نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اتفاق بزرگ در دوران حرفه‌ای مهاجم قرمزها/ بزرگ‌ترین قرارداد دوران حرفه‌ای این ستاره امضا خواهد شد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارکوس رشفورد برای سال‌ها در منچستریونایتد باقی خواهد ماند و قرار است قراردادی بزرگ با شیاطین‌سرخ ببندد.

منچستریونایتد حضور در لیگ قهرمانان را تضمین کرد و مارکوس رشفورد می‌خواهد در این تیم بماند. این مهاجم بر سر یک قرارداد جدید با باشگاه دوران کودکی خود تردید داشت و به شدت به انتقال به پاری‌سن‌ژرمن مرتبط شده بود. اما به گزارش نشریه «سان» رشفورد می‌خواهد پس از گذراندن فصل اول موفق زیر نظر سرمربی اریک تن‌هاخ، برگه تمدید قرارداد را امضا کند.

یونایتد قهرمان جام کارابائو شد و به برترین تورنمنت اروپا راه یافت، اما به طرز دردناکی فینال جام حذفی شنبه را به منچسترسیتی باخت. یک منبع آگاه گفت: «مارکوس در یونایتد می‌ماند. او منتظر بود ببیند آیا باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا رسیده یا نه، و الان خیلی خوشحال است. او عاشق بازی برای تن‌هاخ است و معتقد است که مربی به تمام وعده‌هایش عمل کرده است.»

رشفورد ۲۵ ساله تا ۱۲ ماه دیگر بازیکن آزاد خواهد شد. این منبع افزود: «قرارداد تحت مذاکره، بزرگترین معامله در دوران حرفه‌ای او است و هنوز کار بر روی آن باقی مانده است. اما هر دو طرف یک چیز را می‌خواهند؛ اینکه مارکوس قرارداد ببندد و سال‌های بیشتری در یونایتد بماند.»

رشفورد بهترین فصل خود را در اولدترافورد تجربه کرده است. او در ۵۶ بازی برای شیاطین سرخ ۳۰ گل به ثمر رسانده و به عنوان بهترین بازیکن سال سر مت بازبی در این فصل انتخاب شد.

روز شنبه با شکست در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی، قلب او شکست اما پس از سوت پایان بازی طرفداران رشفورد را به دلیل دلداری دادن به الخاندرو گارناچو تحسین کردند و به او لقب «کاپیتان آینده» را دادند.

این مطلب را هم بخوانید: ۸ گزینه برای جانشینی شماره ۹ پرافتخار/ کدام ستاره خوشبخت به این جایگاه می‌رسد؟ از بازگشت رونالدو تا ترکاندن بمب با امباپه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی