نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
شباهت شادی جنجالی دروازه‌بان پرسپولیس با مهدی طارمی!/ بیرانوند به کمیته اخلاق فرا خوانده می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع موثق و نزدیک به فدراسیون فوتبال خبرداد که دروازه‌بان استقلال به کمیته اخلاق فراخوانده نخواهد شد.

علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی سرنوشت‌ساز قهرمانی، در مقابل هواداران خودی به شادی خاصی پرداخت که همین مسئله با واکنش آبی‌ها همراه شد.

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر از شکایت خود نسبت به گلر پرسپولیس خبر داد: «باشگاه استقلال از دروازه‌بان پرسپولیس بابت خوشحالی توهین‌آمیزش به کمیته اخلاق شکایت می‌کند. انتظار می‌رود کمیته اخلاق بدون ملاحظات، برخوردی مناسب و قاطع با این بازیکن داشته باشد تا شاهد تکرار این گونه رفتارها در فوتبال ایران نباشیم.»

این شادی علیرضا بیرانوند شباهتی جالب به شادی چند سال پیش مهدی طارمی داشت. آخرین روزهای سال ۱۳۹۳، پرسپولیس در شهر ریاض به النصر باخت و یک شادی گل عجیب این بازی را به حاشیه کشاند. گلزن النصر بعد از باز کردن دروازه پرسپولیس سمت تماشاگران رفت و حرکتی شبیه بریدن سر با شمشیر انجام داد. پرسپولیسی‌ها برای جبران این حرکت،‌ فقط سه هفته صبر کردند و تا مهدی طارمی در ورزشگاه آزادی، حرکت عجیبی انجام بدهد. با این حال، یک تفاوت بزرگ میان شادی بازیکن عربستانی و ایرانی بود. شادی گل مهاجم النصر، فقط تماشاگران ایرانی را ناراحت کرد اما شادی مهدی طارمی در داخل ایران هم با واکنش‌های متناقض زیادی مواجه شد. موافقانی که این کار را جبران حرکت حریف می‌دانستند و مخالفانی که اعتقاد داشتند اجازه نداریم مرتکب چنین حرکاتی شویم.

شباهت شادی جنجالی دروازه بان پرسپولیس با مهدی طارمی!/ بیرانوند به کمیته اخلاق فرا خوانده می شود؟

مهدی طارمی اما محروم نشد و در مصاحبه با خبرورزشی گفت: من نمی‌دانم چرا وقتی آن‌ها در عربستان آن کار را کردند حاشیه نداشت و حالا به کار من اعتراض می‌کنند. ما از بعد از بازی با النصر در عربستان تصمیم داشتیم هر بازیکنی گل زد خوشحالی شان را جواب بدهد. بی احترامی به ایرانی باید یک جوری جواب داده می‌شد. جوابی به حرف‌های یزدانی ندارم. او نظرش را گفته و هرچه وکیلم جواب داده به نظرم کافی است.

هرچند نمی‌توان استقلال و النصر را با هم مقایسه کرد اما آن حرکت طارمی با ابعادی وسیع تر با جریمه یا محرومیت کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو نشد و برهمین اساس باید به گفته منبع موثق نزدیک به فدراسیون اعتماد کرد و پذیرفت علیرضا بیرانوند به کمیته اخلاق فراخوانده نخواهد شد.

فراموش هم نباید کرد که تنها سه هفته به پایان لیگ بیست و دوم مانده و بسیار بعید است در این فاصله، فدراسیون گلر اول یکی از مدعیان اصلی را محروم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مهدی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    شخصیت شون در همین حده
    • ... IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      شادی گل کردن گناه داره ؟ اره حرکت جالبی نبود اونم در دربی . اما این ربطی به شخصیت نداره . این کری خوندن ها کاملا عادیه . طارمی هم تو لیگ قهرمانان کرده بود که اونم برا تلافی بود که خیلی خوب کرد
  • هوادارفوتبال IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    من به عنوان یک هوادارفوتبال که استقلالی هم هستم وخودم هم زمان کوتاهی دراین ورزش فعالیت داستم این کارآقاعلیرضارو نپسندیدم اما خوب بعضی هیجانات بعدازبازی باعث میشه بازیکن یک حرکاتی روانجام بده که هوادارهای رقیب روناراحت کنه .خوب جواندهستند دیگه وازروی خوشحالی یک حرکتی کرده مابه چشم برادری نگاه کنیم اوگلرملی ماست بخاطرهمین باید مراقب رفتارش بیشترباشد هرچندعلیرضاخیلی پسر پاک وخوبیه موفق باشید
    • حرف حق IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      حالا مرتب این حرکت زشت را که نه یکبار بلکه چند بار انجام داد خوب جلوه دهید مبادا لنگپولیس آسیب ببیند بیچاره گناه دارد حیفه هر کاری دوست دارند می کنند چون لباس لنگ تن‌شان است چرا اینقدر بی انصافی می کنید اگر استقلالی بود اعدامش می کردند اگر جلوی این با تنبیه سخت گرفته نشود فردا روزی به تیم ملی هم ضربه می زند حتی اگر فدراسیون کاری نکرد از امیرخان قلعه‌نویی که داری دیسیپلین هستند انتظار می رود که حتما یک مدتی او را کنار بگذارد تا غرورش بشکند این غرور بدبخت می کند تیم ملی ما انتظار داریم تنبیه شود حالا اگر دلهایی را شکونده خداوند خودش انتقام دلهای شکسته را از بیرانوند خواهد گرفت دنیا دار مکافات است
    • فریبرز IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      دمت گرم منم معتقدم به هموطن بی احترامی درست نیست. باید فرق کری و بی احترامی معلوم بشه. هرچند بیرانوند نشان داده کمی جوگیره ولی در عفو لذتی است که در انتقام نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی