نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
لیونل مسی - کریم بنزما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار دو تصویر از سوی لیونل مسی با جام قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در فضای مجازی بازتاب زیادی در رسانه‌های ورزشی داشته است.

مراسم بهترین‌های فیفا (The Best) دوشنبه شب گذشته در پاریس برگزار شد و لیونل مسی به عنوان مرد سال فوتبال انتخاب شد، انتخابی که با انتقاد برخی از ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال حرف و حدیث‌های فراوانی را به دنبال داشت.

کریم بنزما برنده توپ طلا در سال ۲۰۲۲ به همراه لیونل مسی و کیلیان امباپه سه گزینه نهایی برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال بودند. در نهایت مسی با وجود درخشش در جام جهانی و رسیدن به عنوان قهرمانی همراه با تیم ملی آرژانتین موفق شد تا جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را دریافت کند.

انتخاب مسی اعتراض هواداران رئال مادرید و همچنین هواداران فرانسوی بنزما را به همراه داشت چرا که معتقد بودند که ابرستاره آرژانتینی به غیر از جام جهانی موفقیت چشمگیری در سال ۲۰۲۲ نداشته است.

در همین زمینه یکی از هواداران کریم بنزما پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و مهاجم رئال مادرید این پست را در صفحه شخصی‌اش بصورت استوری بازنشر کرد تا به نوعی اعتراضش را به انتخاب برنده مرد سال ۲۰۲۲ نشان دهد بنزما که بنظر می‌رسد از انتخاب ستاره آرژانتینی دلگیر شده بود با کامنت جنجالی «دروغ گفتید... شب بخیر» به انتخاب فیفا واکنش نشان داده بود.

در همین رابطه: کنایه سنگین کریم بنزما به فیفا و مسی/ ستاره رئال افتخاراتش را به رخ کشید

تصاویر| لیونل مسی با جام طلایی‌اش پُز داد/ برنده جایزه The Best جواب بنزما را داد؟

اکنون بعد از گذشت چندین ساعت از استوری بنزما ظاهراً مسی نیز در صفحه شخصی اینستاگرامش با انتشار ۲ تصویر از خودش با کاپ جام جهانی خبرساز شده است و اینطور که رسانه‌های ورزشی اعلام کرده‌اند با وجود این که مسی هیچ اسمی از بنزما نبرده اما با این کار پیام روشنی به ستاره فرانسوی در خصوص انتخابش داده است.

اینطور که بنظر می‌رسد باوجود کری‌خوانی غیرمستقیم دوابرستاره فوتبال باید در ادامه رقابت جذابی را بین مسی و بنزما در سال ۲۰۲۳ شاهد باشیم. 

تصاویر| لیونل مسی با جام طلایی‌اش پُز داد/ برنده جایزه The Best جواب بنزما را داد؟

تصاویر| لیونل مسی با جام طلایی‌اش پُز داد/ برنده جایزه The Best جواب بنزما را داد؟

مصاحبه مسی بعد از بردن جایزه The Best را بخوانید: لیونل مسی احساساتی شد؛ سال ۲۰۲۲ سالی جنون‌آمیز بود/ قهرمانی در جام‌جهانی یک آرزوست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hedaayt IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    فوتبال فرانسه پشت کریم کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی