نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تشکر بازیکن پرسپولیس از گل محمدی/ قدر این فرصت را می‌دانم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به برتری مقابل نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.

 سیامک نعمتی درباره برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: ابتدا به تمام هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند یا آن‌هایی که در تلویزیون بازی را دیدند تبریک می‌گویم. امیدوارم بازی خوبی دیده باشند. خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم و ان‌شاءالله با قدرت برای قهرمانی می‌رویم.

وی درخصوص اینکه پس از پیروزی خوب مقابل سپاهان، امروز هم برد خوبی داشتند که سبب بهتر شدن وضعیت پرسپولیس در جدول شد، عنوان کرد: ما واقعا به برد بازی با سپاهان نیاز داشتیم زیرا سبب شد با روحیه کارمان را ادامه بدهیم. امروز هم با یک نتیجه خوب، نفت مسجد سلیمان را پشت سر گذاشتیم. به کادرفنی این تیم هم تبریک می گویم. تیم خوبی دارند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

هافبک پرسپولیس درمورد متفاوت شدن شرایط خود نسبت به نیم فصل اول، توضیح داد: بله؛ از یحیی گل‌محمدی تشکر می‌کنم که بار دیگر به من فرصت می‌دهد. امیدوارم به بهترین شکل هم به تیم و هم به خودم کمک کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    درود خسته نباشی به سیامک نعمتی نمیدونم چرا بازیکنی که باتعصف وباغیرت ترهست کمتربازی بهش میرسه درودوخسته نباشی به تمام بازیکنان وکادرفنی باتعصف پرسپولیس خداوکیل ماهوادارهای قدرشناس هستیم می‌بینیم چطور درزمین می‌جنگند باتمام وجودشون بازی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی