نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مازیار زارع
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مازیار زارع سرمربی فعلی ملوان با وجود پوشیدن پیراهن پرسپولیس در یک مقطع، هیچوقت بازیکن مورد علاقه هواداران نبود.

پرسپولیس این هفته در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان خواهد بود. بازی که یحیی و تیمش به شدت به ۳ امتیاز آن نیاز دارند و می‌خواهند هرطور شده برنده آن باشند. از آنطرف همیشه تقابل‌های مازیار زارع با پرسپولیس جنجالی از آب در آمده و همین موضوع نوید یک بازی پرحاشیه را می‌دهد. به خصوص اینکه هواداران پرسپولیس هم می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند و البته همه می‌دانند که زارع و پرسپولیسی‌ها اصلا رابطه خوبی با هم ندارند.

مازیار که انصافا فوتبالیست باکیفیتی بود و سال‌ها در تیم ملی بازی می‌کرد، چند فصل بازیکن پرسپولیس بود ولی خیلی روزهای خوبی در این تیم نداشت. آن روزها پرسپولیس درگیر حواشی مختلفی بود و مازیار هم یکی از بازیکنانی بود که حاشیه را دوست داشت. مازیار هیچوقت بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس نبود و خیلی زود هم از پرسپولیس جدا شد. یکی از مهم ترین جنجال‌های زارع در پرسپولیس درگیری او با چند هوادار در تمرین بود. وقتی مازیار با انتقاد و البته فحاشی چند هوادار مواجه شد، از کوره در رفت و اگر وساطت بعضی‌ها نبود کار به جاهای باریک می‌کشید.

سرمربی فعلی ملوان بعد از این درگیری گفت: ۳ ماه تحملم کنید، از پرسپولیس می‌روم.  شماره ۹ سابق قرمزها که پنالتی زن اول تیمش هم بود، در یکی از بازی‌های پرسپولیس مقابل ملوان حاضر نشد مقابل تیم سابقش پنالتی بزند و مهدوی کیا پشت توپ قرار گرفت و آن پنالتی خراب شد. بعدها نزدیکان مصطفی دنیزلی از ناراحتی این سرمربی از مازیار به خاطر پنالتی نزدن خبر دادند. این درحالی بود که دنیزلی اعتقاد زیادی به زارع داشت و مازیار یکی از بازیکنان محبوب سرمربی ترک تبار بود. زارع بعد از ترک پرسپولیس چند بار علیه این باشگاه و هوادارانش مصاحبه کرد و همین موضوع باعث ایجاد حساسیت زیادی شد.

به طوری که پرسپولیسی‌ها در یکی از بازی‌های پرسپولیس و ملوان که مازیار عضو تیم شهرش بود، بارها علیه او شعار دادند و هروقت توپ زیر پای زارع قرار می‌گرفت، پرسپولیسی‌ها به هافبک سابقشان فحاشی می‌کردند. در بهمن ۱۳۹۳ پرسپولیسِ حمید درخشان با یک گل از ملوانِ فیروز کریمی‌عقب بود؛ در دقایق انتهایی بازی، داور یک پنالتی برای سرخپوشان پایتخت گرفت و ملوانی‌ها که هر سه تعویض شان را انجام داده بودند زارع را درون دروازه قرار دارند و این بازیکن هم پنالتی فرناندو گابریل را مهار کرد و البته خوشحالی عجیب و غریبی انجام داد و به نوعی باعث تحریک هواداران پرسپولیس شد.

مازیار زارع

پرسپولیسی‌ها هم بعد از این خوشحالی حسابی از خجالت مازیار درآمدند. در فروردین ۱۳۹۵ وقتی بازی تیم‌های پرسپولیس و ملوان با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد و سرخپوشان پایتخت در دقیقه ۹۴ گل برتری را به ثمر رساندند شادی بعد از گل محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده که در تقلید از شادی چند دقیقه قبل مازیار زارع بود به مذاق این بازیکن خوش نیامد و نزدیک بود درگیری سختی بین او و پرسپولیسی‌ها به وجود بیاید.زارع با چند بازیکن پرسپولیس از جمله احمدزاده و مسلمان درگیر شد و بازی به جنجال کشیده شد. بعد از آن بازی هم مازیار علیه داور و البته پرسپولیس مصاحبه تندی انجام داد.

آخرین حاشیه مازیار در خصوص تیم سابقش اما به تابستان امسال برمی‌گردد. سید جلال حسینی که دوستی نزدیکی با زارع و نوری مدیرعامل ملوان دارد، قصد داشت در یک بازی دوستانه مقابل تیم شهرش از فوتبال خداحافظی کند. باشگاه پرسپولیس بیانیه خوبی در خصوص این بازی منتشر نکرد و از ملوان به عنوان تیمی‌معمولی نام برد. همین موضوع به مذاق مازیار و پژمان خوش نیامد و آن‌ها حاضر به بازی مقابل پرسپولیس و انجام بازی خداحافظی برای یکی از افتخارات فوتبال انزلی نشدند.

در بازی رفت دو تیم هم که با تک گل لوکادیا به پایان رسید، زارع جنجال ساز شد ولی این بار درگیری او با داور بازی بود. مازیار از بازی اخراج شد و بعد از مصاحبه حرف‌های بسیار تندی علیه داور بازی و البته فدراسیون فوتبال به زبان آورد. مازیار آنقدر عصبانی بود و حرف‌های مناسبی به زبان نمی‌آورد. همین موضوع باعث شد تا کریم باقری با دست جلوی دهان زارع را بگیرد تا اتفاق بدتری رخ ندهد. حال باید دید در بازی برگشت دو تیم ، باز هم شاهد جنجال و حاشیه بین مازیار زارع و پرسپولیسی‌ها خواهیم بود یا بازی متفاوتی را می‌بینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیان IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    مازیار زارع هم مانند مایلی کهن و سیدجلاحسینی یک پرسپولیسی است البته این نوع هواداران احساسی جوان در فوتبال و در همه جای دنیا وجود دارند که نمی توانند خط و مش واقعی یک باشگاه‌ بوده باشند ، لذا هوادار واقعی پرسپولیس وظیفه دارد هر بازیکنی که لباس پرسپولیس را پوشیده و برای این تیم عرق ‌ریخته باشند از جمله مازیار زارع را دوست داشته باشند و احترام او را محفوظ بدارند !!!
    • پرسپولیس IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      نه در حد پرسپولیس بود و نه یک پرسپولیسی... بازیکن بی کیفیتی که در مرکز زمین دوندگی، چالاکی و تعصب لازم رو نداشت
    • سلام IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      شما لازم نیست مازیار ملوان را با پرسپولیسی های اصیل مقایسه کنی بعدشم قرار نیست هر بازیکنی که ی مدت آمد پرسپولیس و رفت بشه پرسپولیسی همین مازیار وقتی اخراج شد انواع تهمت به پرسپولیس را زد و می گفت اين تيم آه پشت سرشه بعد وقتی پرسپولیس قهرمان نشد گفت من که گفتم آه پشت سر این تیمه چوبشو خورد حالا این شده پرسپولیسی وقتی هم تو پرسپولیس بود فقط گند میزد تا توپ بهش می‌رسید شوت می‌زد بیرون استادیوم ولی پژمان نوری می‌شه گفت پرسپولیسیه هم واقعا زحمت کشید هم عملکرد خوبی داشت
  • محسن IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    حالا شما چرا آتش بیار معرکه شده آید ،دارید به هواداران پرسپولیس خط میدهید؟
  • سینا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    سلطان تعصب و غیرت مازیار زارع 💪💪💪 ملوانی اصیل یعنی مازیار
  • سجاد IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    سلطان مازیار ایشالا امروز تو ورزشگاه یه برد شیرین واسه انزلی چیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی