نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
۰ |
۰
راهنمای شناخت دوربین های کوچک امنیتی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

راهنمای خرید دوربین های کوچک، دلایل استفاده و نکات مهم در شناخت بیشتر این دوربین ها، کدام دوربین کوچک برای خرید بهتر است؟

Figure 1دوربین کوچک بیسیم متصل به موبایل

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است نیاز به سرمایه گذاری روی یک دوربین کوچک داشته باشید. اگر بخواهید ثابت کنید که همسایه‌هایتان مزاحم هستند، بررسی کنید که کارمندان در شرکت شما در زمانی که شما حضور ندارید کار می‌کنند یا از خودروی خود در برابر خرابکاری محافظت کنید، دوربین‌های کوچک کاربردهای بسیار متنوعی دارند.

با دوربین کوچک می توانید تمام شواهد مورد نیاز خود را بدون هیچ استرس یا مشکلی به دست آورید. با این حال، با وجود این همه محصول برای انتخاب، چگونه دوربین کوچک مخفی مناسب را برای نیازهای خود انتخاب می کنید؟ در اینجا پنج مرحله در مورد نحوه رویکرد خرید دوربین کوچک وجود دارد.

برای چه به دوربین کوچک نیاز دارید؟

اولین چیزی که باید قبل از انتخاب دوربین مشخص کنید این است که برای چه چیزی باید از دستگاه استفاده کنید. دلایل زیادی برای استفاده از دوربین کوچک مخفی وجود دارد و هر استفاده از آن می تواند شما را به دستگاه متفاوتی هدایت کند.

در اینجا برخی از محبوب ترین کاربردهای دوربین جاسوسی آورده شده است:

  • امنیت خانه
  • حفاظت از دارایی
  • حفاظت فردی
  • شواهد ثبت سرقت
  • پیشگیری از جرم
  • تحقیقات
  • نیازهای تجاری
  • اثبات بدرفتاری
  • مطالبات بیمه ای
  • ثبت روزمره فعالیت های شما
  • سرگرمی

هر یک از این موقعیت‌ها دارای یک دوربین کوچک مخصوص به خود است. به عنوان مثال، برای بدست آوردن شواهدی از سرقت، ممکن است یک دوربین کوچک وای فای را انتخاب کنید و به شما امکان می دهد فیلم را از هر کجای دنیا تماشا کنید. از طرف دیگر، برای ادعاهای بیمه، می توانید یک دوربین مینی کم را انتخاب کنید تا رانندگی خود را ضبط کند و ثابت کند که هیچ حادثه ای ایجاد نکرده اید، یا برای ضبط فعالیت روزمره خود می توانید از یک دوربین ریز ساده استفاده کنید.

Figure 2دوربین بیسیم کوچک

Figure ۲دوربین بیسیم کوچک

به کدام نوع از دوربین های کوچک نیاز دارید؟

تعدادی از دسته های اصلی دوربین مخفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید:

دوربین های کوچک

این دوربین ها نامحسوس ترین اما هنوز هم بسیار قدرتمند هستند که به شکل جعبه های کوچک فقط در اندازه سکه (۳ سانتی متر) هستند که می توانند در هر جایی که بخواهید در وسایل روزمره پنهان شوند. دوربین‌های کوچک بسیار همه‌کاره هستند و در هر جایی از اتاق خواب گرفته تا دفتر کار می‌کنند و می‌توان آن‌ها را مرتباً جابه‌جا کرد تا از دید افراد فیلم‌برداری شده به دستگاه جلوگیری شود و به شما امکان تغییر و کامل کردن منظره را نمی‌دهند.

دوربین های مخفی مبدل

این دستگاه‌ها دوربین‌هایی هستند که در داخل یک شی مبدل متقاعدکننده مانند رادیوهای دیجیتال، چراغ‌های رومیزی یا هشدارهای دود پنهان شده‌اند. در بسیاری از موارد، این اقلام همچنین به عنوان جسمی که ادعا می کنند کار می کنند، و بنابراین دوربین می تواند از طریق برق اصلی یا به طور مستقل با باتری کار کند. در اینجا می‌توانید دستگاه را در منطقه‌ای رها کنید تا فعالیت‌های خود را برای مدت زمان طولانی ثبت کند بدون اینکه هیچ شکی برانگیخته شود.

دوربین های قابل حمل

دوربین هایی وجود دارند که میتوانید به عنوان لوازم پوشیدنی با خود حمل کنید. به‌عنوان اشیاء معمولی مانند ساعت‌ها یا اشیایی که روزانه با خود می‌برید، مانند خودکار، دوربین‌های کوچک قابل حمل به شما امکان می‌دهند رویدادها را در طول روز ضبط کنید، چه در یک جلسه کاری یا در خیابان.

دوربین های وای فای

دوربین‌های کوچک وای‌فای به کاربر این امکان را می‌دهند که فیلم‌های ضبط شده و زنده را در هر زمان، از هر نقطه از جهان با اتصال وای‌فای مشاهده کند. شما می توانید از طریق یک برنامه در هر رایانه، تلفن هوشمند یا تبلتی به فیلم دسترسی داشته باشید و به شما امکان می دهد به سرعت به این اطلاعات بلادرنگ پاسخ دهید.

دوربین های ۳G

دوربین‌های مخفی ۳G مانند دوربین‌های وای‌فای کار می‌کنند، با این تفاوت که شما می‌توانید با دسترسی ۳G روی تلفن یا PDA به فیلم‌ها در هر نقطه از جهان دسترسی داشته باشید.

دوربین های مدار بسته در فضای باز

دوربین‌های فضای باز می‌توانند دوربین‌های مداربسته قابل‌توجهی باشند تا افراد را برای محافظت از دارایی یا دارایی منصرف کنند، یا دستگاه‌های مخفی که مدارک را بدون هشدار به افرادی که فیلم‌برداری شده‌اند، برای اهدافی مانند شکایات یا درآمدهای قانونی ضبط می‌کنند.

هنگامی که تصمیم گرفتید دستگاه شما برای چه چیزی استفاده شود، می توانید نوع دوربین را انتخاب کنید. از آن زمان به بعد، این موضوع صرفاً به مشخصات و زیبایی شناسی مربوط می شود - مانند اینکه کدام دوربین در تنظیمات ضبط شده طبیعی تر به نظر می رسد یا اینکه کدام دوربین دارای قابلیت های مناسب برای نیازهای شما است.

سایر نکات قابل توجه

چه نوع ویدیویی نیاز دارید؟  همه دوربین‌های کوچک، کیفیت فوق‌العاده بالایی ارائه می‌دهند، اما برخی از آنها لبه HD اضافی را ارائه می‌کنند. شاید شما بخواهید یک دستگاه فعال کننده حرکتی داشته باشید تا مجبور نباشید وقت خود را برای ترال کردن در فیلم های خالی صرف کنید؟ آیا به عکس هایی با زاویه باز از فضاهای بزرگ یا تصاویر نزدیک از جزئیات نیاز دارید؟ همه اینها نکات حیاتی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

چگونه می خواهید به فیلم دسترسی داشته باشید؟

آیا می‌خواهید تصاویر یا فیلم‌هایی را که صرفاً از قرار دادن کارت حافظه در رایانه‌تان به دلخواه به دست می‌آورید، مشاهده کنید، آن را از هر کجای دنیا از طریق WiFi یا مقداری از هرکدام به صورت زنده تماشا کنید؟ مهم است که قبل از خرید به چه نوع دسترسی نیاز دارید.

کجا دوربین کوچک بخریم

دوربین کوچک یک سرمایه گذاری مهم است، بنابراین خرید دستگاه خود از یک منبع معتبر ضروری است. ما در مینی دی وی پرو تجربه گسترده ای در استفاده از دوربین های مخفی کوچک و دستگاه های مرتبط داریم. تجهیزات ما از استانداردهای بی نظیری برخوردارند.

با ما، پس از دریافت دوربین مخفی خود نیز پشتیبانی دریافت خواهید کرد، جایی که ما می‌توانیم در هر چیزی از راه‌اندازی دستگاه گرفته تا مشاوره در مورد بهترین استفاده از آن و دانلود فیلم به شما کمک کنیم. خرید از یک تیم پشتیبانی به این معنی است که شما همیشه از دستگاه خود بیشترین بهره را می برید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی