند و وی را سدی بزرگ برابر خواسته‌های خود می‌دانند. این شاید تمام حقیقت انتقال مجیدی بود، ماجرایی که مجیدی مجبور شد به دلیل روابط عاطفی میان خودش و مدیرعامل باشگاه آن را به دلیل بی‌تابی دخترش عنوان کند و بهترین فرصت برای مخالفانش مهیا شود تا رفتن مجیدی را به دلیل پول‌های عربی جلوه دهند.

البته مجیدی نمی‌خواست برای استقلال حاشیه درست شود و ساکت نشسته بود تا استقلال با مدیران فعلی‌اش به راه خود ادامه دهد و اگر شکستی هم نصیب تیم شد به نام او نوشته نشود. با وجود ترکیبی که در دایره مدیران کناری فتح‌الله‌زاده دیده می‌شد این امکان که مجیدی برگردد تقریبا صفر بود مگر آن‌که این افراد از استقلال بروند که این مورد هم تقریبا غیرممکن به‌نظر می‌رسید.

این گزارش درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در تاریخ اول بهمن سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی را مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| تا زمانی که معاونان فتح‌الله‌زاده در باشگاه هستند، مجیدی به استقلال برنمی‌گردد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • جاوید IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    بازیکن بزرگی ولی روح پهلوانی نداره
    • تیشه فرهاد بر کمر مافیا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      اون روزی که مصاحبه کرد و گفت به تلویزیون و برنامه فوتبال برتر نمیاد چون عکس کاپیتان تیمش وریا غفوری رو ترسوها (همون لنگیا ) حذف کردن نشان داد منش و رسم پهلوانی رو از مکتب تاج بخوبی فرا گرفته منتها شماها چون خارج بودین متوجه نشدین !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی