نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
۹ |
۰
تلاش شکیرا برای آرام کردن پیکه!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.

تلاش‌های مداوم شکیرا و جرارد پیکه برای حل مشکلات و اولویت دادن به رفاه فرزندانشان اخیراً مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این دو نفر علیرغم جدایی، کاملا آگاهند که تصمیماتشان پیامدهایی برای آینده دو فرزندشان میلان و ساشا دارد.

پیش از این، شکیرا وقتی یکی از پسرانش در پخش زنده مسابقه کینگز لیگ با پیکه ظاهر شد، ناراحتی خود را ابراز کرد و حتی دست به شکایت رسمی از اشتراک‌گذاری تصاویر فرزندشان در شبکه‌های اجتماعی زد. اکنون این پیکه است که از آواز خواندن و پیانو نوازی فرزندانشان در کلیپی با شکیرا ابراز نارضایتی کرده است. به گفته «لورنا واسکس» پیکه از انتشار این کلیپ ناراحت و عصبانی شده است.

شکیرا در این مورد توضیح داد و گفت که فرزندانش با او در استودیو بودند و با شنیدن آهنگی که به آنها تقدیم شده، خواستند که خودشان هم در این آهنگ سهیم باشند.

وضعیت پیکه و شکیرا

علاوه بر این، وکیل شکیرا «پیلار مانه» از بیانیه این خواننده به «اروپا پرس» تعجب کرد و وضعیت فعلی زوج سابق را روشن کرد و احساسات شکیرا را منعکس کرد. او گفت: «حریم شخصی بچه‌ها حفظ شده و همه چیز بین این زوج عالیست. هیچ خبری مبنی بر وجود مشکل و اختلاف بین این دو نفر به من اعلام نشده، همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و خوب است، پیکه مرتب فرزندانش را می‌بیند و مشکلی وجود ندارد.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • سیروس IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    بابا شما که میخواین برگردین پیش هم این لوس بازیای خاورمیانه ای چیه دیگه در میارین.
    • کارزان IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      خود تحقیری تو حرفت موج میزنه.
  • رها IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    چیزی که عوض داره گله نداره 😀😉
  • ف دال IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    درود؛ سرکار خانم فرزین به شما تبریک عرض می‌کنم بابتِ... . . . . خلق پُست و سَبک جدیدی در روزنامه‌نگاری ورزشی! ما استقلالی‌نویس و پرسپولیسی‌نویس داشتیم.. سرویس بین‌الملل و اصطلاحا خارجی‌نویس داشتیم.. از دیرباز تو همین خبر ورزشی نگارنده‌هائی مثل رضا امیرشاهی و اخوان کاس‌نژاد که موسوم به فضائی‌نویس بودن، داشتیم... اما شما دیگه رسما و حقیقتا «پیکه-شکیرا نویس» خبر ورزشی شده‌اید! / راستی؛ من یکی، دو روز نتونستم خبرها رو دنبال کنم و از سری «پیکه-شکیرا-همیلتون» همون دو اپیزود 1-"شام مشترک" به همراه چند همراه دیگه (که تو همون رستوران شکیرا با تام کروز هم چاق‌سلامتی کرده بودن!) و 2-"خوشگذرانی در قایق تفریحی" که اونجا هم باز چند تا همراه اضافه بر سازمان داشتن! رو ازشون اطلاع دارم و به‌لطف پیگیری‌های شما به سمع و بصرم رسیده! اگه احیانا قسمت جدیدی منتشر شد، بی‌زحمت زودتر اطلاع بدید ببینیم بالاخره این همراه‌های همراهی‌ناکننده دست از سر این دو تا مرغ عشق برمی‌دارن و سریال به جاهای حساس و رمانتیکش می‌رسه یا خیر! [#شوخی]

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی