نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تقصیر فدراسیون نیست، به تیم امید بازیکن بدهید/ AFC و پیشنهاد مهدی مهدوی کیا، بررسی نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات پیش روی تیم امید در فیفا دی برگزار نمی‌شود و باشگاه‌ها چاره‌ای جزء بازیکن دادن به تیم امید ندارند، چون پای فوتبال ملی در میان است.

مهدی مهدوی کیا زمانی که سرمربی تیم امید بود، بارها و بارها با چالش در اختیار گرفتن بازیکنان از باشگاه‌ها مواجه شد و در ماه پایانی حضورش در تیم امید حتی حضور این تیم در مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه را کنسل کرد و بعد از این بازی‌ها بود که عطای کار در تیم امید را به لقایش بخشید و اردوی تیم امید را  ترک کرد! چالشی که هنوز به پایان نرسیده اما فدراسیون فوتبال با درس گرفتن از اتفاقات گذشته در حال وضع قوانینی به  سود تیم امید است و اینکه ماجرای عدم حضور بازیکنان باشگاهی در تیم امید تکرار نشود. چون این بار پای مسابقات مقدماتی المپیک در میان است.

پیش تر که تیم امید در مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه حاضر نشد، مدیران برگزاری مسابقات تنها تیم امید را جریمه نقدی کردند که این جریمه هم با پادرمیانی کمیته ملی المپیک بخشیده شد اما اگر این بار تیم امید در مسابقات شرکت نکند، شانس صعود به المپیک را از دست می‌دهد. مهدی مهدوی کیا که این موضوع بارها وبارها اذیتش کرده بود، در مکاتبه و مذاکره با کنفدراسیون فوتبال پیشنهاد داده بود، مسابقات آسیایی در همه رده‌های پایه در فیفا دی برگزار شود تا تیم‌های ملی پایه مشکلی برای در اختیار  گرفتن بازیکن از باشگاه‌ها نداشته باشند! به نظر می‌رسد هیچ توجهی به این پیشنهاد خوب و اصولی نشد. به این خاطر که این بار کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ریزی کرده مسابقات مقدماتی المپیک شهریور ماه برگزار شود. درست در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر و بدون شک تیم‌های باشگاهی روی مهره‌های امید خود حساب باز کرده‌اند. بدون شک تیمی که سامان فلاح را در اختیار دارد، می‌خواهد از او در قلب خط دفاعی بهره ببرد. یا تراکتور مهدی هاشمی‌نژاد این فصل یکی از وینگرهایش ثابتش بود و ...

مهدی تاج دیروز در حاشیه اعزام تیم امید به کربلا برای شرکت در تورنمنت عراق به این موضوع اشاره کرد و گفت در حال اندیشیدن تمهیداتی است، تیم‌هایی که به تیم امید بازیکن می‌دهند، قادر به استفاده از پوئن‌های جدید باشند تا از این موضوع آسیب نبینند. احتمالا قادر به ثبت بازیکنان بیشتری نسبت به دیگر تیم‌ها در رده سنی امید در لیست خود خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی