نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
بازیکنی که تبدیل به کابوس رئال مادرید شد/ این ستاره بهتر از مسی بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش مهاجم آرژانتینی و زدن ۴ گل به رئال مادرید باعث شد نام او در کتاب تاریخ لالیگا ثبت شود.

والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی خیرونا، می‌گوید گلزنی به رئال مادرید آن هم زدن ۴ گل در یک بازی، برای او مثل رویاست.  رئال مادرید در سی و یکمین هفته از مسابقات لالیگا سه شنبه شب در خانه خیرونا به میدان رفت و با نتیجه سنگین ۴ بر ۲ شکست خورد.

این نتیجه غیر منتظره با درخشش والنتین کاستیانوس رقم خورد. مهاجم آرژانتینی هر چهار گل تیم میزبان را به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین بود.

در شرایطی که رئال مادرید خود را آماده کسب یک پیروزی آسان مقابل خیرونا کرده بود، مهاجم آرژانتینی حریف بلایی سر این تیم آورد که حتی لیونل مسی هم مشابه آن را نتوانسته بود انجام دهد؛ پوکر در عرض یک ساعت!

والنتین کاستیانوس نقش اول شب شوک خیرونا به رئال مادرید لقب گرفت. او ۲ گل در نیمه اول وارد دروازه این تیم کرد و در ۱۵ دقیقه نخست نیمه دوم هم ۲ گل دیگر زد تا در عرض یک ساعت مقابل مدافع عنوان قهرمانی لالیگا پوکر کند.

این مهاجم آرژانتینی که در ۲۷ بازی تنها ۷ گل برای خیرونا به ثمر رسانده بود، سه شنبه شب بهترین کیفیت ممکن خود را ارائه کرد و مقابل چشمان ستاره‌های بزرگی چون وینیسیوس جونیور و کریم بنزما ۴ گل به ثمر رساند؛ کاری که از سال ۱۹۴۷ تا کنون هیچ مهاجمی حتی لیونل مسی هم نتوانسته بود در لالیگا مقابل رئال انجامش دهد. او حالا اولین بازیکنی است که در قرن بیست و یکم مقابل کهکشانی‌ها پوکر می‌کند.

او بعد از بازی گفت رویای تجربه این شب شگفت انگیز را داشته و از گلزنی مقابل بهترین تیم جهان بسیار خوشحال است.

کاستیانوس پس از بازی گفت: «گلزنی مقابل رئال مادرید یک رویاست، هیچوقت به ۴ گل فکر نمی‌کردم، ما درباره بهترین تیم جهان صحبت می‌کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی